Uszczelki
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Uszczelki
O ile wykonanie SSACa, którego nabyłem nie budzi wątpliwości to jednak uszczelki można użyć najwyżej jako podstawki dla doniczki. Ktoś ma pozytywne z uszczelkami? Gdzie dorobić, jakie stosować etc. Liczę na pomoc w doborze najlepszej opcji pod ssaca i nie tylko.
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW
Kupujcie te od Primery P11.144. Są metalowe. MIedzy części kolektora ta co jest w zestawie może być, ale najlepiej dorobic u tokarza na wymiar też metalowąp'xxl pisze:Ktoś ma pozytywne z uszczelkami? Gdzie dorobić, jakie stosować etc. Liczę na pomoc w doborze najlepszej opcji pod ssaca i nie tylko.
Odświeżę kotleta. W Warszawie customowe uszczelki do kolektorów można dorobić na ul. Gimnazjalnej w zakładzie, który dorabia uszczelki głowicy.
Tak samo w Poznaniu i w całej Polsce można takie uszczelki dorabiać w zakładach specjalizujących się w uszczelkach głowicowych.
Tak samo w Poznaniu i w całej Polsce można takie uszczelki dorabiać w zakładach specjalizujących się w uszczelkach głowicowych.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Czy to coś tego typu http://allegro.pl/uszczelka-kolektora-w ... 26503.html ? I pytanie czy warto wymieniać jeśli oryginał wygląda nieźle?bombel pisze:Kupujcie te od Primery P11.144. Są metalowe.
Z jakim momentem dokręcać nakrętki mocujące kolektor?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
37-48 Nm wg manualaPrzeRuSco pisze:Z jakim momentem dokręcać nakrętki mocujące kolektor?
Co do uszczelki, to kup normalną: http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... le=1&wsk=O
Uszczelka z Subaru, OEM, koszt 30zł, 5 warstw:
Jak widać nie zgrywają się tylko dwa otwory na śruby, planuję je rozwiercić/rozciąć, jutro będę montował. Generalnie patrząc na wycięcia na rury to jest nawet lepiej spasowana niż oryginał.
Zastanawiam się tylko, czy smarować całość tą pastą do wydechów dodatkowo? I tak całe rozbieranie na marne, myślałem, że na tej uszczelce mam nieszczelność na wydechu i stąd dzwonienie na zimnym silniku pod obciążeniem, ale dupa, nie jest okopcona, więc nie spodziewam się cudów po wymianie.
Jak widać nie zgrywają się tylko dwa otwory na śruby, planuję je rozwiercić/rozciąć, jutro będę montował. Generalnie patrząc na wycięcia na rury to jest nawet lepiej spasowana niż oryginał.
Zastanawiam się tylko, czy smarować całość tą pastą do wydechów dodatkowo? I tak całe rozbieranie na marne, myślałem, że na tej uszczelce mam nieszczelność na wydechu i stąd dzwonienie na zimnym silniku pod obciążeniem, ale dupa, nie jest okopcona, więc nie spodziewam się cudów po wymianie.
pozdr. Kamil
I tak siadło, otwory na śruby poszerzyłem dremelem:
Jakby co, to mój kolektor przyjechał z UK, nie wiem czy te z USA mają takie same flansze. Generalnie na pewno jest szczelniej, z przodu zrobiło się ciszej, z tyłu głośniej, dzwonienie przy przyspieszaniu na zimnym prawie zupełnie zlikwidowane, ciekawe, czy przy uszczelce przy głowicy nie mam jeszcze jakiejś nieszczelności.
Jakby co, to mój kolektor przyjechał z UK, nie wiem czy te z USA mają takie same flansze. Generalnie na pewno jest szczelniej, z przodu zrobiło się ciszej, z tyłu głośniej, dzwonienie przy przyspieszaniu na zimnym prawie zupełnie zlikwidowane, ciekawe, czy przy uszczelce przy głowicy nie mam jeszcze jakiejś nieszczelności.
pozdr. Kamil