Jaki środkowy żeby wyciszyć
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Jaki środkowy żeby wyciszyć
Założyłem do swojej primery wydech 2,25" na jednym końcowym (nie wiem jaki bo dostałem cały wydech używany) Niestety dla mojej żony jest za głośno więc chce wstawić jakiś środkowy. Za chwile wpadnie ssac, co byście polecali żeby wyciszyć i żeby zbytnio nie zatkało wydechu. Ja znalazłem takie
http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-magna ... 04936.html
http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-turbo ... 62839.html
Ewentualnie gdzie i w jakiej cenie można zrobić na zamówienie ale chodzi o ekspres.
Tak przy okazji ma ktoś możliwość zmierzyć jakie wymiary (długość i średnicę) ma oryginalny środkowy w primerze?
http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-magna ... 04936.html
http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-turbo ... 62839.html
Ewentualnie gdzie i w jakiej cenie można zrobić na zamówienie ale chodzi o ekspres.
Tak przy okazji ma ktoś możliwość zmierzyć jakie wymiary (długość i średnicę) ma oryginalny środkowy w primerze?
Ostatnio zmieniony 2014-09-08, 05:56 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
No właśnie, jakby PrzeRuSco miał 2,5" nie byłoby problemu, ale jak ma 2,25" to całkiem bez sensu robić zmianę ciśnienia w układzie. RM Motors na zamówienie zrobi Ci puszkę pod wymiar, a jak będzie dość spora, to ładnie wyciszy.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Z drugiej strony podobno średnica powinna się zmniejszać w stronę końca więc mógłbym dać ssac 2,5" (dziś powinienem mieć) do niego od razu środkowy z saab 2,5" (tylko czy od razu się zmieści zaczynał by się w miejscu kata) a zanim zwężenie do 2,25 i dalej to co mam czyli rura 2,25" z końcowym.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Z tłumikiem od saaba będzie trochę rzeźbienia w przypadku tłumika 2,25" właściwie mogę skręcić na 2 obejmy lub 1 flansza i jedna obejma więc chyba sie zdecyduje jednak na 2,25. Znalazłem jeszcze taki http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-glass ... 23066.html
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Zadzwoń albo napisz do RM motors, bo nie wiem czy nie wyjdzie w mniejszych pieniądzach, czasem warto poczekać.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
A ja myślę nad takim tłumikiem. Duży i co najważniejsze oryginał a nei zamiennik.
http://allegro.pl/tlumik-toyota-camry-a ... 70760.html
http://allegro.pl/tlumik-toyota-camry-a ... 70760.html
Wujek google mówi ,ze 2.25 cala. Jakie dokładne wymiary to trzeba więcej poszukać.
Na koniec jeszcze takie coś http://allegro.pl/eclipse-4g-tlumik-wyd ... 50857.html szkoda ,że takie drogie pewnie też ok 2.25 na wlocie
Na koniec jeszcze takie coś http://allegro.pl/eclipse-4g-tlumik-wyd ... 50857.html szkoda ,że takie drogie pewnie też ok 2.25 na wlocie
długi srodkowy na 2.25" ma sharan vr6 i kosztuje nowy w granicach 80zl:) jest naprawde dlugi a waski na tyle zeby w tunel wlazl, a w miejsce kata daj jakąkolwiek puszcze rozprezeniowa np awg czy ten przelot z turboworksa
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
a długi środkowy na 2" z czego wziąć?
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
w 2.0 wydech ma 2" ? jak by ktoś potwierdził było by miło bo w 1.6 jest węższy. a z kolei nie chce większej średnicy wydechu bo będzie to bez sensu
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
marlos dla mnie wczoraj mierzył:
"długość tłumik od spawu z rurą do spawu z rurą 46cm
średnica tłumika 10cm
przed tłumikiem średnica rury 54mm
za tłumikiem średnica rury jest 63mm, następnie jest lekki lejek, spaw i dalej rura ma 54mm"
przy okazji pytanie czy 15 cm średnicy wejdzie w miejsce oryginału?
"długość tłumik od spawu z rurą do spawu z rurą 46cm
średnica tłumika 10cm
przed tłumikiem średnica rury 54mm
za tłumikiem średnica rury jest 63mm, następnie jest lekki lejek, spaw i dalej rura ma 54mm"
przy okazji pytanie czy 15 cm średnicy wejdzie w miejsce oryginału?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Panowie, jak macie zrobionego moda drążka zmiany biegów że pod jabłkiem jest wydłużony drążek to uważajcie dobierając tłumik bo może się to razem spotkać
PrzeRuSco, raczej nie wejdzie środkowy 15cm średnicy, jutro zmierzę u siebie jak to jest dokładniej
PrzeRuSco, raczej nie wejdzie środkowy 15cm średnicy, jutro zmierzę u siebie jak to jest dokładniej
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Patrzyłem dziś to na oko na szerokość to wejdzie ale chyba będzie najniższym punktem w podłodze zostaje mi więc chyba tylko 4" niestety http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-magna ... 59785.html tylko że króciutki jest.
Ad@mus z sharan vr6 raczej będzie za gruby bo ja patrze to średnica tłumika jest ze 3 razy większa niż wlotu czy co najmniej 6" ma, chyba że u siebie go montowałeś i możesz potwierdzić że się zmieści.
Ad@mus z sharan vr6 raczej będzie za gruby bo ja patrze to średnica tłumika jest ze 3 razy większa niż wlotu czy co najmniej 6" ma, chyba że u siebie go montowałeś i możesz potwierdzić że się zmieści.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Tak właśnie zrobiłem ale ponieważ nie miałem możliwości z wymiarowania zamówiłem trochę na czuja posiłkując się wymiarami podanymi przez marlosa a więc długość 60 cm średnica 12 cm wejście/wyjście 60 mm, myślę jeszcze czy nie zwiększyć wejścia na 2,5" coby pasowało idealnie do ssac'a? No i udało mi się dogadać że zrobią na środę.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
PrzeRuSco, ja mam dokładnie takie wymiary i ładnie wchodzi, przy czym mam kata, bez niego weszłoby i 90cm tłumika. Na Twoim miejscu zamówiłbym wejście na 63mm po zewn, co by progu na przejściu ze SSACa nie było.
Mój 60cm przelot środkowy mimo rozmiarów i solidności jakoś wyraźnego szału nie zrobił w kwestii tłumienia hałasu, może u Ciebie będzie lepiej...
Mój 60cm przelot środkowy mimo rozmiarów i solidności jakoś wyraźnego szału nie zrobił w kwestii tłumienia hałasu, może u Ciebie będzie lepiej...
pozdr. Kamil
PrzeRuSco, od razu Ci pisałem żebyś się zgłosił do tej firmy, zaoszczędził byś czasu na szukaniu i wcześniej miałbyś tłumik
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Pochwal się zdjęciem jakimś później, bo tłumiki na zamówienie z polerowanej stali od RM to takie błyskotki jak nie wiem
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Ale ja zamówiłem z nie polerowanej wolę mat
wod2u tego nie ustalałem ale chyba zwykły przelot, okaże się jak dojdzie.
Wydech dotarł wymiary 600x120 wejście 63,5 mm wyjście 60 mm jednak stal polerowana zwykły przelot
W sobotę montuję razem z sacciem
wod2u tego nie ustalałem ale chyba zwykły przelot, okaże się jak dojdzie.
Wydech dotarł wymiary 600x120 wejście 63,5 mm wyjście 60 mm jednak stal polerowana zwykły przelot
W sobotę montuję razem z sacciem
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT