Strona 4 z 4

: 2015-02-16, 15:25
autor: gizmo
idź szukać sprężyn, nie masz nic do powiedzenia w temacie to się nie wypowiadaj, nikt nie zmusza nikogo o odpowiedź

: 2015-02-16, 17:51
autor: DubSon
nissanek94, ale tu już nudne :)
Już czwarta strona tematu leci wciąż o tym samym.

Tak, to ten tłumik z saaba.

: 2015-02-16, 18:19
autor: primeraP10
Mnie juz temat irytuje od konca 2 strony czy to takie trudne ulepic sobie wydech.

: 2015-02-16, 18:35
autor: majchrzok
primeraP10, nieraz trudne... jak widać :-P
ja też coś dopytam-> środkowy na 2.25" mają saaby, vectry c V6, rover 825d i podobno 420d. ale co jeszcze?
ten z rovera mi do micry wszedł bez problemu ( rurowy ) ale bardzo szyko zakończył swój żywot(używka w słabym stanie- nowy nie do dostania..).
ktoś ma jakieś info w jakich autach FABRYCZNIE wychodziły wydechy o średnicy rur 60mm?

[ Dodano: 2015-02-16, 18:36 ]
o albo jak ktoś może ma jakiś katalog tlumików to bardzo fajnie by było jak by sie podzielił takowym:) oczywiscie takim, gdzie podane są średnice rur.. :mrgreen:

: 2015-02-16, 18:49
autor: Ad@mus
ostatnio mierzyłem taki:
Obrazek
jest dosc dlugi, pochodzi z vectry B, warunek jest jeden-musi sie w tunelu primery :) ale ma wymagane fi55

[ Dodano: 2015-02-16, 18:51 ]
nissanek94, powiedz co juz skompletowales na wydechke to ci powiemy co jeszcze ci prakuje, ile kosztuje i co ew zmienic

robienie wydechu to kwestia doswiadczenia wiec poczytaj wiecej lub zrob wg naszych wskazowek
tanie wydechy koncowe sie nie sprawdzaja w ogole

: 2015-02-16, 19:15
autor: majchrzok
Ad@mus, do micrusa - nie ważne ile popieścisz- i tak go nie zmieścisz. pdoobno już do N14 jest problem go upchnąć...

: 2015-02-16, 19:30
autor: DubSon
majchrzok, pytałeś w RM Motors? Ulepią Ci na wymiar co tylko zapragniesz (w granicach rozsądku :mrgreen: ).

: 2015-02-16, 19:46
autor: Ad@mus
majchrzok, Micrusa jak masz ciasno to może awg tego najdłuższego, zapakuj końcowy komorowo przelotowy i powinno być ciszej ;)

: 2015-02-16, 19:46
autor: majchrzok
DubSon, a nie pytałem :p ale pewnie cena będzie dość wysoka... :)

: 2015-02-18, 11:45
autor: Wiooreck
nissanek94, szukałęś końcowego tłumika. Proszę bardzo w dziale sprzedam:

viewtopic.php?p=380409&sid=281ccb50a967 ... aa3#380409

: 2015-04-27, 13:34
autor: gizmo
Podsumowanie tematu

Primera P11 sr20deh
Układ wydechowy 2.25 : kolektor z P11GT 4-2-1, środkowy od Saaba 95 2.0T, końcowy Turboworks z silencerem połączone wszystko nierdzewką.


temat do zamknięcia.

: 2015-04-27, 14:26
autor: Ad@mus
nissanek94, podziel się opinią, czy coś się zmieniło, jak warczy etc ? :)

: 2015-04-28, 20:26
autor: gizmo
na pewno lepiej niż seria, z silencerem czy bez nie ma tak bardzo ogromnej różnicy, ale "bez" jest lepiej.
W rzeczywistości lepiej to brzmi .Nagrało się coś tam , ale to nie odzwierciedla brzmienia #kiepski_dźwięk #słaby_kamerzysta.

Wkręca się ładnie, nie wiem czy jest przyrost mocy, ale szybszy niż był i wygląda :D


https://www.youtube.com/watch?v=adrDOLyzSKQ

wieszaki mi źle zrobił i trzeba poprawić bo ch***** to wygląda.

: 2015-05-10, 19:51
autor: Vendo
Miałem nagrać filmik z brzmieniem wydechu ale jakoś mi było nie po drodze, jednak w końcu się udało. Dźwięk na nagraniu jest trochę zniekształcony ale mniej więcej słychać o co chodzi:
https://www.youtube.com/watch?v=ptXrCsdJcus

: 2015-05-10, 22:49
autor: kejno
I zostałem skamerowany na początku filmu :)

Muszę też coś zrobić z wydechem w ten deseń.

PS. Gratulacje po Rusocinie ;)

: 2015-05-11, 08:36
autor: Mariusz.b86
A co za tłumiki wreszcie kopiłeś ? Mówiłem wpadaj do mnie miał byś to pospawane tak jak byś chciał, bo w końcu nawet dalej zaprowadziłeś auto.

: 2015-05-11, 12:36
autor: gizmo
nie no jak dalej, do Konstancina.

tłumik śrdk od Saaba 95 2.0T
końcowy TurboWorks
kolektor od GT

: 2015-05-11, 16:39
autor: Vendo
kejno mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko opublikowaniu filmu

Jak byś potrzebował rady w temacie wydechu, to na jakimś treningu mogę coś podpowiedzieć.

Dzięki za gratulacje, następnym razem może uda się wskoczyć oczko wyżej na podium ;-)

: 2015-05-11, 22:09
autor: kejno
Z filmem nie ma problemu ;)

O wydechu to myślę o kolektorze wydechowym Turboworks, środkowy Saabowy, końcowy jeszcze nie wiem. Połączone 2,25" ze stali aluminiowanej.

Ja jestem ze swego czasu zadowlony, jadąc nieco ociężałą, cywilną primerą ;)

: 2015-05-12, 21:34
autor: Vendo
Dopiero teraz zauważyłem, że takim wielkim i ciężkim autem zrobiłeś 3 czas :-o Szacun ;)
Jeśli chodzi o kolektory tanie chińczyki, to one z fabryki wychodzą niedokładnie zrobione. Na dzień dobry trzeba w nich podziałać, żeby po likwidować niedoróbki. Lubią też pękać - w razie czego mogę pomóc TIGiem ;)
Środkowy jak największa pucha a końcowy, to już jakie kto lubi dźwięki. Jeśli ma być na prawdę cicho to można wkładać np. końcowy z C4 Picasso 2.0 HDI. Fajny, z nierdzewki i za śmieszne pieniądze.

: 2015-05-14, 11:54
autor: kejno
Obadam jak wyglądają cenowo te co podałeś.
Pewnie będę ruszał wydech jak się bardziej posypie bo coś tam już czuć, że się dzieje, szczególnie flansze licho wyglądają.

Strałem się zrobić czysty przejazd po prostu ;)