Strona 3 z 4
: 2011-02-15, 12:40
autor: Qszi
Ja mam pytanie ile kosztuje takie cacko (nawet wersja standard) biorę od razu
poproszę na PW.
Ale Ja potrzebuje z wejściem na sondę w kolektorze, w seryjnym umiejscowiona jest nad katem. a czy na dole też to nie wiem muszę luknać.
Silnik to P11 2.0 16V 131KM.
I jak rozumiem wypierdzielam wszystko co mam, zostawiam tylko tłumik środkowy i końcowy (oczywiście też będę wymieniał tłumik końcowy żeby za dużo nie blokował).
A czy tłumik środkowy będzie pasował seryjny czy trzeba będzie jakiś inny kupować o większej średnicy ...
Sory że tyle pytań ale czegóż nie robi się dla swojej nyski
: 2011-02-15, 12:53
autor: bonzo
Qszi pisze: czegóż nie robi się dla swojej nyski
Na przykład wystarczy poczytać forum
: 2011-02-15, 13:11
autor: Qszi
Typowa odpowiedź...
Ale posłuchałem rad i już wiem
: 2011-02-15, 13:26
autor: MacGayver
jeśli z tego co widzę masz P11 przed liftem to masz jedną sondę w kolektorze. Na dole nie masz drugiej.
Wyrzucasz tylko kolektor, zostawiasz nawet katalizator i wszystko pasuje pnp, nic nie musisz zmieniać. Proponuje jeszcze zmianę całego wydechu na 2.5 cala ale to już na PW jak będziesz zainteresowany
Więc wszystko zależy od Ciebie czy zostawisz resztę czy może ją zmienisz
: 2011-02-15, 14:00
autor: Qszi
Odpisałem na PW
: 2011-03-04, 13:41
autor: MRC
i jak postępy
?
: 2011-03-04, 20:17
autor: Jarzyn
Są rozstępy, są postępy
!
Aa, sorry, nie to forum...
(nie mogłem się powstrzymać
)
: 2011-03-14, 20:15
autor: Boro1989
ja poczekam na finalną wersję pr0 2.666
i wtedy zamówię
bo korci mnie ten twój kolektorek co raz bardziej:)
: 2011-03-16, 19:12
autor: MacGayver
No i przygotowane według rysunku technicznego zejście 2-1 dla wersji PRO
: 2011-03-17, 15:26
autor: Qszi
No widać, że zejście jest bardziej "płynniejsze" możesz jeszcze wstawić fotkę jak wygląda to w środku
.
Już się nie mogę się doczekać jak wyjadę z
MacGayver'a, garażu po tych wszystkich modach
Pozdro
~~ Qszi ~~
: 2011-03-17, 16:27
autor: MacGayver
Qszi pisze:możesz jeszcze wstawić fotkę jak wygląda to w środku
.
już nie mogę bo jest zamontowane na całym kolektorze
: 2011-03-17, 17:07
autor: Qszi
MacGayver pisze:już nie mogę bo jest zamontowane na całym kolektorze
Eeee tam nie szkodzi... tylko tak z ciekawości chciałem obejrzeć
Pozdro
~~ Qszi ~~
: 2011-03-18, 12:35
autor: Andrzejek_21
Czekam na formę wersji PRO
, wrażenia, i aktualizację 1-szego postu
Aaaaa wygląda supe®
: 2011-03-22, 14:32
autor: Andrzejek_21
: 2011-03-22, 14:52
autor: Qszi
: 2011-03-22, 15:32
autor: Ryba
hehe
Mac-u umyłeś całą podłogę w garażu czy tylko pod kolektor żeby ładnie wyglądał
: 2011-03-22, 15:40
autor: MacGayver
Ryba pisze:hehe
Mac-u umyłeś całą podłogę w garażu czy tylko pod kolektor żeby ładnie wyglądał
Umyłem bo trochę oleju ze skrzyni nakapało przy poprzednim aucie
Andrzejek_21, Pisz PW to będziesz miał
: 2011-03-29, 10:36
autor: ANDREW
Macu podmiankę zrobimy w moim aucie
Ile dopłaty będzie
: 2011-04-22, 19:22
autor: MacGayver
: 2011-04-22, 19:38
autor: BaSsGrU
Wszystko pięknie, robota profi, ale czemu na brodę siary, malujesz kolektory srebrzanką
: 2011-04-22, 19:41
autor: MacGayver
to jest lakier odporny na temperaturę do 690 stopni, a nie żadna srebrzanka
: 2011-04-22, 20:07
autor: PumaRST
jak się bedę zabierał ponownie za moc to sie odezwe w sprawie kolektora, jest super
: 2011-04-22, 20:22
autor: Michalllo
Jaki jest koszt takiego ustrojstwa ?
Czy trzeba zmieniać cały wydech ?
Czy podejdzie do P10 po lifcie ?
Jak to się ma do osiągów ? W tym aucie
: 2011-04-22, 21:19
autor: Neptune
MacGayver, zrobiłbyś jakieś dodatkowe testy. Są kolektory będą i użytkownicy tylko przydałoby się shamować kilka sztuk. Na pewno sporo osób liczy na jakieś inne przykłady przyrostów mocy.
Michalllo, kolektor podchodzi do P10 po lifcie i łączy się z ori flanszą przed katalizatorem. Nie trzeba ciągnąć reszty wydechu ale efekt całości byłby na pewno lepszy. W porównaniu do seryjnego kolektora z wersji 2.0 slx to bedzie znaczna=odczuwalna różnica.
: 2011-04-22, 21:42
autor: MacGayver
Michalllo, kolektor podchodzi do każdego auta z silnikiem SR20 (Sunny GTi, Primera P10, Primera P11, Almera GTi, 100NX GTi, Sentra SE-R). koszt cały czas się nie zmienia i zostaje na tym samym poziomie - zmienia się tylko udoskonalanie produktu
Testy myślę że najszybciej przeprowadzi MRC w VVL do którego jeden z nich właśnie dotarł. Także sam go przetestuje i da znać czy jest lepiej czy gorzej
jak się bedę zabierał ponownie za moc to sie odezwe w sprawie kolektora, jest super
dzięki
Całe układy wydechowe też robię, nie tylko kolektory więc zapraszam
: 2011-04-22, 22:25
autor: BaSsGrU
: 2011-04-22, 22:31
autor: MacGayver
nie, nie. Boll to bardzo dobra firma, ale akurat nie tego używam. Nawet nie pamiętam jakiej firmy mam.
: 2011-04-24, 10:24
autor: SnepooN
kolektor MacG Pro 2 wlecial na pokład. U mnie przy seryjnym wydechu bez kata czuc naprawde duza poprawe. Od 4 tysiecy robi sie naprawde mocno odczuwalny przeciag w porownaniu z tym co bylo. Auta nigdy nie hamowalem więc nie wiem jaki przyrost ale dla przykladu na pewnym odcinku drogi gdzie zawsze lapalem kolo 170 wczoraj bylo kolo 185-
: 2011-04-24, 19:21
autor: MacGayver