Strona 2 z 4
: 2010-06-23, 20:40
autor: Dino
Super projekt, można wiedzieć ile coś takiego kosztuję?
: 2010-06-23, 22:48
autor: ojciec mateusz
ja tez, ja też - bardziej z ciekawości, ale co tam. Skrobnij w wolnej chwili.
: 2010-06-24, 16:29
autor: MacGayver
poszło PW
: 2010-06-24, 18:14
autor: rz
Rzuc cene na forum, niechaj sie lud dowie
No chyba, ze cena zalezna jest od nicka na NZ
pzdr
rz
: 2010-07-22, 19:55
autor: MacGayver
Biorę się za listę. Musze wiedzieć ile flansz zrobić. Wpisujecie kto jest chętny. Od razu prosiłbym o PW z Imieniem, nazwiskiem oraz nickiem. Zamówienia realizowane będą w kolejności uzupełniania listy.
Pozdro
MacG
EDIT
wszystkie potrzebne elementy już zrobione i trzeba się brać za robotę
: 2010-07-23, 09:50
autor: Coobcio
hej hej kolego wysłałeś mi może kolektora
: 2010-07-23, 20:55
autor: xtomek
Jak Coobcio sprawdzi, to i ja może Chinola wymienie???
: 2010-07-24, 00:57
autor: Jarzyn
Jak będzie udokumentowany przyrost jeszcze lepszy od chińczyka to pewnie się za jakiś czas skuszę
: 2010-07-24, 08:14
autor: Ryba
jak byś czytał dokładnie temat to już takie badania "dokumentacja" była
: 2010-07-24, 10:01
autor: Jarzyn
Ryba pisze:jak byś czytał dokładnie temat to już takie badania "dokumentacja" była
Hmm, no ja tam widzę tylko porównanie z kolektorem od P10 GT..
: 2010-07-24, 10:29
autor: Ryba
masz racje, tyle że od dawna wiadomo ile dał ssac na serii np. w Alma GTI lub Sunny GTI niektórzy klubowicze mają wykresy, więc można sobie porównać, szkoda czasu i pieniedzy na takie testowanie. Wystarczy że poszukasz.
: 2010-07-24, 11:09
autor: bombel
SSAC dał od 5-11 KM i ok 1-2 Nm w stosunku do serii
: 2010-07-24, 17:16
autor: Coobcio
Jedyny realny test taki najbardziej miarodajny będzie na moim VE
Tak więc czekam na kolektora do testów
Wujko trzcinowego przetestowałem, także poprawiłem pod niego mapę paliwową, w tym przypadku będzie tak samo -- maszyna optymalnie zestrojona pod SSAC i pod nasz rodzimy produkt
: 2010-07-24, 17:29
autor: Jarzyn
Jedyny realny test taki najbardziej miarodajny będzie na moim VE
I właśnie na to czekam,
Ryba
: 2010-07-24, 20:44
autor: xtomek
ruda też czeka , z niecierpliwością.
Na VE żadnych testów nie bylo. Im szybciej tym lepiej.
: 2010-08-10, 23:38
autor: MacGayver
Coobcio i jak tam testy, znalazłeś czas?
: 2010-08-11, 07:25
autor: Szymeq
Obawiam się, że Kuba jest mocno zajęty przygotowaniem wozu do gazety. Widziałem jak kolektorek grzecznie leży i czeka w kolejce - zapewne niebawem wleci do sunnego
... swoją drogą wykonanie zacne
: 2010-08-11, 07:32
autor: bombel
Też widziałem, ale przejscie w 1 rurkę mogłobyć lepiej zrobione
: 2010-08-11, 08:16
autor: Ryba
bombel, sądzę że i tak to zejście jest wykonane lepiej ( łagodniej ) od tego co w swoim wozie mam a i tak daje rade:)
: 2010-11-19, 15:39
autor: MacGayver
: 2010-11-19, 15:52
autor: Michalllo
Wszystko wygląda "kozacko"
Tylko wydaje mi się że długości rurek między pierwszym a 4 cylindrem są rózne czy to nie przeszkadza ?
: 2010-11-19, 17:28
autor: MacGayver
Michalllo pisze:Tylko wydaje mi się że długości rurek między pierwszym a 4 cylindrem są rózne czy to nie przeszkadza ?
Projektantom SSAC'a to nie przeszkadzalo więc mnie tym bardziej
Osiągniętym wynikom również
Szczerze powiedziawszy to mój jest już bardziej "równy" od SSAC'a
: 2010-11-19, 21:09
autor: xtomek
Coobcio pisze:A ja się pisze na Testera, bardzo mi się podoba twoja robota, nawiasem mówiąc SSAC spradzany na hamowni przynosi ok 6-7KM i 4-5Nm.
Tak więc jakby mojemu czarnuchowi dodał te 3-4 KM to bym magiczną barierę 230KM złamał
Pozdrawiam i do zobaczenia niebawem u was w Łodzi
A jakby góre przełożyc do rudej + SSAC to 240 wyjdzie
?? Dzieki za PW...myslimy z xkarolem. To jest najlepsze VE z całej pierwszej partii.
: 2010-11-22, 23:08
autor: KTR
sprawdzaliscie ten kolektor może na hamowni, jaki realny przyrost daje??
pozdro
: 2011-02-10, 21:15
autor: MacGayver
KTR pisze:sprawdzaliscie ten kolektor może na hamowni, jaki realny przyrost daje??
pozdro
było na poprzedniej stronie ale warto wrzucić jeszcze raz
EDIT
Co by nie było że nic w temacie się nie dzieje to pracuje aktualnie nad doskonaleniem kolektora do wersji PRO. Głównie chodzi o zejście 2-1 czyli "Y" by było jak najbardziej idealne i jak najmniej blokowało przepływ spalin. Tutaj wielkie podziękowania za pomoc mojemu kumplowi Kubie (właścicielowi mojej Exy) w obróbce graficznej.
Zejście ma być takie jak w kolektorze Hotshot'a
Czyli zdecydowanie łagodniejsze niż ma to miejsce w przypadku kolektora SSAC'a
: 2011-02-10, 21:39
autor: Wolfshade
hej
Jak przerobisz to zejście, wrzuć wykres z hamowni, jestem ciekaw jaki przyrost będzie po tym modzie kolektora
trzymam za Twój projekt
pozdrawiam,
Wolfshade
: 2011-02-11, 08:31
autor: MRC
a czy przypadkiem otwory w tej dwururce nie są minimalnie większe od tych w SSAC ? dalej te dwie rurki też jakieś grubsze się wydają....
: 2011-02-11, 09:26
autor: MacGayver
a czy przypadkiem otwory w tej dwururce nie są minimalnie większe od tych w SSAC ?
zgadza się
MRC, w SSAC'u przejście 4-2-1 jest 48-45-63, w Hotshocie tak jak i w moim jest to bardziej naturalne przejście - z mniejszego na coraz większe. Wiadomo że z dwóch rur jak przechodzą w jedną jest więcej spalin dlatego jest jest grubsza rura. W SSAC'u nie wiem czemu zrobili to na mniejszą średnicę
: 2011-02-11, 10:53
autor: Neptune
No SSAC jak się przyglądałem ma troche inne te rurki. Pierwsze 4 są jakby owalne w kształcie otworów w głowicy. Dlatego w najszerszym jest te 48 później rurki się schodzą i tworzą przy zejściu 2 otwory właśnie 45 mm.
BTW
MacGayver, jak Twój wyrób będzie wyglądał jak Hotshot to elegancko
: 2011-02-11, 11:31
autor: SnepooN
no no już w wersji "standard"
fajnie to wychodzi
czekam z niecierpliwością na wersje PRO