budujemy układ wydechowy
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
A3d4g6, na początek wywalenie katalizatorów i włożenie kolektora wydechowego 4-2-1 z Sunnego N14GTI lub Primery P10GT - wiąże się to z przeniesieniem sondy lambda.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jeśli ma być tanio i dobrze, to wg, mnie:
1. Cały stary wydech out wraz z katami
2. Kolektor wydechowy N14 GTI P10GT lub jak są finanse to chińczyk 4-2-1
3. Środkowy z Saaba lub inna duża puszka
4. Końcowy wg. uznania ale najlepiej komorowy
5. Wydech po całości ze stali aluminiowanej 55 ewentualnie 60mm.
1. Cały stary wydech out wraz z katami
2. Kolektor wydechowy N14 GTI P10GT lub jak są finanse to chińczyk 4-2-1
3. Środkowy z Saaba lub inna duża puszka
4. Końcowy wg. uznania ale najlepiej komorowy
5. Wydech po całości ze stali aluminiowanej 55 ewentualnie 60mm.
A3d4g6, sondę mogę Ci podpiąć, ale to dopiero w sierpniu, jak będę w Lbn.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dokładnie...spostrzegawczy jesteśadam_N14 pisze:Jak tak patrzę na zdjęcie tego kolektora z Czech to cylindry schodzą się 1-4 i 2-3 więc to dalej jest 4-2-1. W Tri-y łączą się 1-2 i 3-4 sporo jest na SR20.forum tam po przespawaniu flanszy pakowali do VE kolektory z B serii i o ile dobrze kojarzę ok 10km dało się zyskać.
fotka tri-y z czech
I mój nowy nabytek za oceanu
Jak Coobcio wystroi okaże się co wart, bo razem z cłem przesyłką itd. kosztuję za dużo
Nie wiedziałem że jest taka opcja. Ktoś w Czechach sprzedaję te kolektory?
Chętnie kupiłbym 4-1 ale nic ciekawego nie znalazłem w rozsądnych pieniądzach, ten myślę że będzie stanowił kompromis miedzy 4-2-1 a 4-1. Wszystko się okaże na rolkach, chociaż moja dupa mówi że jest dobrze, nie chcę zapeszać ale sunny zapierdziela aż miło
Chętnie kupiłbym 4-1 ale nic ciekawego nie znalazłem w rozsądnych pieniądzach, ten myślę że będzie stanowił kompromis miedzy 4-2-1 a 4-1. Wszystko się okaże na rolkach, chociaż moja dupa mówi że jest dobrze, nie chcę zapeszać ale sunny zapierdziela aż miło
- gizmo
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2014-06-08, 19:10
- Lokalizacja: Praga Płd, Warszawa
4-2-1 kolektor , środkowy od Saaba 95 2.0 T (słuchajcie się Ryby bo wie co mówi) elegancko wycisza, końcowy i na koniec http://allegro.pl/tlumik-sportowy-mugen ... 97147.html fi 60 i fi100. tak jest u mnie : https://www.youtube.com/watch?v=adrDOLyzSKQ jak auto wróci od blacharza to nagram z lepszą jakością.
*Przepisy nowe to czy sens jest w daily robić moc, której nie ma gdzie wykorzystać?
**Chyba,że dołączamy do akcji : Nie zatrzymam się, będę uciekał,prawka nie oddam
*Przepisy nowe to czy sens jest w daily robić moc, której nie ma gdzie wykorzystać?
**Chyba,że dołączamy do akcji : Nie zatrzymam się, będę uciekał,prawka nie oddam
Building a Nismo #daily #stay tuned
istnieje, a i owszem, ale przy modach jakie były w tym silniku to czy jest w ogole sens? tu chodzi o cos innego, o zasade działania. Uważam, że pod wysokokręcące VE 4-1 to jak strzał w dyche. Waga pewno nie przeraża skoro samochód był wyścigówką a właściciel auta to znany w motorsporcie konstruktor... trza uwierzyć, że taka konstrukcja podziała, tak samo jak wierzymy w działanie przy wsadzaniu SSACa
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
myślę, że jeśli ktoś chciał by wytestować 4-1 to po wpłaceniu kaucji dało by rad podesłać na testy
uspawany jest z takiej samej scianki jak chinol waga porównywalna długość kanałów pojedynczo o 100% dłuższa jak w ssac
uspawany jest z takiej samej scianki jak chinol waga porównywalna długość kanałów pojedynczo o 100% dłuższa jak w ssac
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Kolektor 4-1 daje większy przyrost od 4-2-1 ale zamula dół, w przy VE sobie chwalą bo i tak się lata na wysokich obrotach co by zmienna faza się nie wyłączyła. Do jazdy na co dzień 4-2-1 ma szersze zastosowanie, jeśli nie robimy streetowej wyścigówki. Nie wyobrażam sobie gnać primerą cały czas powyżej 4,5k rpm, żeby nie odstawać od reszty na ulicy
Ale ciekawi mnie inny temat ostatnio stosowany wszędzie, a mianowicie zawór na wydechu. Niestety zrobienie obejścia środkowego tłumika jest niemal niemożliwe z braku miejsca, a obejście końcowego nie wiem czy ma sens
Ale ciekawi mnie inny temat ostatnio stosowany wszędzie, a mianowicie zawór na wydechu. Niestety zrobienie obejścia środkowego tłumika jest niemal niemożliwe z braku miejsca, a obejście końcowego nie wiem czy ma sens
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Kolektor goago to tri-y, angole twierdzili że to taki kompromis pomiędzy 4-1 a 4-2-1.
Max wartości niższe niż na 4-1, ale dół i środek obrotów porównywalny z 4-2-1.
Jak goago sprawdzi swój na rolkach to przynajmniej do 4-2-1 będzie jakieś porównanie.
Max wartości niższe niż na 4-1, ale dół i środek obrotów porównywalny z 4-2-1.
Jak goago sprawdzi swój na rolkach to przynajmniej do 4-2-1 będzie jakieś porównanie.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest /
różnice w dolnych partiach między 4-1 i 4-2-1 są marginalne, a tam gdzie się kończy 4-2-1 to 4-1 jeszcze daje rade.
Sprawdzałem ostatnio różne porównania w Hondach, Fiatach i Roverach, zasada ta sama, 4-1 przebijał wyniki 4-2-1
problematyka 4-2-1 i 4-1 jest taka, że z braku miejsca i trudności wykonania bardziej dostępny na rynku i znacznie tańszy jest 4-2-1 (tańszy i szybszy w produkcji a poprawia seryjne osiągi dość zauważalnie)
Druga kwestia to długości kanałów, żeby dobrze zrobić równe kanały w 4-1 trzeba się też dobrze nakombinować i dodatkowo zadbać o miejsce pod maską, taka to teoria i praktyka
Jak bym miał więcej czasu i Krzych by mi udostępnił 4-1 to bym se to obadał organoleptycznie jak zapitala
Sprawdzałem ostatnio różne porównania w Hondach, Fiatach i Roverach, zasada ta sama, 4-1 przebijał wyniki 4-2-1
problematyka 4-2-1 i 4-1 jest taka, że z braku miejsca i trudności wykonania bardziej dostępny na rynku i znacznie tańszy jest 4-2-1 (tańszy i szybszy w produkcji a poprawia seryjne osiągi dość zauważalnie)
Druga kwestia to długości kanałów, żeby dobrze zrobić równe kanały w 4-1 trzeba się też dobrze nakombinować i dodatkowo zadbać o miejsce pod maską, taka to teoria i praktyka
Jak bym miał więcej czasu i Krzych by mi udostępnił 4-1 to bym se to obadał organoleptycznie jak zapitala
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
P11 mod wydechu na 2"
Po doprowadzeniu swojego wozidła do bardzo przyzwoitego stanu tec. zabrałem się za "tjuning" .
Na hamowni seria wypluła 129,6 kuca i 165,2 Niutków.
Stage I - wydech , wywalilem katy i kolektor 4-1 . Wpadło 4-2-1 z P10 GT , nowy łącznik , kawałek rurki i dalej oemowy środkowy i końcowy. Całość na 2" Dzwięk na wolnych znośny, ale przy jeździe masakra jak stary cadett z urwanym końcowym
--- > https://www.youtube.com/watch?v=0O_Dvf0 ... e=youtu.be
Moc jest , lepiej sie zbiera ( o wiele lepiej) ale z tym dzwiekiem musze cos zrobic. I teraz pytanie: dać nowy końcowy czy dodatkowy środkowy przelotowy? Końcowy jest od nowości 17lat i 200 tys. Ma być cicho
Fotki z całej operacji --- > https://plus.google.com/photos/10858267 ... 4686296625
Na hamowni seria wypluła 129,6 kuca i 165,2 Niutków.
Stage I - wydech , wywalilem katy i kolektor 4-1 . Wpadło 4-2-1 z P10 GT , nowy łącznik , kawałek rurki i dalej oemowy środkowy i końcowy. Całość na 2" Dzwięk na wolnych znośny, ale przy jeździe masakra jak stary cadett z urwanym końcowym
--- > https://www.youtube.com/watch?v=0O_Dvf0 ... e=youtu.be
Moc jest , lepiej sie zbiera ( o wiele lepiej) ale z tym dzwiekiem musze cos zrobic. I teraz pytanie: dać nowy końcowy czy dodatkowy środkowy przelotowy? Końcowy jest od nowości 17lat i 200 tys. Ma być cicho
Fotki z całej operacji --- > https://plus.google.com/photos/10858267 ... 4686296625
howard512, to kolektor z P10 (jak piszesz na forum i jest na zdjęciach), czy SSAC (jak w opisie filmu)?
Ogólnie to przeczytaj ten temat, sporo wiedzy tutaj jest
Pozdrawiam
Ogólnie to przeczytaj ten temat, sporo wiedzy tutaj jest
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
z P10 GT , poniosła mnie fantazja
[ Dodano: 2015-06-23, 22:30 ]
A tak to jedzie i tak hałasuje, na zewnątrz o wiele głośniej
https://www.youtube.com/watch?v=wwL4kxx ... e=youtu.be
[ Dodano: 2015-06-23, 22:30 ]
A tak to jedzie i tak hałasuje, na zewnątrz o wiele głośniej
https://www.youtube.com/watch?v=wwL4kxx ... e=youtu.be
Myślałem wrzucić dodatkowo przed środkowy takie cudo i zostac przy oryginalnym końcowym --- > http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-przel ... 13560.html
howard512, czyli będziesz miał pomiar jedynie po zmianie tego wydechu (czy coś tam jeszcze doszło)? Jak możesz to wrzuć gdzieś wykres z poprzedniego pomiaru i tego przyszłego.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
howard512, zakładaj temat o tej P11 i chwal się! Będę pierwszym, który będzie go śledził z tymi wykresami!
(ah, gdyby we Wro była tania hamownia...)
(ah, gdyby we Wro była tania hamownia...)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."