budujemy układ wydechowy
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
A3d4g6, na początek wywalenie katalizatorów i włożenie kolektora wydechowego 4-2-1 z Sunnego N14GTI lub Primery P10GT - wiąże się to z przeniesieniem sondy lambda.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jeśli ma być tanio i dobrze, to wg, mnie:
1. Cały stary wydech out wraz z katami
2. Kolektor wydechowy N14 GTI P10GT lub jak są finanse to chińczyk 4-2-1
3. Środkowy z Saaba lub inna duża puszka
4. Końcowy wg. uznania ale najlepiej komorowy
5. Wydech po całości ze stali aluminiowanej 55 ewentualnie 60mm.
1. Cały stary wydech out wraz z katami
2. Kolektor wydechowy N14 GTI P10GT lub jak są finanse to chińczyk 4-2-1
3. Środkowy z Saaba lub inna duża puszka
4. Końcowy wg. uznania ale najlepiej komorowy
5. Wydech po całości ze stali aluminiowanej 55 ewentualnie 60mm.
A3d4g6, sondę mogę Ci podpiąć, ale to dopiero w sierpniu, jak będę w Lbn.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dokładnie...spostrzegawczy jesteśadam_N14 pisze:Jak tak patrzę na zdjęcie tego kolektora z Czech to cylindry schodzą się 1-4 i 2-3 więc to dalej jest 4-2-1. W Tri-y łączą się 1-2 i 3-4 sporo jest na SR20.forum tam po przespawaniu flanszy pakowali do VE kolektory z B serii i o ile dobrze kojarzę ok 10km dało się zyskać.
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
fotka tri-y z czech
![Obrazek](http://www.nissanclub.cz/graphics/owners/full/24908_2013_imag0484.jpg)
I mój nowy nabytek za oceanu
![Obrazek](https://lh5.googleusercontent.com/-Svy4soHHKSM/VVYsS6Nw6nI/AAAAAAAALHM/AGN0ZYOvlVk/w1552-h873-no/20150515_191815.jpg)
Jak Coobcio wystroi okaże się co wart, bo razem z cłem przesyłką itd. kosztuję za dużo
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Nie wiedziałem że jest taka opcja. Ktoś w Czechach sprzedaję te kolektory?
Chętnie kupiłbym 4-1 ale nic ciekawego nie znalazłem w rozsądnych pieniądzach, ten myślę że będzie stanowił kompromis miedzy 4-2-1 a 4-1. Wszystko się okaże na rolkach, chociaż moja dupa mówi że jest dobrze, nie chcę zapeszać ale sunny zapierdziela aż miło![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Chętnie kupiłbym 4-1 ale nic ciekawego nie znalazłem w rozsądnych pieniądzach, ten myślę że będzie stanowił kompromis miedzy 4-2-1 a 4-1. Wszystko się okaże na rolkach, chociaż moja dupa mówi że jest dobrze, nie chcę zapeszać ale sunny zapierdziela aż miło
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
- gizmo
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2014-06-08, 19:10
- Lokalizacja: Praga Płd, Warszawa
4-2-1 kolektor , środkowy od Saaba 95 2.0 T (słuchajcie się Ryby bo wie co mówi) elegancko wycisza, końcowy i na koniec http://allegro.pl/tlumik-sportowy-mugen ... 97147.html fi 60 i fi100. tak jest u mnie : https://www.youtube.com/watch?v=adrDOLyzSKQ jak auto wróci od blacharza to nagram z lepszą jakością.
*Przepisy nowe to czy sens jest w daily robić moc, której nie ma gdzie wykorzystać?
**Chyba,że dołączamy do akcji : Nie zatrzymam się, będę uciekał,prawka nie oddam
*Przepisy nowe to czy sens jest w daily robić moc, której nie ma gdzie wykorzystać?
**Chyba,że dołączamy do akcji : Nie zatrzymam się, będę uciekał,prawka nie oddam
Building a Nismo #daily #stay tuned
![Obrazek](http://avatarek.pl/dQLZDzov0G_5.jpg)
![Obrazek](http://avatarek.pl/dQLZDzov0G_5.jpg)
istnieje, a i owszem, ale przy modach jakie były w tym silniku to czy jest w ogole sens? tu chodzi o cos innego, o zasade działania. Uważam, że pod wysokokręcące VE 4-1 to jak strzał w dyche. Waga pewno nie przeraża skoro samochód był wyścigówką a właściciel auta to znany w motorsporcie konstruktor... trza uwierzyć, że taka konstrukcja podziała, tak samo jak wierzymy w działanie przy wsadzaniu SSACa ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
myślę, że jeśli ktoś chciał by wytestować 4-1 to po wpłaceniu kaucji dało by rad podesłać na testy ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
uspawany jest z takiej samej scianki jak chinol
waga porównywalna
długość kanałów pojedynczo o 100% dłuższa jak w ssac ![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
uspawany jest z takiej samej scianki jak chinol
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Kolektor 4-1 daje większy przyrost od 4-2-1 ale zamula dół, w przy VE sobie chwalą bo i tak się lata na wysokich obrotach co by zmienna faza się nie wyłączyła. Do jazdy na co dzień 4-2-1 ma szersze zastosowanie, jeśli nie robimy streetowej wyścigówki. Nie wyobrażam sobie gnać primerą cały czas powyżej 4,5k rpm, żeby nie odstawać od reszty na ulicy ![;/ ;/](./images/smilies/kwasny.gif)
Ale ciekawi mnie inny temat ostatnio stosowany wszędzie, a mianowicie zawór na wydechu. Niestety zrobienie obejścia środkowego tłumika jest niemal niemożliwe z braku miejsca, a obejście końcowego nie wiem czy ma sens![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
![;/ ;/](./images/smilies/kwasny.gif)
Ale ciekawi mnie inny temat ostatnio stosowany wszędzie, a mianowicie zawór na wydechu. Niestety zrobienie obejścia środkowego tłumika jest niemal niemożliwe z braku miejsca, a obejście końcowego nie wiem czy ma sens
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Kolektor goago to tri-y, angole twierdzili że to taki kompromis pomiędzy 4-1 a 4-2-1.
Max wartości niższe niż na 4-1, ale dół i środek obrotów porównywalny z 4-2-1.
Jak goago sprawdzi swój na rolkach to przynajmniej do 4-2-1 będzie jakieś porównanie.
Max wartości niższe niż na 4-1, ale dół i środek obrotów porównywalny z 4-2-1.
Jak goago sprawdzi swój na rolkach to przynajmniej do 4-2-1 będzie jakieś porównanie.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest
/ ![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
różnice w dolnych partiach między 4-1 i 4-2-1 są marginalne, a tam gdzie się kończy 4-2-1 to 4-1 jeszcze daje rade.
Sprawdzałem ostatnio różne porównania w Hondach, Fiatach i Roverach, zasada ta sama, 4-1 przebijał wyniki 4-2-1
problematyka 4-2-1 i 4-1 jest taka, że z braku miejsca i trudności wykonania bardziej dostępny na rynku i znacznie tańszy jest 4-2-1 (tańszy i szybszy w produkcji a poprawia seryjne osiągi dość zauważalnie)
Druga kwestia to długości kanałów, żeby dobrze zrobić równe kanały w 4-1 trzeba się też dobrze nakombinować i dodatkowo zadbać o miejsce pod maską, taka to teoria i praktyka![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Jak bym miał więcej czasu i Krzych by mi udostępnił 4-1 to bym se to obadał organoleptycznie jak zapitala
Sprawdzałem ostatnio różne porównania w Hondach, Fiatach i Roverach, zasada ta sama, 4-1 przebijał wyniki 4-2-1
problematyka 4-2-1 i 4-1 jest taka, że z braku miejsca i trudności wykonania bardziej dostępny na rynku i znacznie tańszy jest 4-2-1 (tańszy i szybszy w produkcji a poprawia seryjne osiągi dość zauważalnie)
Druga kwestia to długości kanałów, żeby dobrze zrobić równe kanały w 4-1 trzeba się też dobrze nakombinować i dodatkowo zadbać o miejsce pod maską, taka to teoria i praktyka
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Jak bym miał więcej czasu i Krzych by mi udostępnił 4-1 to bym se to obadał organoleptycznie jak zapitala
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
P11 mod wydechu na 2"
Po doprowadzeniu swojego wozidła do bardzo przyzwoitego stanu tec. zabrałem się za "tjuning" .
Na hamowni seria wypluła 129,6 kuca i 165,2 Niutków.
Stage I - wydech , wywalilem katy i kolektor 4-1 . Wpadło 4-2-1 z P10 GT , nowy łącznik , kawałek rurki i dalej oemowy środkowy i końcowy. Całość na 2" Dzwięk na wolnych znośny, ale przy jeździe masakra jak stary cadett z urwanym końcowym
--- > https://www.youtube.com/watch?v=0O_Dvf0 ... e=youtu.be
Moc jest , lepiej sie zbiera ( o wiele lepiej) ale z tym dzwiekiem musze cos zrobic. I teraz pytanie: dać nowy końcowy czy dodatkowy środkowy przelotowy? Końcowy jest od nowości 17lat i 200 tys. Ma być cicho
Fotki z całej operacji --- > https://plus.google.com/photos/10858267 ... 4686296625
Na hamowni seria wypluła 129,6 kuca i 165,2 Niutków.
Stage I - wydech , wywalilem katy i kolektor 4-1 . Wpadło 4-2-1 z P10 GT , nowy łącznik , kawałek rurki i dalej oemowy środkowy i końcowy. Całość na 2" Dzwięk na wolnych znośny, ale przy jeździe masakra jak stary cadett z urwanym końcowym
--- > https://www.youtube.com/watch?v=0O_Dvf0 ... e=youtu.be
Moc jest , lepiej sie zbiera ( o wiele lepiej) ale z tym dzwiekiem musze cos zrobic. I teraz pytanie: dać nowy końcowy czy dodatkowy środkowy przelotowy? Końcowy jest od nowości 17lat i 200 tys. Ma być cicho
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Fotki z całej operacji --- > https://plus.google.com/photos/10858267 ... 4686296625
howard512, to kolektor z P10 (jak piszesz na forum i jest na zdjęciach), czy SSAC (jak w opisie filmu)?
Ogólnie to przeczytaj ten temat, sporo wiedzy tutaj jest![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Pozdrawiam
Ogólnie to przeczytaj ten temat, sporo wiedzy tutaj jest
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
z P10 GT , poniosła mnie fantazja
[ Dodano: 2015-06-23, 22:30 ]
A tak to jedzie i tak hałasuje, na zewnątrz o wiele głośniej
https://www.youtube.com/watch?v=wwL4kxx ... e=youtu.be
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
[ Dodano: 2015-06-23, 22:30 ]
A tak to jedzie i tak hałasuje, na zewnątrz o wiele głośniej
https://www.youtube.com/watch?v=wwL4kxx ... e=youtu.be
Myślałem wrzucić dodatkowo przed środkowy takie cudo i zostac przy oryginalnym końcowym --- > http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-przel ... 13560.html
howard512, czyli będziesz miał pomiar jedynie po zmianie tego wydechu (czy coś tam jeszcze doszło)? Jak możesz to wrzuć gdzieś wykres z poprzedniego pomiaru i tego przyszłego. ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
howard512, zakładaj temat o tej P11 i chwal się! Będę pierwszym, który będzie go śledził z tymi wykresami! ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
(ah, gdyby we Wro była tania hamownia...)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
(ah, gdyby we Wro była tania hamownia...)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."