budujemy układ wydechowy
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Tłumikz Saaba jest spoko, tak wytłumia, że jak mi się końcowy urwał to zbytnio tego nie zauważyłem bo z moim końcowym GT mruczy cały czas. Minusem jest konieczność zdjęcia osłon termicznych i to że lubi się obijać o karoserię na dużych wybojach. Z tego co wiem ten tłumik jest tylko w 2.3T
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Ja natomiast mam srednice wydechu Fi55. Srodkowy mam z Maximy 3.0 jest bardzo duzy, ale zamontowany jest zaraz za kolektorem wydechowym wiec miesci sie na tip top. Nic nie obija nic nie tlucze, jedynie wystaje ponizej podluznic o jakies 4mm. Tylny tlumik mam komorowo przelotowy i na 100% spelnia normy halasu.
Walczyc Trzeba Zawsze Do Konca.... Jak Zwykle Maximum Atak.
a ja wczoraj wziolem w pomiary tłumiki z ori 2.0 16v
i albo te moje to jakiś wow albo one maja srednice wejścia i wyjścia fi60:),
rura perforowana w srodku ma fi 55
tyle ze na wejściu i na wyjściu jest zwezka
mierzyl to ktoś kiedyś?
i albo te moje to jakiś wow albo one maja srednice wejścia i wyjścia fi60:),
rura perforowana w srodku ma fi 55
tyle ze na wejściu i na wyjściu jest zwezka
mierzyl to ktoś kiedyś?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
-
- fanatyk nissana
- Posty: 726
- Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
@Tumba co tak mało?? to wydech z 1.4 czy 1,6??
Ostatnio zmieniony 2015-01-11, 13:17 przez VE Killer, łącznie zmieniany 1 raz.
XXX
Wsumie samego tłumika nie mierzyłem, zmierzyłem tylko rurę która szła między kolektorem i środkowym i miała wewnątrz 45mm. Nie zauważyłem żeby wejście tłumika było większe niż rura. Wydech raczej seria (oprócz braku kata i końcowego komorowo-przelotowego).
[ Dodano: 2015-01-11, 13:39 ]
Edit:
Zmierzyłem w sumie puchę i miła ok 38cm długości i 11cm średnicy.
[ Dodano: 2015-01-11, 13:39 ]
Edit:
Zmierzyłem w sumie puchę i miła ok 38cm długości i 11cm średnicy.
-
- fanatyk nissana
- Posty: 726
- Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
Takie pytanie chyba jeszcze nie padło: można z czegoś dopasować łącznik elastyczny pod 2,5cala? Coś łatwo dostępnego miało taki w standardzie?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
To jeszcze jedno pytanie z cyklu, długość łącznika elastycznego ma na coś wpływ? Lepszy krótszy, dłuższy, czy to bez różnicy?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Dłuższy lepiej tłumi drgania silnika, ale ma więcej miejsca, żeby się zacząć pruć. Krótki znowu jest dość sztywny, ale nie znam póki co nikogo kto by go wymieniał
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
w swoim dupowozie przetestowałem jak na razie dwie opcje wydechowe:
1. fi50->fi60->fi50->przewężenie przed końcowym i OEM puszka
wydeszka cicha i przyjemna, moc do 4500rpm zadowalająca, braki w górnych partiach obrotowych
2. przelot fi55, środkowy mały przelot z audi a3 1.8T, końcowy zbudowany z środkowego z audi b7 tdi.
głośno, wolne obroty akceptowalne, do 3tys nie przyjemny rezonans, powyżej nabiera dźwięk kolorytu i brzmi jak najbardziej oki, nie ma problemów z osiąganie wyższych predkosci obrotowych, natomiast jazda do 4tys jest zamulona
werdykt, na codzien lepszy OEM, na 1/4 przelot, do jazdy mieszanej np. tor trzeba kminic dalej
w kolejnej ewolucji wydechu wstawiam przelot na srodek w dużej puszcze z zastawkami aby zwiekszyc ciśnienie przedkolektorowe i odzyskac NM, jeśli to da efekt to przerobie i końcowy aby wyciszyć i dodadkowo usprawnić układ oraz zastosuje zwezke końcowego na fi50
1. fi50->fi60->fi50->przewężenie przed końcowym i OEM puszka
wydeszka cicha i przyjemna, moc do 4500rpm zadowalająca, braki w górnych partiach obrotowych
2. przelot fi55, środkowy mały przelot z audi a3 1.8T, końcowy zbudowany z środkowego z audi b7 tdi.
głośno, wolne obroty akceptowalne, do 3tys nie przyjemny rezonans, powyżej nabiera dźwięk kolorytu i brzmi jak najbardziej oki, nie ma problemów z osiąganie wyższych predkosci obrotowych, natomiast jazda do 4tys jest zamulona
werdykt, na codzien lepszy OEM, na 1/4 przelot, do jazdy mieszanej np. tor trzeba kminic dalej
w kolejnej ewolucji wydechu wstawiam przelot na srodek w dużej puszcze z zastawkami aby zwiekszyc ciśnienie przedkolektorowe i odzyskac NM, jeśli to da efekt to przerobie i końcowy aby wyciszyć i dodadkowo usprawnić układ oraz zastosuje zwezke końcowego na fi50
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW