Kolektor 4-1 do SR20 N/A
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
jak bym nie był wtajemniczony to bym powiedział ze to pod RWD
VE Killer, taki kolektor to totalna nowość w PL i chyba w ogole, jedynie z tym rozwiązaniem się spotkałem w p10 BTCC bo p11BTCC miało już inaczej to pomyślane
jak dlamnie DJ Bomba bo poza długościami i innymi sprawami obliczeniowymi można mieć takie cudo w rajdowce bez niszczenia kolektora w oesach i nie grzeje michy
VE Killer, taki kolektor to totalna nowość w PL i chyba w ogole, jedynie z tym rozwiązaniem się spotkałem w p10 BTCC bo p11BTCC miało już inaczej to pomyślane
jak dlamnie DJ Bomba bo poza długościami i innymi sprawami obliczeniowymi można mieć takie cudo w rajdowce bez niszczenia kolektora w oesach i nie grzeje michy
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Pytanie jak rozwiazanie dolotu powietrza? Teraz bedzie grzala sie gora w sensie skrzynia + dolot.
Jedno jest pewne ogarniecie projektu 1 klasa. BTW to da duzy ++ Bo wydluzy kolektor wydechowy wiec i wydech. Hmm ciekaw jestem konfrontacji na hamce:
1. Stock
2. Ssac
3. to cudenko.
Jedno jest pewne ogarniecie projektu 1 klasa. BTW to da duzy ++ Bo wydluzy kolektor wydechowy wiec i wydech. Hmm ciekaw jestem konfrontacji na hamce:
1. Stock
2. Ssac
3. to cudenko.
Walczyc Trzeba Zawsze Do Konca.... Jak Zwykle Maximum Atak.
za to znacząco podnosi temperaturę w komorze silnika i grzeje skrzynię. Ciekaw jestem jak by się to sprawdziło w cywilnym samochodzieAd@mus pisze: nie grzeje michy
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
pozatym sam dolot można tez termicznie zaizolować choćby otulinami piankowymi, cos to na pewno da+banzadz, a sam kolektor można odgrodzić pod dolotem aluminiowa oslona termiczna jak w seryjnych silnikach było to od przodu
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ja nie wiem po co tak kombinować. Mega zglebiony furacz mocy nie potrzebuje, bo musi "szurać wahaczem". W rajdówce kolektora nie niszczysz, bo masz płytę pod silnikiem. Żeby nie grzać michy to się bandażem owija i jest OK.
No chyba, że robi ktoś sztukę dla sztuki, to polecam zrobić kolektor w kształcie chińskiego "dzień dobry".
No chyba, że robi ktoś sztukę dla sztuki, to polecam zrobić kolektor w kształcie chińskiego "dzień dobry".
Cos trzeba bedzie ogarnac na zasadzie oddzielenia ciepla itp. Jak juz taki wydech to i dolot od A do Z przemyslany musi byc o reszcie nie wspomne.
[ Dodano: 2015-01-03, 21:47 ]
Vendo z jakim podejsciem to zostanmy w erze kamienia lupanego. Poto ktos tak kmini by isc w strone aut BTTC nie bez powodu NISMO ziomal ze skosnym okiem tak wykminil by w wyscigach startowalo.
Co do tego ze oslona daje rade powiem tak guzik prawda z racji tego ze kolektor nisko schodzi i takiej dobrej oslony tam nie dasz. Przy tym rozwiazaniu ograniczysz wysokosc przodu do minimum. Da to bardzo duzo przy kjs albo innych wyscigach gdzie fura narazona na straty. Tak walniesz w oslone ona sie podda pocisnie kolektor i po zabawie miska out. Natomiast z takim baranem masz wieksza szanse to ocalic i dac lepsza oslone.
[ Dodano: 2015-01-03, 21:48 ]
Ve killer Prosiles o foto to masz, a ziomale se wykminili takie a nie inne. Racja w tym jest ze nie zmiescilo by sie pod maska.
[ Dodano: 2015-01-03, 21:47 ]
Vendo z jakim podejsciem to zostanmy w erze kamienia lupanego. Poto ktos tak kmini by isc w strone aut BTTC nie bez powodu NISMO ziomal ze skosnym okiem tak wykminil by w wyscigach startowalo.
Co do tego ze oslona daje rade powiem tak guzik prawda z racji tego ze kolektor nisko schodzi i takiej dobrej oslony tam nie dasz. Przy tym rozwiazaniu ograniczysz wysokosc przodu do minimum. Da to bardzo duzo przy kjs albo innych wyscigach gdzie fura narazona na straty. Tak walniesz w oslone ona sie podda pocisnie kolektor i po zabawie miska out. Natomiast z takim baranem masz wieksza szanse to ocalic i dac lepsza oslone.
[ Dodano: 2015-01-03, 21:48 ]
Ve killer Prosiles o foto to masz, a ziomale se wykminili takie a nie inne. Racja w tym jest ze nie zmiescilo by sie pod maska.
Walczyc Trzeba Zawsze Do Konca.... Jak Zwykle Maximum Atak.
widać kolega myli rajdy z wyścigami ale to szczegół. proponuję doczytać w necie co to jest primera BTCC i będzie jasne o czym tu rozmawiamyVendo pisze:Ja nie wiem po co tak kombinować. Mega zglebiony furacz mocy nie potrzebuje, bo musi "szurać wahaczem". W rajdówce kolektora nie niszczysz, bo masz płytę pod silnikiem. Żeby nie grzać michy to się bandażem owija i jest OK.
No chyba, że robi ktoś sztukę dla sztuki, to polecam zrobić kolektor w kształcie chińskiego "dzień dobry".
[ Dodano: 2015-01-03, 21:54 ]
Nismo_Man, nie no spoko przecie mówie że fotki i rozwiazania + wykonanie super
XXX
Ja Panowie jestem bardzo za rozwojem i nigdy nie byłem przeciwny na zasadzie "nie bo nie" ale tu widzę więcej minusów niż plusów.
Jeśli chodzi o kolektor w wyścigach: w wyścigach przeważnie nie możesz mieć płyty, często jest sucha miska, no i wysokość auta jest dużo mniejsza. W takim razie jak ktoś ma suchą miskę i proflexa za kilkanaście tysięcy, to może mu się przydać taki kolektor. Tylko niech wyjeżdża na zawody za granicę, bo w Polsce sobie za dużo nie pojeździ.
Edit:
Jeśli chodzi o kolektor w wyścigach: w wyścigach przeważnie nie możesz mieć płyty, często jest sucha miska, no i wysokość auta jest dużo mniejsza. W takim razie jak ktoś ma suchą miskę i proflexa za kilkanaście tysięcy, to może mu się przydać taki kolektor. Tylko niech wyjeżdża na zawody za granicę, bo w Polsce sobie za dużo nie pojeździ.
Edit:
odniosłem się tylko do:VE Killer pisze:widać kolega myli rajdy z wyścigami ale to szczegół. proponuję doczytać w necie co to jest primera BTCC i będzie jasne o czym tu rozmawiamy
Ad@mus pisze:można mieć takie cudo w rajdowce bez niszczenia kolektora w oesach
Ostatnio zmieniony 2015-01-03, 22:05 przez Vendo, łącznie zmieniany 1 raz.
można by powiedzieć metaloplastyka:)) i do tego wszystkie rury równej długosci to jest dopiero sztuka i zabawa:)))
[ Dodano: 2015-01-03, 22:07 ]
[ Dodano: 2015-01-03, 22:07 ]
WPP,GSMP, to aż tak znowy mało nie jest oczywiscie można i mistrzostwa EuropyVendo pisze:Ja Panowie jestem bardzo za rozwojem i nigdy nie byłem przeciwny na zasadzie "nie bo nie" ale tu widzę więcej minusów niż plusów.
Jeśli chodzi o kolektor w wyścigach: w wyścigach przeważnie nie możesz mieć płyty, często jest sucha miska, no i wysokość auta jest dużo mniejsza. W takim razie jak ktoś ma suchą miskę i proflexa za kilkanaście tysięcy, to może mu się przydać taki kolektor. Tylko niech wyjeżdża na zawody za granicę, bo w Polsce sobie za dużo nie pojeździ.
XXX
Ja na taki kunszt moglbym godzinami patrzec bo wiem ile trzeba TRUDU potu nerwow cierpliwosci miec. Ale efekt czasami poraza no i SKILL tez sie liczy bez tego mozna zaczac i skonczyc na kartce albo we wlasnych jakis chorych pomyslach.
Podstawa dobre spawanie nieprzelanie do srodka i szczelnosc.
Podstawa dobre spawanie nieprzelanie do srodka i szczelnosc.
Walczyc Trzeba Zawsze Do Konca.... Jak Zwykle Maximum Atak.
taki kolektor był wkładany żeby nie szurać nim po ziemi... BTCC, DTM to zawody na torze za tem szyrasz dokładka zderzaka po asfalcie:))Ad@mus pisze:taki kolektor w BTCC był wkładany tez chyba jak kojarze ze względu na sucha miske? rajt? dobrze kminie?
[ Dodano: 2015-01-03, 22:12 ]
motorsport rządzi sie swoimi realiamiVendo pisze:Jakoś wykonania jak najbardziej doceniam i chylę czoła ale wg. mnie idea nie trafiona na nasze realia.
[ Dodano: 2015-01-04, 01:35 ]
ciekaw jestem jakie sa koszty zrobienia czegos takiego i czas realizacji
Ostatnio zmieniony 2015-01-03, 23:42 przez VE Killer, łącznie zmieniany 1 raz.
XXX
Ile takie cudo?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
takie cudo to rękodzieło i nie ma opcji raczej żeby powstal drugi taki bo jego koszt jest znaczny (material+robota)
jest natomiast do sprzedania inny 4-1 (ten który wrzucałem wczesniej) i jego cena ostatnimi czasy wynosila 1000zl do negocjacji
jest natomiast do sprzedania inny 4-1 (ten który wrzucałem wczesniej) i jego cena ostatnimi czasy wynosila 1000zl do negocjacji
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- Ninjakołpak
- nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 2015-02-18, 13:02
- Lokalizacja: Okolice Warszawy
cialis 5mg dosage
<a href=http://cialis.lat/discover-the-best-pri ... lis>cialis 40 mg</a> However, with this increase in revenue, and thus, increase in profit, he now manages to purchase 26 bottles a month, an additional bottle