Osobiscie montowałem ten kolektor i musze powiedzieć ze jeżeli chodzi o estetyke to musisz troche popracować na spawami nie pisze tego uszczypliwie bo nie jestem wyznawcą ideałów dla mnie to ma działać a nie wyglądać poza tym pierwsze kolanko zaraz za plecionką jest troche źle wyprofilowane bo rura ociera o stabilizator dodatkowo można by bardziej przesunąć miejsce gdzie rury schodzą sie w jedną całosc ponieważ całosc dotyka do misy olejowej. Ogólnie skoro włascicel auta stwierdził że cos to daje to znaczy ze kolektor sie sprawdza, trzeba tylko popracować nad detalami i wszystko bedzie ładnie pięknieMacGayver pisze:Wszystko pasowało PNP tak jak chciałeś?
Customowy kolektor do SR20DE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
u MRC czy SnepooN ? Wnioskuję że jednak u SneepooNdelsol pisze: Osobiscie montowałem ten kolektor
Co do spasowania to coś tu musi być nie tak. Zanim wysłałem oba zamontowałem je u Ryby w Primerze (foto wyżej) i wszystko było jak zwykle idealnie spasowane. Sprawdzałeś może czy nie było gdzieś śladu obicia? Musieli w takim razie go w transporcie gdzieś obić bo innego wytłumaczenia nie widzę. MRC, założyłeś już do siebie? Pasowało?
Oba były składane na formie więc coś tu nie gra
-
- nowy na forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 2011-10-30, 12:58
- Lokalizacja: EBE
-
- nowy na forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 2011-10-30, 12:58
- Lokalizacja: EBE
Ja robiłem swapa dlatego chce zrobić wydech. Myślę, że na wiosnę będziemy się widzieć osobiście jak przyjadę po wydech do Ciebie Ale tak jak mówię, to dopiero na wiosnę.
Dzięki za PW
Dzięki za PW
Ostatnio zmieniony 2011-12-17, 09:26 przez przemek n15, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- nowy na forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 2011-10-30, 12:58
- Lokalizacja: EBE
-
- nowy na forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 2012-04-04, 10:16
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Najwyższy czas by sprawdzić jak się sprawuje MACowy kolektor w SR20VE
Ps. zrobisz mi coś takiego ale z ciut większymi kanałami w głowicy
te z SR20VE są 2mm wyższe i przesunięte w dół, góra linia odpowidada tej w SR20DE
Ps. zrobisz mi coś takiego ale z ciut większymi kanałami w głowicy
te z SR20VE są 2mm wyższe i przesunięte w dół, góra linia odpowidada tej w SR20DE
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No już kiedyś tam kiedyś miały być testy ale nie wypaliło pytanie jeszcze do jakiego auta to dokładnie potrzebujesz, bo moja forma podchodzi pod Primery z racji przesuniętego drążka reakcyjnego. Zakładane do Sunnego obijało. Także najlepiej jak masz SSAC'a na stanie to mi go podrzuć/wyślij bo on ma optymalnie ogarnięte te kąty i bez problemu wtedy wchodzi do każdego SR20. co do powiększenia kanałów itp to też nie ma problemu tylko weź oryginalną uszczelkę i wyrysuj co gdzie i jak ma dokładnie wyglądać. Najlepiej zrób jej zdjęcie i nałóż wymiary w paintcie, jak robię flansze na zamówienie i wysyłkę to właśnie w ten sposób - najpewniej.
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
kolego mówię o SSAC-u. jesli chcesz kolektor z nierdzewki wg Twoich wytycznych zapraszam na PW.
tu masz próbkę moich możliwości viewtopic.php?t=11970
tu masz próbkę moich możliwości viewtopic.php?t=11970
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
SSAC - to najlepszy stosunek mocy do podniesienia osiągów, jeszcze w polsce nikt nic lepszego nie zbudował jeśli chodzi o zwiększaniu mocy o cenie nie wspominając
Próbowałem w nim poprawić dwu rurkę i dupa zabrało mi 4Nm piepsząc zakres miedzy 3500 a 5000obr.min:
[ Dodano: 2013-08-25, 21:33 ]
Zamiast dawać inny kolektor wydechowy lepiej pobawić się z modzeniem kolekotra ssącego wydaje mi się że to jest klucz by 250KM złamać
Próbowałem w nim poprawić dwu rurkę i dupa zabrało mi 4Nm piepsząc zakres miedzy 3500 a 5000obr.min:
[ Dodano: 2013-08-25, 21:33 ]
Zamiast dawać inny kolektor wydechowy lepiej pobawić się z modzeniem kolekotra ssącego wydaje mi się że to jest klucz by 250KM złamać
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-
- nowy na forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 2017-03-30, 21:11
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Customowy kolektor do SR20DE
Biorę złotą łopatę i odkopuję...
A teraz pytanie, przeprowadzam rewitalizację/rekonstrukcję/reanimację Almerki n15 GTI z SR20DE, zatem pytanie do MacGayvera mam następujące: czy ten magiczny kolektor byłby jeszcze opcją możliwą do realizacji, jesli tak to za ile i na kiedy???
Pozdrav
A teraz pytanie, przeprowadzam rewitalizację/rekonstrukcję/reanimację Almerki n15 GTI z SR20DE, zatem pytanie do MacGayvera mam następujące: czy ten magiczny kolektor byłby jeszcze opcją możliwą do realizacji, jesli tak to za ile i na kiedy???
Pozdrav