[X-trail I] Wymiana maglownicy
: 2017-10-16, 09:06
Witam!
Zmagam się z dosyć nietypowym (wg mnie) problemem. Po wymianie przekładni kierowniczej i ustawieniu jej dokładnie na znakach (zarówno na maglownicy jak i na kole kierowniczym) oraz zrobieniu zbieżności w lewo mam 1 i 3/4 obrotu kierownicy a w prawo 1 i 1/4. Oprócz tego sypie mi błąd ESP po kilku minutach od odpalenia lub jak zacznę kręcić kierownicą. Próbowałem przestawiać kierownicę tak, aby mieć ją prosto podczas gdy jest 1,5 obrotu w lewo i prawo ale dalej wyskakiwał błąd ESP. Czy po wymianie maglownicy trzeba robić adaptację czujnika?
Wg dziwi mnie fakt, że wszystko na maglownicy jest ustawione równo a nie zgadza się to z znakami na kole kierowniczym.
Pozdrawiam
Zmagam się z dosyć nietypowym (wg mnie) problemem. Po wymianie przekładni kierowniczej i ustawieniu jej dokładnie na znakach (zarówno na maglownicy jak i na kole kierowniczym) oraz zrobieniu zbieżności w lewo mam 1 i 3/4 obrotu kierownicy a w prawo 1 i 1/4. Oprócz tego sypie mi błąd ESP po kilku minutach od odpalenia lub jak zacznę kręcić kierownicą. Próbowałem przestawiać kierownicę tak, aby mieć ją prosto podczas gdy jest 1,5 obrotu w lewo i prawo ale dalej wyskakiwał błąd ESP. Czy po wymianie maglownicy trzeba robić adaptację czujnika?
Wg dziwi mnie fakt, że wszystko na maglownicy jest ustawione równo a nie zgadza się to z znakami na kole kierowniczym.
Pozdrawiam