Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[X-trail I] Wymiana maglownicy

Moderatorzy: bonzo, azorek

zlotko
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2017-10-16, 09:01
Lokalizacja: Tarnogród

[X-trail I] Wymiana maglownicy

Post autor: zlotko » 2017-10-16, 09:06

Witam!
Zmagam się z dosyć nietypowym (wg mnie) problemem. Po wymianie przekładni kierowniczej i ustawieniu jej dokładnie na znakach (zarówno na maglownicy jak i na kole kierowniczym) oraz zrobieniu zbieżności w lewo mam 1 i 3/4 obrotu kierownicy a w prawo 1 i 1/4. Oprócz tego sypie mi błąd ESP po kilku minutach od odpalenia lub jak zacznę kręcić kierownicą. Próbowałem przestawiać kierownicę tak, aby mieć ją prosto podczas gdy jest 1,5 obrotu w lewo i prawo ale dalej wyskakiwał błąd ESP. Czy po wymianie maglownicy trzeba robić adaptację czujnika?
Wg dziwi mnie fakt, że wszystko na maglownicy jest ustawione równo a nie zgadza się to z znakami na kole kierowniczym.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
mały v8
fanatyk nissana
Posty: 507
Rejestracja: 2016-03-21, 19:35
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: mały v8 » 2017-10-16, 11:35

ESP Zawsze Ci w takim wypadku wywali. Adaptacja to jest skręcenie od oporu do oporu, i czujnik kąta skrętu sam się adaptuje. Końcówki drążków trzeba wkręcić po tyle samo obrotów, a następnie ustawić zbieżność. Sprawdzić czy łącznik kolumny i maglownicy jest założony prawidłowo, jak i sama kierownica , ale ona chyba ma jeden ząb we frezie grubszy więc inaczej jej nie założysz. Poza tym za bardzo nie majstruj z tymi obrotami bo zerwiesz taśmę od poduszki powietrznej.
ObrazekObrazekObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „X-trail”