Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[X-trail I] 2.00 falowanie

Moderatorzy: bonzo, azorek

przemoo128
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2017-04-14, 21:32
Lokalizacja: śWIEBODZICE

[X-trail I] 2.00 falowanie

Post autor: przemoo128 » 2017-04-14, 22:15

witam serdecznie i proszę o pomoc
wymieniłem silnik w x trailu 2.0 i zaczeły sie problemy z falowaniem obrotów na biegu jałowym. czytałem wiele wątków w tej sprawie ale napisze co zrobiłem do tej pory i nic nie pomogło. wymieniłem przepustnice (nr1) na (nr2) wymieniłem cewki sprawdziłem szczelność układu dolotowego, wymieniłem czujnik położenia wału i tu mam wątpliwość!!!! w starym silniku czujnik wyglądał jak prostokącik a w nowym był okrągły i w dodatku po wymianie auto samo dodawało sobie obrotów i ujmowało ich . po zakupie nowego czujnika owalnego samochód wrócił do pierwotnych obrotów , czyli raz takie a raz inne . po adaptacji przepustnicy nr1 silnik na biegu jałowym miał obroty 1400 . wymieniłem przepustnice na nr.2 i po adaptacji w miare pracowa na biegu jałowym ale miał tylko 700obrotów i podczs podjeżdzania do skrzyżowania obroty spadały do 200 a na zimnym silniku wywalało błąd uszkodzona przepustnica. wymieniłem ją na (nr1) i tym raze auto na zimno po chwili gaśnie DODAM TYLKO ŻE PROGRAM UŻYTY DO ADAPTACJI TO DCIF/3

[ Dodano: 2017-04-18, 16:51 ]
witam udało sie naprawić auto. Okazało sie że uszczelka od przepustnicy była wadliwa i przepuszczała powietrze , przez to właśnie silnik falował na obrotach. wymieniono uszczelke i przeprowadzono adaptacje . teraz auto równo pracuje koszt takiej naprawy to 170zł.

[ Dodano: 2017-09-30, 16:00 ]
na początku tygodnia auto znów zaczeło falować na obrotach do tego zapalił sie czek i spalanie PB około 20L na 100km. po odczytaniu kodów błędów wyskoczył tylko jeden PO 171 UBOGA MIESZANKA. okazało sie ze gaz wypalił pierwszą sąde lambde a ta oszukiwala komputer. po wymianie na nową auto zaczeło pracować równo na obrotach , ale przy podjezdzie do skrzyżowania i wrzuceniu na luz obroty spadały do 200 po czym wchodziły na 900. pomogło czyszczenie przepustnicy i przepływomierza .PO odłączeniu przepustnicy i jej wyczyszczeniu nie potrzebna była adaptacja.

ODPOWIEDZ

Wróć do „X-trail”