Strona 1 z 1
[Z50] Zwijak taśma wymiana i co pasuje ?
: 2016-12-27, 12:51
autor: Pulsar
Dzień dobry mam pytanie mryga mi cały czas kontrolka poduszki na czerwono , po wizycie w ASO pan fachowiec stwierdził że do wymiany jest taśma pod kierownicę czyli zwijak o nr B5567CM35A pytanie moje jest takie czy mogę go wymienić samemu ? i czym można go zastąpić innym o innym nr ( gdzie są różnice ) może i ktoś pod powiedzieć co robić żeby poduszka nie wybuchła podczas wymiany ?
: 2016-12-27, 15:39
autor: mały v8
Wyjmuj stary , i wyślij do regeneracji. Na allegro ogłaszają się firmy które to robią wlutowują nową taśmę i dają gwarancje na dwa lata. Przy wyciąganiu nic Ci nie strzeli, wyjmij tylko klucz ze stacyjki, ostatecznie zdejmij klemę jak się bardzo boisz.
: 2016-12-28, 09:22
autor: Pulsar
A wiesz o co chodzi z tym przekręcaniem 2,5 raza w każdą stronę przed montażem - coś tam trzeba przekręcać w zwijaku czy poprostu montować ? Do czego właściwie to jest potrzebne ?
: 2016-12-28, 09:55
autor: Zielkq
Pulsar, to chodzi raczej o to, aby zamontować go prosto

Jeżeli ktoś mówi o 2,5 obrotu, to znaczyć, że cały zasięg taśmy wynosi 5 obrotów pomiędzy skrajnym lewym i skrajnym prawym położeniem.
: 2016-12-28, 10:07
autor: mały v8
Zwijak po regeneracji przychodzi zablokowany w pozycji "zero" czyi kierownica na prosto, i koło do jazdy na wprost. Dopiero po założeniu odklejasz plombe. Tu chodzi o używany element, kiedy złomiarze zdejmą go jeżeli koła są w dowolnej pozycji , a nie w pozycji "0" , i nie zabezpiecza przed pokręceniem np w transporcie, to potem przy założeniu w ciemno zwyczajnie zrywasz taśmę bo kierownica wykona więcej obrotów w jedna stronę, a taśma ma wyliczona długość..
: 2017-01-03, 09:15
autor: Pulsar
Jeszcze jedno pytanie mam odnośnie taśmy do Murano na allegr.... jest pełno ofert zwijaków do Murańców tylko każdy z nich ma inny nr czy i gdzie są różnice w typach mam Murano 07 USA SL .
: 2017-01-03, 12:50
autor: mały v8
Według mnie tu nic nie powinno się zamieniać. Numer musi grać i koniec. A z czym te różnice mogą być związane kto to wie, ...ilość ładunków w poduszce?...funkcje w kierownicy?... rocznik model? Dlatego napisałem że lepiej zregenerować i wymienić samą taśmę u kogoś kto się tym zajmuje, a wszystko zadziała jak należy po założeniu.Poza tym licz się z tym że używany też będzie miał za sobą ze 10 lat życia, 200 tys km obracania w lewo i w prawo, i 7 dni gwarancji

: 2017-04-09, 18:07
autor: farciaz86
Hej
Macie jakieś namiary na zakłady specjalizujące sie w regeneracji taśm zwijaka
