[Z51] Pęknięty tłok (po wymianie pierścieni) 3,5 B+Gaz
: 2016-10-04, 21:57
Koledzy potrzebuje rady. Po remoncie silnika i wymianie pierścieni (orginał) auto pożerało ogromne ilości oleju ok.1,5 litra na 600-700km mechanik mówił by pojeździc 3-4 tys. to się ułoży wszystko. Po przejechaniu owych kilometrów nie nastąpiła poprawa i auto poszło do poprawki. Okazało się że pękł tłok (ukruszył się rant między kanalikami które doprowadzają olej). Teraz mechanik wymyśla żeby wszystkie tłoki wymienic, bo jak jeden pękł to nie daje gwarancji że kolejne tłoki nie pójdą w jego ślady. Firma która zajmuje się szlifem tulei również oglądała, niby wzrokowo wszystko w porządku.
Mechanik zarzeka się że nic przy poprzednim montażu nie popsuł ale kto się przyzna.
Co radzicie?
Mechanik zarzeka się że nic przy poprzednim montażu nie popsuł ale kto się przyzna.
Co radzicie?