
[Murano] Chłodniczka ??????
Moderator: azorek
- 
				Gość
[Murano] Chłodniczka ??????
Witam kolegów mam takie pytanie dzisiaj wymieniałem żarówki w światłach pozycyjnych przód i z prawej strony od kierowcy z przodu po zdemontowaniu nadkola ukazała się jakaś chłodniczka tuż za obudową i jest z niej niewielki wyciek!! Co to jest i od czego 
			
													
					Ostatnio zmieniony 2013-06-05, 13:46 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
taka jak poniżejFaceOff71 pisze: z przodu po zdemontowaniu nadkola ukazała się jakaś chłodniczka
 jest tak jak pisze thompson,
 jest tak jak pisze thompson, http://nissan4u.com/parts/murano/el_z50 ... tration_3/
- 
				Gość
Na tym zdjęciu za bardzo nie widać czy to taka bonzo ale możliwe, wygląda jak zwykła chłodnica tyle, że mniejsza gdzieś około 3/4 formatu A4 i z 6-8cm grubości (szkoda że jak miałem rozebrane to nie cyknąłem foty) i gdzieś z tego wężyka się bardzo delikatnie sączy olej. Będę musiał sprawę zbadać bo to pewnie ważna sprawa jeśli dotyczy przekładni.
			
									
									
						- 
				Gość
Po tym zdjęciu rozpoznaje ...tak zgadza się właśnie o to mi chodziło i to się znajduje z lewej strony kierowcy z przodu pod światłami jak się zdejmie plastikowe nadkole. Gdzieś na połączeniu wężyka mam niewielki wyciek od dołu. Żeby to ściągnąć i usunąć wyciek pewnie trzeba cały zderzak zdemontować bo tu od nadkola to odrobinę mało chyba miejsca, w sumie nie wiem będę musiał pomyśleć. Jak uzupełnić olej w tej chłodniczce? czy wystarczy uzupełnić w skrzyni? a jak w skrzyni to którędy się dolewa? Dziękuję i pozdrawiam
			
									
									
						Płyn uzupełniasz przez bagnet sprawdzania płynu CVT pod maską (tylko nie pomyl z bagnetem oleju   )
 ) 
Jeżeli masz wyciek, to bardzo możliwe że skorodowały rurki do których podpięte są przewody. U mnie wycieku nie było, ale przy wymianie płynu, kiedy trzeba było zsunąć zdjąć przewody z tych rurek najzwyczajniej się ułamały z powodu przerdzewienia. Odporność tego elementu na korozje była fatalna. Dla świętego spokoju skończyło się to na wymianie chłodnicy. Nie chciałem tego naprawiać.
			
									
									
						 )
 ) Jeżeli masz wyciek, to bardzo możliwe że skorodowały rurki do których podpięte są przewody. U mnie wycieku nie było, ale przy wymianie płynu, kiedy trzeba było zsunąć zdjąć przewody z tych rurek najzwyczajniej się ułamały z powodu przerdzewienia. Odporność tego elementu na korozje była fatalna. Dla świętego spokoju skończyło się to na wymianie chłodnicy. Nie chciałem tego naprawiać.


