Problem z układem kierowniczym
Moderator: azorek
- Black and White
- nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 2012-02-08, 17:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Problem z układem kierowniczym
Witam,
10 dni temu w warsztacie wymienili mi uszkodzony przewód gumowy od wspomagania i zalali go nowym płynem. Od kilku dni mam taki objaw:
Po odpaleniu silnika, przy powolnym kręceniu keiorownicą wszystko jest OK, ale przy szybszym kręceniu oraz przy parkowaniu samochodu słychać takie TRZESZCZENIE. Czuję wtedy, że odgłos ma bezpośredni związek z kołem kierownicy, gdyż czuję lekkie drgania na niej.
Płyn OK, dolałem do maksymalnego poziomu jaki powinien być (na zimnym do COLD MAX).
Wcześniej, kiedy to miałem uszkodzony przewód a płyn uciekał, jednak pilnowałem poziomu dolewając co jakiś czas - a wtedy z kierownicą i wspomaganiem było wszystko OK.
Proszę o porady co to może być?!
Pozdrawiam
10 dni temu w warsztacie wymienili mi uszkodzony przewód gumowy od wspomagania i zalali go nowym płynem. Od kilku dni mam taki objaw:
Po odpaleniu silnika, przy powolnym kręceniu keiorownicą wszystko jest OK, ale przy szybszym kręceniu oraz przy parkowaniu samochodu słychać takie TRZESZCZENIE. Czuję wtedy, że odgłos ma bezpośredni związek z kołem kierownicy, gdyż czuję lekkie drgania na niej.
Płyn OK, dolałem do maksymalnego poziomu jaki powinien być (na zimnym do COLD MAX).
Wcześniej, kiedy to miałem uszkodzony przewód a płyn uciekał, jednak pilnowałem poziomu dolewając co jakiś czas - a wtedy z kierownicą i wspomaganiem było wszystko OK.
Proszę o porady co to może być?!
Pozdrawiam
- Black and White
- nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 2012-02-08, 17:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Przewód jest nowy. Na zimno jest raczej OK, a jak się rozgrzeje to wtedy hałasuje. Postanowiłem w poniedziałek podjechać do mechanika, który naprawiał i zobaczymy co to takiego.
Natrafiłem w internecie, na identyczny problem w murano po identycznej naprawie, jednak nikt na ten problem/pytanie nie odpowiedział a sam użytkownik także nie opisał diagnozy
Natrafiłem w internecie, na identyczny problem w murano po identycznej naprawie, jednak nikt na ten problem/pytanie nie odpowiedział a sam użytkownik także nie opisał diagnozy
Witam, w listopadzie miałem przygodę z przewodem. Nie podejmowałem prób z naprawą, gdyż u znajomego zakończyła się niepowodzeniem (pompa pracowała głośno). Serwis zaproponował mi przewód za 1800 PLN, serwis gdzie serwisuje auto skłonny był sprowadzić przewód z Austrii za 1200 PLN, ostatecznie zakupiłem przewód ściągnięty z USA (oryginał) za około 645 PLN.
Pawel
- Black and White
- nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 2012-02-08, 17:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam, namierzyłem już także nowy i oryginalny przewód z USA za 650zł. Czekam co powie mechanik, który ma "znajomego" w Nissanie. Jednak z rozmowy z jednym z forumowiczów oraz Waszych postów, stwierdzam że bez oryginału się nie obędzie!, tym bardziej że przeglądając zagraniczne fora Nissana, taka usterka przypada przy przebiegu ok. 100 tyś mil / 160 tyś km, także używka to kolejne ryzyko...
thompson: rozumiem, żę nowy ale oryginalny Nissan-a?
thompson: rozumiem, żę nowy ale oryginalny Nissan-a?