Brak mocy
Moderator: azorek
Brak mocy
Witam
Koledzy mam problem ze swoim murano.
Gdy odpalę silnik wszystko jest ok.Silnik ładnie wchodzi na obroty.
Włączę,, d,, na skrzyni i brakuje mi mocy silnik nie reaguje na pedał gazu,
Włączę skrzynie na neutral i przy naciskaniu gazu silnik prawie nie reaguje na pedał gazu.
Po ponownym odpaleniu autko się zbiera .Skrzynia działa ok nic w niej nie stuka i ładnie zmienia przełożenia.
Problem pojawia się zawsze przy ruszaniu.
Wczoraj zaświeciła się Kontrolka Check Engine.
Odłączyłem klemę akumulatora i jak na razie jest spokój.
Może ktoś miał już takie objawy.
Pozdrawiam.
Koledzy mam problem ze swoim murano.
Gdy odpalę silnik wszystko jest ok.Silnik ładnie wchodzi na obroty.
Włączę,, d,, na skrzyni i brakuje mi mocy silnik nie reaguje na pedał gazu,
Włączę skrzynie na neutral i przy naciskaniu gazu silnik prawie nie reaguje na pedał gazu.
Po ponownym odpaleniu autko się zbiera .Skrzynia działa ok nic w niej nie stuka i ładnie zmienia przełożenia.
Problem pojawia się zawsze przy ruszaniu.
Wczoraj zaświeciła się Kontrolka Check Engine.
Odłączyłem klemę akumulatora i jak na razie jest spokój.
Może ktoś miał już takie objawy.
Pozdrawiam.
Besel, to raczej nie to. Wygląda, że auto wchodzi w tryb awaryjny i ogranica obroty dopiero po zmianie na D. Trzebaby sprawdzić co to za błąd się pojawił, mi to wygląda że coś się dzieje ze skrzynią lub jakaś elektronika. Pierwsze co można zrobić to sprawdzić poziom płynu w skrzyni (bagnet znajdujący się pomiędzy akumulatorem, a silnikiem).
Błędy można odczytać samodzielnie, bez potrzeby wizyty w serwisie, instrukcja pod linkiem: viewtopic.php?t=1254.
Klimas78 - podaj kod błędu jeżeli pojawi sie ponownie i będziemy myśleć.
Sprawdzanie płynu w CVT robi się na rozgrzanym silniku, usytuowanie bagnetu na poniższym zdjęciu.
Błędy można odczytać samodzielnie, bez potrzeby wizyty w serwisie, instrukcja pod linkiem: viewtopic.php?t=1254.
Klimas78 - podaj kod błędu jeżeli pojawi sie ponownie i będziemy myśleć.
Sprawdzanie płynu w CVT robi się na rozgrzanym silniku, usytuowanie bagnetu na poniższym zdjęciu.
Ostatnio zmieniony 2011-05-09, 12:55 przez bilro, łącznie zmieniany 1 raz.
Klimas78, wrzucilem powyżej zdjęcie, z lokalizacją bagnetu do sprawdzania poziomu w skrzyni. Poziom sprawdza się na rozgrzanej skrzyni - czyli przejedz się, odczekaj kilka minut i sprawdz poziom. Jest to taki sam bagnet jak do poziomu oleju z oznaczeniem "min/ max".
Dorzuciłem też we właściwym wątku instrukcję krok po kroku, jak należy sprawdzać poziom płynu: viewtopic.php?p=141063
Dorzuciłem też we właściwym wątku instrukcję krok po kroku, jak należy sprawdzać poziom płynu: viewtopic.php?p=141063
Witam,
mam właśnie ten sam problem.Mam Murano z 2006r wersja europejska z tym że na gazie firmy BRC. Problem w tym że już 3 raz spotkała mnie następująca sytuacja iż silnik nie przekraczał 2500 obrótów, przy tym załączała się kontrolka check engine... Następnie, aby wszystko wróciło do normy zauważyłem, że muszę trochę odczekać, silnik musi ostygnąć i wszystko znowu wraca do normy, z tym że kontrolka check engine nie gaśnie...ktoś ma jakiś pomysł?
mam właśnie ten sam problem.Mam Murano z 2006r wersja europejska z tym że na gazie firmy BRC. Problem w tym że już 3 raz spotkała mnie następująca sytuacja iż silnik nie przekraczał 2500 obrótów, przy tym załączała się kontrolka check engine... Następnie, aby wszystko wróciło do normy zauważyłem, że muszę trochę odczekać, silnik musi ostygnąć i wszystko znowu wraca do normy, z tym że kontrolka check engine nie gaśnie...ktoś ma jakiś pomysł?
Otello, zamiast zgadywać co dolega Twojemu samochodowi to pierwsze co musisz zrobic to odczytac kod błędu. Możesz albo pojechac do jakiegoś mechanika, który podłączy cię pod komputer, albo zrobić to samemu - instrukcja "zrób to sam" jest pod linkiem: viewtopic.php?p=99251#99251
Jak będziesz miał numer błędu to będziemy myśleć dalej.
Jak będziesz miał numer błędu to będziemy myśleć dalej.
No masz rację, ale myślałem że może już jakieś sugestie na początek dostanę A więc byłem podłączyć go pod komputer, numeru błędu nie znam ale pokazał problem ze skrzynią, tzn z odczytywaniem pozycji biegu... Mechanik powiedział że będzie do wymiany albo potencjometr, który zczytuje pozycje czyli cały moduł, albo komputer skrzyni bo podobno oprócz głównego komputera taki jest Czekam teraz na samochód zastępczy bo jak byłem to akurat wszystkie jeździły i będziemy motać żeby autko znowu śmigało jak dawniej
[ Dodano: 2011-06-23, 10:23 ]
po wymianie modułu skrzyni dalej to samo...ale masakra...nie mam już siły do tej kupy złomu.. ktoś ma jakiś pomysł?
[ Dodano: 2011-06-23, 10:23 ]
po wymianie modułu skrzyni dalej to samo...ale masakra...nie mam już siły do tej kupy złomu.. ktoś ma jakiś pomysł?
W moim Murano podobny problem wynikł ze zniszczenia katalizatora.
Jeżeli silnik był zimny, to jechał, jak się zagrzał, to przestawał.
Mam obecnie usunięty jeden z katalizatorów i pojawiający się podobnie problem - z tym, że na dużo mniejszą skalę - czasem przy dłuższym potrzymaniu go na obrotach powyżej 2500 zaczyna mi migać lampka check engine. Jak zmniejszę obroty, to czasem gaśnie, a czasem wymaga to zatrzymania i wyłączenia zapłonu.
Check engine zaświeca mi się regularnie, zgłaszając błąd katalizatora i błąd sądy lambda - zakładam, że wynika to z braku katalizatora, ale pewności nie mam.
Generalnie mam wrażenie, że silnik jest słabszy niż był, ale to może być tylko moje wrażenie.
Też mam gaz BRC. Zapalanie lampki check engine dzieje się niezależnie, czy jadę na gazie, czy benzynie.
Jeżeli silnik był zimny, to jechał, jak się zagrzał, to przestawał.
Mam obecnie usunięty jeden z katalizatorów i pojawiający się podobnie problem - z tym, że na dużo mniejszą skalę - czasem przy dłuższym potrzymaniu go na obrotach powyżej 2500 zaczyna mi migać lampka check engine. Jak zmniejszę obroty, to czasem gaśnie, a czasem wymaga to zatrzymania i wyłączenia zapłonu.
Check engine zaświeca mi się regularnie, zgłaszając błąd katalizatora i błąd sądy lambda - zakładam, że wynika to z braku katalizatora, ale pewności nie mam.
Generalnie mam wrażenie, że silnik jest słabszy niż był, ale to może być tylko moje wrażenie.
Też mam gaz BRC. Zapalanie lampki check engine dzieje się niezależnie, czy jadę na gazie, czy benzynie.
minęło kilka miesięcy a ja zapomniałem się pochwalić co dolegało mojemu murańcowi
Otóż sprawa dość prozaiczna bo nie stykało na wiązce kabli, po prostu wiązka przewodów od skrzyni była przerwana, albo przegnita jak kto woli:) Szkoda że mechanik nie sprawdził tego na początku. Moim zdaniem to podstawa! A więc moi Drodzy koledzy zanim zaczniecie wydawać niepotrzebnie pieniądze na drogie części do swojego samochodu, każcie mechanikowi zacząć od podstaw a nie od dupy strony
Otóż sprawa dość prozaiczna bo nie stykało na wiązce kabli, po prostu wiązka przewodów od skrzyni była przerwana, albo przegnita jak kto woli:) Szkoda że mechanik nie sprawdził tego na początku. Moim zdaniem to podstawa! A więc moi Drodzy koledzy zanim zaczniecie wydawać niepotrzebnie pieniądze na drogie części do swojego samochodu, każcie mechanikowi zacząć od podstaw a nie od dupy strony
Przegnita
W tak młodym aucie
Aż się boje pomyśleć co będzie z tymi autami jak osiągną wiek mojego
W tak młodym aucie
Aż się boje pomyśleć co będzie z tymi autami jak osiągną wiek mojego
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2012-01-18, 19:42
- Lokalizacja: W-wa
Witam, to mój pierwszy post na forum.
Posiadam Murano sprowadzone z usa rocznik 2007. Problem w moim przypadku polega na tym, że auto dosyć wolno przyspiesza, przez co wyprzedanie innych aut jest praktycznie niemożliwe. Przy ruszaniu z miejsca wygląda jakby wszystko było OK, ale przy predkości powyżej 70km/h po wdepnieciu w pedał reakcja jest baaardzo powolna. W serwisie nissana przy górczewskiej w wawie nie poradzili sobie z tym problemem. serwis automatycznych skrzyń biegów przy tesco na połczyńskiej też nie dał rady, chociaż rozwiązali problem polegający na tym, że auto nie jechało szybciej jak 40km/h na zimnym silniku. Czy ktoś z was spotkał się z takim problemem?
Posiadam Murano sprowadzone z usa rocznik 2007. Problem w moim przypadku polega na tym, że auto dosyć wolno przyspiesza, przez co wyprzedanie innych aut jest praktycznie niemożliwe. Przy ruszaniu z miejsca wygląda jakby wszystko było OK, ale przy predkości powyżej 70km/h po wdepnieciu w pedał reakcja jest baaardzo powolna. W serwisie nissana przy górczewskiej w wawie nie poradzili sobie z tym problemem. serwis automatycznych skrzyń biegów przy tesco na połczyńskiej też nie dał rady, chociaż rozwiązali problem polegający na tym, że auto nie jechało szybciej jak 40km/h na zimnym silniku. Czy ktoś z was spotkał się z takim problemem?
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2012-01-18, 19:42
- Lokalizacja: W-wa
W serwisie powiedzieli, tylko tyle że skasowali błędy oprócz jednego, którego nie mogą skasować i nie mają pojęcia jak to naprawić. Fakt, że wtedy zgłosiłem się z problemem dotyczącym tego, że auto nie jedzie szybciej jak 40-50km/h na zimnym silniku. Niestety nie mam już tego wydruku z kodami błędów.
Przy okazji jeszcze jedno pytanie. Czy ktoś kodował pilot do murańca wersja USA według tej instrukcji, która krąży na forum? tj. włożyć i wyjąć kluczyk ileś razy w ciągu 10s Czy ta metoda zadziała na murano z usa??
Przy okazji jeszcze jedno pytanie. Czy ktoś kodował pilot do murańca wersja USA według tej instrukcji, która krąży na forum? tj. włożyć i wyjąć kluczyk ileś razy w ciągu 10s Czy ta metoda zadziała na murano z usa??
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2012-01-18, 19:42
- Lokalizacja: W-wa
Niestety komputer nie zarejestrował żadnych błędów, jedynie P0000. Dzwoniłem do nissana zaborowskiego i powiedzieli, że możliwą przyczyną jest przepustnica powietrza, która w wersjach USA wariuje. Wariuje niby przez paliwo w Polsce, które rzekomo jest lepsze niż to w USA. Spotkał się ktoś z was z takim przypadkiem? A może przyczyny należy upatrywać w komputerze skrzyni biegów, która nie redukuje biegu przy wdepnięciu w pedał gazu?
-
- nowy na forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2018-01-26, 21:49
- Lokalizacja: Ełk