Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

ASO - "ABT AUTONISS" Lublin

Moderatorzy: Ryba, Maniek-ol

Awatar użytkownika
Dar1962
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2009-12-09, 18:25
Lokalizacja: Włodawa

ASO - "ABT AUTONISS" Lublin

Post autor: Dar1962 » 2009-12-10, 09:12

ASO - "ABT AUTONISS" przy ul. Droga Męczenników Majdanka - na południowo-wschodnim wylocie z Lublina trasa E372,ten sam dealer ma także swoje filie w Białej Podlaskiej oraz Kielcach na temat których nie mam wiedzy. O stacji lubelskiej z której usług korzystałem w sumie dwukrotnie przy okazji przeglądów- mam tu na myśli uprzejmość,jakość i terminowość obsługi (nie zaś jej cenniki :evil: ) nie mogę w zasadzie powiedzieć niczego krytycznego tym bardziej, ze ostatnio znalazł się wśród laureatów Światowej Nagrody NSSW (Global NSSW Award) 2009 dla dealerów Nissana. Biorąc pod uwagę, że jest to jeden z 41 nagrodzonych dealerów na całym świcie - jest to z pewnością wynik, którym długo będzie się chwalił.
http://www.flota.v10.pl/Nissan,polski,d ... 37448.html
Co nie znaczy, że nie zaplanowałem trwałego rozwodu, nie tylko z tym konkretnym aso ale w ogóle :-P

Awatar użytkownika
waichwaich
fanatyk nissana
Posty: 308
Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK

Post autor: waichwaich » 2009-12-29, 12:25

A ja byłem tam raz żeby kupić czujnik położenia wałku i szczerze powiem że obsługa pozostawia wiele do życzenia po pierwsze wystawili mi fakturę na inny zakład niż im powiedziałem a potem odmówili wystawienia nowej :/
Obrazek

Awatar użytkownika
and_pec
aktywny forumowicz
Posty: 188
Rejestracja: 2009-12-10, 10:38
Lokalizacja: Lublin

Post autor: and_pec » 2009-12-29, 18:06

Pomijając ceny to moja opinią jest krótka
Póki masz gwarancję i robisz u nich to są mili. Doświadczenia to tam żadnego raczej nie mają. Mechanicy tacy sobie tzn robia to co mają na wykazie i nic ponadto. Kierownik serwisu (kuzyn mojego kolegi) to były pracownik Citroena, który robi tylko dobre wrażenie, a nie świeci wiedzą o Nissanach (no bo i skąd ma ją mieć).
Serwis pogwarancyjny to porażka u nich.
Co do obsługi to zależy kto jest za ladą. Osobiście omijam szerokim kołem
Ludzie w ogóle nie myślą, oni tylko myślą, że myślą. (Mark Twain)

Awatar użytkownika
matlja
nowy na forum
Posty: 39
Rejestracja: 2009-12-09, 20:43
Lokalizacja: Janów Lubelski

Post autor: matlja » 2010-01-11, 10:57

mialem z nimi kontakt za czasow jeszce N16 chcialem kupic przeplywke niedosc ze cena 2 razy wieksza niz w rzeszowie to za usluge wymiany zakrzyczeli tyle ze szczeka upadla mi na ziemie
N16 2,2 Di, P11 TD, P11 2,0 (131KM), P11 GT to było teraz seat TDI

Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895

Sygma

Post autor: Sygma » 2010-01-18, 14:19

Szczerze powiedziawszy nie znam gorszego ASO.
Po mijam tutaj cenę.... ale sama jakość usług oraz wiedza mechaników pozostawia sporo do życzenia.

niebora
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2011-06-23, 18:11
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: niebora » 2011-06-23, 19:50

Takiej niekompetencji mechaników i osób zarządzających nie spotkałem nawet w warsztatach mieszczących się w wiejskich stodołach. Zero wiedzy, dbałości i solidności. Radzę omijać szerokim łukiem.
niebora

Awatar użytkownika
caffeini
wiem o czym pisze
Posty: 68
Rejestracja: 2011-10-02, 13:42
Lokalizacja: Lublin

Post autor: caffeini » 2011-10-17, 19:32

Witam, miesiąc temu wysłałem do nich zapytanie na maila,czy mają,a jeżeli nie ,to czy są w stanie ściągnąć 2 czujniki do maximy 99 ...zero jakiegokolwiek odzewu,zdaje sobie sprawę z tego ,że nie jestem klientem który ma maximę za 126 tys. ale jak servis ,to servis,powinni odpisać cokolwiek ...krótko mówiąc chrzanie zaopatrywanie się w tym plugawym miejscu :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lubelskie”