Strona 1 z 1

NISSAN - reklamacje

: 2009-12-10, 20:48
autor: belferek
Witam! Samochód odebrałem 26 listopada, dopiero potem zauważyłem brak automatycznie przyciemnianego lusterka. Salon w Chorzowie poinformował mnie, że dostali pismo od Nissana, który będzie wysyłał informację do osób, które zakupiły ten model z propozycją jakiejś rekompensaty. A tak przy okazji podobno w modelu Vista są takie, gdzie nie ma chłodzenia schowka, wiec też mają pisać w tej sprawie do ich użytkowników. Wniosek sprawdzajcie wszystkie dodatki i specyfikację bardzo szczegółowo.

: 2009-12-10, 21:23
autor: IvanH
No dobra.

Cennik, cennikiem, ale przecież podpisywałeś jakąś umowę.

W umowie masz sprecyzowane co kupujesz (konkretnie) albo jeśli tego nie ma to powinna się tam znaleźć chociaż jakaś adnotacja, że cennik stanowi integralną część oferty i zawartej później umowy.



Jak to było?

Edit:
Powołując się na ten zapis: „Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. zastrzega sobie prawo do zmiany danych zawartych w cenniku bez uprzedniego zawiadomienia. (…) Dane w nim zawarte podane są wyłącznie w celach informujących i nie stanowią oferty zawarcia umowy”.

A właśnie mi o konkretną umowę chodzi.

: 2009-12-14, 09:22
autor: finger
Tutaj opisana sytuacja w kieleckim salonie:

Nissan, nie zamieniaj lusterek w Qashqai - artykuł na gazeta.pl

Mam nadzieję że niedługo i to forum będzie cytowane przez inne portale.

: 2009-12-19, 00:10
autor: IvanH
No fajnie, że sprawa ruszyła.

Martwi mnie, że Nissan dalej p...y farmazony o cenniku.
Co za banda idiotów się na niego powołuje i gazeta.pl jeszcze to kopiuje.


A w ogóle to:
dealer »ABT Autoniss « w Kielcach miał już świadomość o zmianach, jakie zaszły w specyfikacji w/w modelu, i powinien był Pana o nich poinformować jeszcze przed fizycznym odebraniem samochodu z salonu” - napisało w odpowiedzi na reklamację biuro Nissana.
Co to jest do cholery, fizyczne odebranie?
To są jeszcze jakieś inne..



Pewnie sprawa się rozchodzi o umowę/zamówienie, ale nadal za dużo nie wiemy.

: 2010-01-07, 22:03
autor: belferek
:) poczekamy zobaczymy...

: 2010-01-12, 11:08
autor: Szymeq
Kurde wychodzi na to, że podczas odbioru auta trzeba wszystko dokładnie sprawdzić, każdą pierdołę czy schowek się prawidłowo otwiera, czy siedzenie się przesuwa do końca i czy sa żarówki w lampach .... żenada :-|

: 2010-03-01, 11:26
autor: jankbkak
witam panowie dziś byłem w serwisie ze swoim złomem i też był tam klient tak samo niezadowolony jak ja i udało się mi podsłuchać rozmowę ,serwisant zapytał gościa czy miał sprawdzany układ kierowniczy i przednie zawieszenie a gościu zrobił dziwną minę i odpowiedział że nie ale że on ma dopiero przejechane 5tyś ,a serwisant odpowiedział że to nic ile ma przejechane że jest jakaś akcja ( chyba jakaś cicha )wymiany zabezpieczenia i nakrętki w kolumnie kierowniczej i jakiś śrub w przednim zawieszeniu .Trochę mnie to zdziwiło że tak głośno jest o TOYOCIE a o NISSANIE cisza

: 2010-03-01, 21:22
autor: viehu
...bo było o niej głośno w zeszłym roku :-P

: 2010-03-08, 16:49
autor: B 52
A niektóre firmy nie robią rozgłosu tylko naprawiają często bez wiedzy właściciela elementy "zagrożone".

Taka wielka afera w Toyocie. około 9000000 mln aut wezwanych do serwisu.

To nic w porównaniu do Forda... około 1600000 mln aut - największa akcja.

Samochód na F.

: 2010-03-16, 15:57
autor: z2maciek
B 52 pisze: To nic w porównaniu do Forda... około 1600000 mln aut - największa akcja.
Wow, niezła liczba, 1600000 mln to 1600 miliardów aut, czyli 1,6 biliona ;) co daje około 300 fordów na każdego mieszkańca ziemi :)

: 2010-03-16, 16:41
autor: B 52
z2maciek pisze:
B 52 pisze: To nic w porównaniu do Forda... około 1600000 mln aut - największa akcja.
Wow, niezła liczba, 1600000 mln to 1600 miliardów aut, czyli 1,6 biliona ;) co daje około 300 fordów na każdego mieszkańca ziemi :)
Oj pomyłka.
Dokładnie, 16 mln aut czyli 1600000 sztuk.

Samochody na literę "F".

: 2010-04-08, 16:27
autor: DiLGT
Nie 16 mln a 14,3mln na przestrzeni 10 lat w zwiazku z jedna usterka. http://www.rp.pl/artykul/432025,438369_ ... kanie.html

: 2010-04-08, 16:37
autor: B 52
LICZY SIĘ PRAWDZIWA JAKOŚĆ!

[ Dodano: 2010-04-25, 04:04 ]
z2maciek pisze:
B 52 pisze: To nic w porównaniu do Forda... około 1600000 mln aut - największa akcja.
Wow, niezła liczba, 1600000 mln to 1600 miliardów aut, czyli 1,6 biliona ;) co daje około 300 fordów na każdego mieszkańca ziemi :)
Coś mamy rozbieżne informacje.

Sprawdź i wklej.

Wow
- litery w na obu pośladkach tworzą te słowo

Re: NISSAN - reklamacje

: 2010-05-05, 20:12
autor: JACEK1952
belferek pisze:Witam! Samochód odebrałem 26 listopada, dopiero potem zauważyłem brak automatycznie przyciemnianego lusterka. Salon w Chorzowie poinformował mnie, że dostali pismo od Nissana, który będzie wysyłał informację do osób, które zakupiły ten model z propozycją jakiejś rekompensaty. A tak przy okazji podobno w modelu Vista są takie, gdzie nie ma chłodzenia schowka, wiec też mają pisać w tej sprawie do ich użytkowników. Wniosek sprawdzajcie wszystkie dodatki i specyfikację bardzo szczegółowo.
Tez odebrałem ze zwykłym lusterkiem w pażdzierniku. Po kilku pismach - JM wymienił mi nieodpłatnie na samościemniające zgodne ze specyfikacją zamówionego auta.Duża pozytywna różnica!
pozdrawiam