Strona 1 z 1
NISSAN - reklamacje
: 2009-12-10, 20:48
autor: belferek
Witam! Samochód odebrałem 26 listopada, dopiero potem zauważyłem brak automatycznie przyciemnianego lusterka. Salon w Chorzowie poinformował mnie, że dostali pismo od Nissana, który będzie wysyłał informację do osób, które zakupiły ten model z propozycją jakiejś rekompensaty. A tak przy okazji podobno w modelu Vista są takie, gdzie nie ma chłodzenia schowka, wiec też mają pisać w tej sprawie do ich użytkowników. Wniosek sprawdzajcie wszystkie dodatki i specyfikację bardzo szczegółowo.
: 2009-12-10, 21:23
autor: IvanH
No dobra.
Cennik, cennikiem, ale przecież podpisywałeś jakąś umowę.
W umowie masz sprecyzowane co kupujesz (konkretnie) albo jeśli tego nie ma to powinna się tam znaleźć chociaż jakaś adnotacja, że cennik stanowi integralną część oferty i zawartej później umowy.
Jak to było?
Edit:
Powołując się na ten zapis: „Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. zastrzega sobie prawo do zmiany danych zawartych w cenniku bez uprzedniego zawiadomienia. (…) Dane w nim zawarte podane są wyłącznie w celach informujących i nie stanowią oferty zawarcia umowy”.
A właśnie mi o konkretną umowę chodzi.
: 2009-12-14, 09:22
autor: finger
Tutaj opisana sytuacja w kieleckim salonie:
Nissan, nie zamieniaj lusterek w Qashqai - artykuł na gazeta.pl
Mam nadzieję że niedługo i to forum będzie cytowane przez inne portale.
: 2009-12-19, 00:10
autor: IvanH
No fajnie, że sprawa ruszyła.
Martwi mnie, że Nissan dalej p...y farmazony o cenniku.
Co za banda idiotów się na niego powołuje i gazeta.pl jeszcze to kopiuje.
A w ogóle to:
dealer »ABT Autoniss « w Kielcach miał już świadomość o zmianach, jakie zaszły w specyfikacji w/w modelu, i powinien był Pana o nich poinformować jeszcze przed fizycznym odebraniem samochodu z salonu” - napisało w odpowiedzi na reklamację biuro Nissana.
Co to jest do cholery, fizyczne odebranie?
To są jeszcze jakieś inne..
Pewnie sprawa się rozchodzi o umowę/zamówienie, ale nadal za dużo nie wiemy.
: 2010-01-07, 22:03
autor: belferek

poczekamy zobaczymy...
: 2010-01-12, 11:08
autor: Szymeq
Kurde wychodzi na to, że podczas odbioru auta trzeba wszystko dokładnie sprawdzić, każdą pierdołę czy schowek się prawidłowo otwiera, czy siedzenie się przesuwa do końca i czy sa żarówki w lampach .... żenada

: 2010-03-01, 11:26
autor: jankbkak
witam panowie dziś byłem w serwisie ze swoim złomem i też był tam klient tak samo niezadowolony jak ja i udało się mi podsłuchać rozmowę ,serwisant zapytał gościa czy miał sprawdzany układ kierowniczy i przednie zawieszenie a gościu zrobił dziwną minę i odpowiedział że nie ale że on ma dopiero przejechane 5tyś ,a serwisant odpowiedział że to nic ile ma przejechane że jest jakaś akcja ( chyba jakaś cicha )wymiany zabezpieczenia i nakrętki w kolumnie kierowniczej i jakiś śrub w przednim zawieszeniu .Trochę mnie to zdziwiło że tak głośno jest o TOYOCIE a o NISSANIE cisza
: 2010-03-01, 21:22
autor: viehu
...bo było o niej głośno w zeszłym roku

: 2010-03-08, 16:49
autor: B 52
A niektóre firmy nie robią rozgłosu tylko naprawiają często bez wiedzy właściciela elementy "zagrożone".
Taka wielka afera w Toyocie. około 9000000 mln aut wezwanych do serwisu.
To nic w porównaniu do Forda... około 1600000 mln aut - największa akcja.
Samochód na F.
: 2010-03-16, 15:57
autor: z2maciek
B 52 pisze:
To nic w porównaniu do Forda... około 1600000 mln aut - największa akcja.
Wow, niezła liczba, 1600000 mln to 1600 miliardów aut, czyli 1,6 biliona

co daje około 300 fordów na każdego mieszkańca ziemi

: 2010-03-16, 16:41
autor: B 52
z2maciek pisze:B 52 pisze:
To nic w porównaniu do Forda... około 1600000 mln aut - największa akcja.
Wow, niezła liczba, 1600000 mln to 1600 miliardów aut, czyli 1,6 biliona

co daje około 300 fordów na każdego mieszkańca ziemi

Oj pomyłka.
Dokładnie, 16 mln aut czyli 1600000 sztuk.
Samochody na literę "F".
: 2010-04-08, 16:27
autor: DiLGT
Nie 16 mln a 14,3mln na przestrzeni 10 lat w zwiazku z jedna usterka.
http://www.rp.pl/artykul/432025,438369_ ... kanie.html
: 2010-04-08, 16:37
autor: B 52
LICZY SIĘ PRAWDZIWA JAKOŚĆ!
[ Dodano: 2010-04-25, 04:04 ]
z2maciek pisze:B 52 pisze:
To nic w porównaniu do Forda... około 1600000 mln aut - największa akcja.
Wow, niezła liczba, 1600000 mln to 1600 miliardów aut, czyli 1,6 biliona

co daje około 300 fordów na każdego mieszkańca ziemi

Coś mamy rozbieżne informacje.
Sprawdź i wklej.
Wow
- litery w na obu pośladkach tworzą te słowo
Re: NISSAN - reklamacje
: 2010-05-05, 20:12
autor: JACEK1952
belferek pisze:Witam! Samochód odebrałem 26 listopada, dopiero potem zauważyłem brak automatycznie przyciemnianego lusterka. Salon w Chorzowie poinformował mnie, że dostali pismo od Nissana, który będzie wysyłał informację do osób, które zakupiły ten model z propozycją jakiejś rekompensaty. A tak przy okazji podobno w modelu Vista są takie, gdzie nie ma chłodzenia schowka, wiec też mają pisać w tej sprawie do ich użytkowników. Wniosek sprawdzajcie wszystkie dodatki i specyfikację bardzo szczegółowo.
Tez odebrałem ze zwykłym lusterkiem w pażdzierniku. Po kilku pismach - JM wymienił mi nieodpłatnie na samościemniające zgodne ze specyfikacją zamówionego auta.Duża pozytywna różnica!
pozdrawiam