Witam!
Pol prawie 10 latach powróciliśmy do marki za sprawą QQ+2 z 2011 roku.
Do rzeczy.
Mam taki objaw że słychać odgłosy typu chrobotanie czy delikatne stuki i jest to wyczuwalne na kierownicy.
Nie jest to przypadek że dziej się przy skręcie ale przy jeździe na wprost.
Tak na świeżo, bo przed chilą byłem to poobserwować najbardziej było to czuć w sytuacji że rozpędzą się trochę auto po czym odpuszcza nogę z gazu i auto nie za szybko się toczy.
Wtedy ten "chrobot" czy jak to inaczej nazwać jest najbardziej wyczuwalny.
Przekopałem forum ale nie umiem znaleźć podobnego przypadku.
Wszędzie raczej powtarza się kolumna kierownicy albo poduszki amortyzatorów.
A właśnie.
Bo też to przed chwilą oglądałem.
Czy przy kręceniu kierownicą w miejscu powinien być wyczuwalny ruch kolumny jak się złapie ręką mocowanie amortyzatora przy kielichu?
Mam nadzieję że nakierujecie mnie co z tym :chrobotaniem"
Pozdrawiam.
Bart.
Drgania odczuwalne na kierownicy
Moderator: mimier
- Bart-qlka2
- stały bywalec
- Posty: 103
- Rejestracja: 2009-12-17, 07:57
- Lokalizacja: Brzeszcze
Drgania odczuwalne na kierownicy
Bart
EX Almera N15 1998 1,4
EX Primera WP11.144 1999 2,0TD
EX Micra K11 2000 1,4
EX Almera N15 1998 1,4
EX Primera WP11.144 1999 2,0TD
EX Micra K11 2000 1,4
- Bart-qlka2
- stały bywalec
- Posty: 103
- Rejestracja: 2009-12-17, 07:57
- Lokalizacja: Brzeszcze
Re: Drgania odczuwalne na kierownicy
Widzę że pomysłów nie ma ale chyba namierzyłem dźwięk.
To chrobotanie pojawia się w momencie jak zaczyna działać wspomaganie kierownicy.
Dzieje się to również na postoju chwilę po tym jak dosłownie lekko ruszę kierownicą w jakimkolwiek kierunku.
Podejrzewam że chrobotanie powstaje gdzieś w miejscu przejścia silnik wspomagania -> przekładnia kierownicza.
Pytanie czy coś z tym nie tak czy może coś tam wymaga przesmarowania.
Może ktoś z was już rozbierał coś takiego?
Pozdrawiam.
Bart.
To chrobotanie pojawia się w momencie jak zaczyna działać wspomaganie kierownicy.
Dzieje się to również na postoju chwilę po tym jak dosłownie lekko ruszę kierownicą w jakimkolwiek kierunku.
Podejrzewam że chrobotanie powstaje gdzieś w miejscu przejścia silnik wspomagania -> przekładnia kierownicza.
Pytanie czy coś z tym nie tak czy może coś tam wymaga przesmarowania.
Może ktoś z was już rozbierał coś takiego?
Pozdrawiam.
Bart.
Bart
EX Almera N15 1998 1,4
EX Primera WP11.144 1999 2,0TD
EX Micra K11 2000 1,4
EX Almera N15 1998 1,4
EX Primera WP11.144 1999 2,0TD
EX Micra K11 2000 1,4