Turbina
Moderator: mimier
Weź sobie do serca to co pisze Bombel. Po krótkich jazdach możesz wyłączyć od razu,ale już po jazdach z przytupem i długich lepiej dać czas schłodzić się turbinie.Nie jest to kłopotliwe,po prostu z minutkę posiedzieć na parkingu.
Zestaw siłowników do podnoszenia maski Qashqai J10 i J11 ,X Trail T-31 T-32chcesz wiedzieć więcej info na PW
viewtopic.php?t=18075
viewtopic.php?t=18075
Podobnie ze startem. Odpalić silnik i poczekać minutę lub dwie a nie od razu but. Silnik choć trochę niech się nagrzeje, olej złapie ciśnienie i temperaturę, przez co stanie się trochę płynniejszy i lepiej będzie smarował.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Każdy silnik przed intensywną jazdą trzeba rozgrzać w pełni zarówno olej jak i ciecz chłodzącą z reguły zajmuje to ok 7-8min ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
A najlepiej turbo studzić jeżdżąc ostatnie kilometry trasy spokojnie na podciśnieniu, albo rzeczywiście jak sie zatrzymujemy po autostradowej jeździe nagle to te 2 minutki poczekać aż się suszarka przestanie świecić![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
A najlepiej turbo studzić jeżdżąc ostatnie kilometry trasy spokojnie na podciśnieniu, albo rzeczywiście jak sie zatrzymujemy po autostradowej jeździe nagle to te 2 minutki poczekać aż się suszarka przestanie świecić
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Ostatnio zmieniony 2015-02-22, 12:17 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Żadnego naciskania na dwa tempa.Pedał gazu w całym swoim zakresie powinien chodzić lekko i płynnie.Nie ma czegoś takiego,że na drugim mocniejszym naciśnięciu włącza się turbo.Turbina załącza się już w okolicach 1700obr
Zestaw siłowników do podnoszenia maski Qashqai J10 i J11 ,X Trail T-31 T-32chcesz wiedzieć więcej info na PW
viewtopic.php?t=18075
viewtopic.php?t=18075
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Od 3000 daje już pełnego kopa ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM