Jak to wszystko rozkręcić, żeby się dostać do uszczelniacza? Przeglądałem instrukcję i jest tam śruba. Tylko czy można ją tak wykręcać? Nic tam w środku nie wyleci?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Odkręcasz tą śrube, ja musialem u siebie rozrusznik wykrecic zeby wal zblokować bo śruba nie chciala sie ruszyć, nastepnie ściągasz kolo pasowe i wyjmujesz uszczelniacz, martwic sie nie musisz bo nic ze srodka nie wyleci, wkladasz nowy uszczelniacz i robisz wszystko w odwrotnej kolejnosci
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
No, ja też już wymieniłem uszczelniacz. Naszarpałem się tylko z tą diabelną śrubą, ale po godzinie nieudanych prób odkręcenia wpadłem na sposób, który pomógł - może komuś się kiedyś przyda. Klucz założyłem na śrubę i zablokowałem go nieruchomo opierając o zwrotnicę. Po tym na momencik włączyłem rozrusznik i śruba puściła natychmiast bez zająknięcia. Polecam tę metodę.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ale tak można łatwo rozwalic rozrusznik, nie jestem pewien czy to dobry sposób...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
U siebie i jak zmieniałem rozrząd i w kilku innych samochodach identycznie odkręcałem- więc polecam bo to sposób używany przez wielu mechaników.
źródło: NKP
[Sunny/100NX] Uszczelniacz na wale - wymiana
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik