
Wiadomo ogólnie że 1,0 miały wieloklin z 21 zębami a 1,2 miały 23 zęby na wieloklinie wchodzącym w piastę.
OK,wszystko w porządku,na 100% przekonujemy się o tym po demontażu przegubu i wtedy zonk

Jest na to sposób bez demontażu ,aby rozpoznać co mamy w pieście.
Wystarczy mieć grzebień do mierzenia gwintów,lub mieć"oko do gwintów".
Przegub 1,0 czyli 21-no zębny wielowpust zakończony jest gwintem 20X1,a 1,2 z 23-ema zębami ma gwint 20X1,5.
Widać to gołym okiem po tym co wystaje z nakrętki przegubu na zewnątrz koła.
Poza tym widać konkretną różnicę w ukrztałtowaniu wieloklina,
większy jest frezowany do samego odsadzenia

,a mniejszy w 2/3-cich

,ale to widać dopiero po wyjęciu,lub w sklepie na ladzie,a to już coś nam powie na pierwszy rzut oka

No i gitara,teraz to już wiemy wszystko
