Strona 2 z 2

: 2014-01-18, 13:13
autor: smyndrok
Obrazek

[ Dodano: 2014-04-17, 23:08 ]
jako,że uszczelniacz dźwigienki nie za bardzo chce wskoczyć na ten malutki rowek (zazwyczaj są po nim tylko wspomnienia przez wżery) więc ja zastosowałem takie doraźne uzupełnienie:

Obrazek Obrazek

jeden mały oring trzeba dopasować na dźwigienkę i w ten sposób ograniczymy w jakimś tam stopniu przedostawanie się brudu do środka mechanizmu (i być może unikniemy tej samej roboty za pół roku)

dzisiaj założyłem zregenerowane zaciski jeden z oringiem drugi bez i zobaczymy czy to coś da;)

: 2015-12-08, 10:10
autor: arczar
Panowie, dziś w celach upewnienia się jaki zestaw naprawczy zamówić do tylnych zacisków obejrzałem je pod kątem "napisów" Lucas, TRW, ATE etc. i....

zacisk prawy: napisów brak poza 2188 i M5/08 i literką R czyli prawy
zacisk lewy: NISSAN, CN2 i jeszcze coś nieczytelnego, ale bez napisu Lucas lub TRW.

http://1drv.ms/1Ty7pQR

Stan na zdjęciach - będzie pełna regeneracja, ale zastanawiam się czy jeśli nie ma napisu na prawym zacisku to czy jest to OEM. Spotkał się ktoś z OEM bez napisu NISSAN?

: 2015-12-08, 10:23
autor: PrzeRuSco
Zaciski masz typu Lucas takie same jak ja viewtopic.php?t=17434&start=0 post 5

Popraw linka do zdjęć.

Zestaw naprawczy:
D4411 bez tłoczka
D41162C z tłoczkiem

Tu masz wszystkie występujące zestawy naprawcze. Twój tłoczek powinien mieć 34 mm.

: 2015-12-08, 13:03
autor: arczar
Dzięki, choć to że to Lucas to wiem.

Jedyna rzecz jaka mnie trapi to to czy prawy zacisk to OEM czy jakiś zamiennik. Ale przyznaje, że nie sprecyzowałem pytania. Poprawiłem też link do zdjęć.

[ Dodano: 2016-01-11, 16:15 ]
Poprawiony patent na wkładanie segera:

Obrazek

: 2016-03-21, 23:11
autor: abc1234xx
Panowie moze ktos wie jak wyciagnac dolna prowadnice? okazalo sie ze moja stoi w miejscu na obu zaciskach tyl. I prawy i lewy. Walilem mlotem i nic. Ta ruchoma gorna jak wyciagnac? na sile ciagnac czy jakos podwazyc czyms? doradzcie bo tego nie ma w opisie :)

: 2016-03-21, 23:17
autor: janusz
Grzanie jarzma i morsy :]

: 2016-03-22, 08:29
autor: Rysiu83
Ja robiłem tak,odkręć jarzma,zalej jakimś środkiem penetrującym,następnego dnia po prostu udało mi się rozruszać prowadnicę i ją wybić,była bardzo skorodowana przez co zaklinowała się w środku jarzma. Jak Janusz napisał,jak masz palnik,podgrzej jarzmo i próbuj wyciągać.

: 2017-01-10, 16:53
autor: Toshiba
macie jakis pomysł jak zregenerowac tą ośke obrotu co jest w poradniku na stronie 35 na dole po lewej ? mam mocno skorodowaną po przetoczeniu pasowało by jakos naniesc jakąć warstwe chromy czy cos zeby wymiar był.

: 2017-01-16, 15:10
autor: waytogo
a u mnie lipa, tzn ze 3 lata temu zregenerowałem sobie zacisk metodą z poradnika, było ok aż tu obecnie ręcznego nie ma w tym kole w ogóle, tzn dźwignia ręcznego w zacisku kręci się bez problemu ale nie ma żadnego to przełożenia na ruch tłoczka, albo tzw fasolka gdzieś sobie poszła albo coś w zacisku wyskoczyło, tylko co, miał ktoś taki przypadek? Nie uśmiecha mi się rozbierać zacisku raz jeszcze...

: 2017-02-27, 07:34
autor: Toshiba
kupiłem oba zaciski nowe zamienniki po 180 zł i zobaczymy jak to bedzie chodzic
http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-tyl- ... 67934.html
Obrazek