[P11/WP11] Tylny zacisk hamulcowy - hamulec ręczny
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[ Dodano: 2014-04-17, 23:08 ]
jako,że uszczelniacz dźwigienki nie za bardzo chce wskoczyć na ten malutki rowek (zazwyczaj są po nim tylko wspomnienia przez wżery) więc ja zastosowałem takie doraźne uzupełnienie:
jeden mały oring trzeba dopasować na dźwigienkę i w ten sposób ograniczymy w jakimś tam stopniu przedostawanie się brudu do środka mechanizmu (i być może unikniemy tej samej roboty za pół roku)
dzisiaj założyłem zregenerowane zaciski jeden z oringiem drugi bez i zobaczymy czy to coś da;)
Panowie, dziś w celach upewnienia się jaki zestaw naprawczy zamówić do tylnych zacisków obejrzałem je pod kątem "napisów" Lucas, TRW, ATE etc. i....
zacisk prawy: napisów brak poza 2188 i M5/08 i literką R czyli prawy
zacisk lewy: NISSAN, CN2 i jeszcze coś nieczytelnego, ale bez napisu Lucas lub TRW.
http://1drv.ms/1Ty7pQR
Stan na zdjęciach - będzie pełna regeneracja, ale zastanawiam się czy jeśli nie ma napisu na prawym zacisku to czy jest to OEM. Spotkał się ktoś z OEM bez napisu NISSAN?
zacisk prawy: napisów brak poza 2188 i M5/08 i literką R czyli prawy
zacisk lewy: NISSAN, CN2 i jeszcze coś nieczytelnego, ale bez napisu Lucas lub TRW.
http://1drv.ms/1Ty7pQR
Stan na zdjęciach - będzie pełna regeneracja, ale zastanawiam się czy jeśli nie ma napisu na prawym zacisku to czy jest to OEM. Spotkał się ktoś z OEM bez napisu NISSAN?
Ostatnio zmieniony 2015-12-08, 13:04 przez arczar, łącznie zmieniany 1 raz.
Hobbysta Japanista
Zaciski masz typu Lucas takie same jak ja viewtopic.php?t=17434&start=0 post 5
Popraw linka do zdjęć.
Zestaw naprawczy:
D4411 bez tłoczka
D41162C z tłoczkiem
Tu masz wszystkie występujące zestawy naprawcze. Twój tłoczek powinien mieć 34 mm.
Popraw linka do zdjęć.
Zestaw naprawczy:
D4411 bez tłoczka
D41162C z tłoczkiem
Tu masz wszystkie występujące zestawy naprawcze. Twój tłoczek powinien mieć 34 mm.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Grzanie jarzma i morsy
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ja robiłem tak,odkręć jarzma,zalej jakimś środkiem penetrującym,następnego dnia po prostu udało mi się rozruszać prowadnicę i ją wybić,była bardzo skorodowana przez co zaklinowała się w środku jarzma. Jak Janusz napisał,jak masz palnik,podgrzej jarzmo i próbuj wyciągać.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
a u mnie lipa, tzn ze 3 lata temu zregenerowałem sobie zacisk metodą z poradnika, było ok aż tu obecnie ręcznego nie ma w tym kole w ogóle, tzn dźwignia ręcznego w zacisku kręci się bez problemu ale nie ma żadnego to przełożenia na ruch tłoczka, albo tzw fasolka gdzieś sobie poszła albo coś w zacisku wyskoczyło, tylko co, miał ktoś taki przypadek? Nie uśmiecha mi się rozbierać zacisku raz jeszcze...
waytogo,
kupiłem oba zaciski nowe zamienniki po 180 zł i zobaczymy jak to bedzie chodzic
http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-tyl- ... 67934.html
http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-tyl- ... 67934.html