Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
No spoko, wtedy podejdę jeszcze raz to tego tematu...
Hm co do tego ABS to zauważyłem, że autko ojczulka (czyli komp od ABS pod maską), ma całkowicie inne Nie spodziewałbym się ,że w sumie dwa identyczne auta mają całkowicie inne wiązki (no w pewnych miejscach).
Trochę zbaczając z tematu, niedawno zrobiłem w końcu ABS u siebie. Hamując (ABS się załącza) i trzymając hamulec do końca pomimo, że auto już stoi to słychać pracującą pompe ABS po puszczeniu hamulca pompa przestaje pracować.
Może też mam złe zegary i one takie skutki wprowadzają?
janusz, to jedno zdjęcie już masz nowego licznika wklejone wczoraj
nie wiem czy będzie mi się chciało rozkręcać dziś wszystko znowu
jak rozbiorę to ci podeślę foty na pw
Naszło mnie na całkowite rozmontowanie zegarów - i tutaj pytanie: czy składając całość "do kupy" muszę wskazówkami trafić w idealne miejsca, jak były przed rozbiórką, czy one się potem względnie same ustawią? Czy wszystkie silniczki zawsze po podłączeniu wrócą do swojej początkowej pozycji i wtedy wciskać wskazówki?
Zielkq, to nie są silniczki tylko - logometry. Są to ustroje pomiarowe, których wskazanie nie zależy od napięcia zasilania.
Na Twoim miejscu nie ściągałbym wskazówek.
Logometr ma jedną zasadniczą zaletę. Porównując go do klasycznego ustroju elektromagnetycznego czy magnetoelektrycznego nie ma żadnych sprężynek przeciwdziałających momentowi napędowemu oraz doprowadzających prąd. Co więcej te ustroje pomiarowe są bardzo delikatne w porównaniu do logometru. Logometr jest pancerny przy nich.
Dobra, jakby ktoś chciał rozbierać licznik to da się rozebrać wszytko na części pierwsze w miarę bezproblemowo. Jeżeli nie chcemy wymieniać samych tarcz to nie trzeba też ściągać wskazówek.
Wskazówki ściąga się widelcem, tylko radzę je zakładać na podpiętych zegarach, bo jak wspomniał Janusz to nie są silniczki i ich pozycja sie stabilizuje dopiero po odpaleniu silnika. Robiłem zdjęcia itd,itp i ściągałem wskazówki ze 3 razy żeby wszystko wsio pokazywało.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..." Moje GT
Seba WWA, wymieniliśmy zegary u Michała_M66 i rzeźba totalna jeśli chce się przełożyć z GT do WP11SLX/GX, z WP11SRi na przykładzie Zielkq okazuje się, że nie ma takich problemów.
janusz, po głowie chodzi mi jeszcze jeden pomysł - a jakby tak przełożyć same ścieżki z zegarów? Trzeba byłoby tylko porównać co i jak wchodzi po nich już do samych zegarów. Może to jest prostszy sposób?
Jak jest w koncu z zegarami od p11 144 czy wersje z 1.8 i 2.0 sa takie same? zalozylem zegary z 2.0 do qg i wszystko niby spoko ale komputer pokazuje spalania rzedu 14l dodam ze cos czujnik polozenia walu zaczyna mi swirowac. Nie wiem czy ma to jakis zwiazek?
Zakupiłem primerę P11 z 1998 roku która ma wszystko w wyposażeniu lecz tego co jestem zorientowany powinna mieć komputer czyli powinna [pokazywać spalanie itd , puki co mam przycisk którym mogę podejrzeć temperaturę , datę i godzinę. Chciałbym jednak aby pokazywało mi spalanie chociażby , da się to jakoś dostawić ? co trzeba było by ewentualnie zrobić ?
Ostatnio zmieniony 2015-08-13, 23:27 przez Łabi1610, łącznie zmieniany 1 raz.
Łabi1610, zachęcam do rozpoczęcia przygody z zapoznaniem się z tematami w "zrób to sam". Jeżeli mówisz, że ma wszystko, a nie ma pełnego komputera pokładowego - to nie ma jednak wszystkiego
Pozdrawiam
Łabi1610, nie wiem czy 1.6 miały taką opcję. Na pewno GT i SE (oraz niektóre SLX) miały takie coś. Zakup sobie zegary z pełnym kompem, wytargaj zegary, które masz. Podeślij mi zdjęcia tyłów zegarów i będziemy myśleć nad przekładką pinów we wtyczkach. U Michala_M66 i SebyWWA zrobiłem taki manewr - jeden bezpośrednio, a drugi zdalnie przez telefon i mejla
Zielkq nie zapominaj, że były 3 różne rodzaje folii na zegarach
Dobra dzisiaj jak wstanę robię rano demontaż i prześle foty fajnie by było jakby dało rade coś zrobić w primerze mam wszystko ale przydało by się to mieć .
poza tym z ciekawości zapytam co powinna posiadać wersja SRi ?co ten skrót oznacza nie jestem zoriewntowany w primerach jeszcze aż tak
A czyli jak zmienię zegary to przebieg też się zmieni ?myślałem ,że to zapisuje się gdzieś indziej a nie w zegarach ale nie ważne, po czym rozpoznam zegary od GT/SE ? czy wersje 2.0B miały już to ? bo stoi u mnie w mieście jedna na części i być może jeśli to ma to licznik ogarnę na miejscu .
No właśnie szukałem do SE i nawet nie wiem po czym ich szukać bo nie ma wgl nawet jak wpiszę , żeby całe auto znalazło to nic nie znajduje ale spokojnie cierpliwość popłaca