Strona 2 z 4

: 2013-11-18, 12:25
autor: Wiooreck
Ja jeszcze wrócę do papieru foto i liczników w p11. W poprzednich golfach i passatach licznik był podświetlany tak jakby "z góry". A w p11 jest od dołu, więc naklejenie na obecne tarcze mogłoby zmniejszyć i tak już nikłą intensywność świecenia.

Mnie się tam bardzo podobały tarcze z GT więc założyłem cały licznik :D

: 2013-11-19, 08:35
autor: Arias
Zegary Nismo do P11, są sprzężone z komputerem, na g20.net czasami się zdarzy, że ktoś sprzedaje ale ostatnio jak widziałem to same zegary ktoś wystawił za bagatela 1100$$, a komputer do tego 500$$, na domiar złego potrzebne są jeszcze czujniki co to wszystko ogarną. Owszem można pod wyświetlacz podpiąć co innego, ba można wymienić wyświetlacz na inny, np dotykowy, ale koszta są niewyobrażalne, ja się zastanawiałem, nad adaptacją wyświetlacza w miejsce prędkościomierza, ale w końcu chyba dołożę dodatkowy wyświetlacz.

Kilka zdjęć jak to działa z dedykowanym kompem :)

Obrazek
Obrazek

I mały bonus "S12 Digital Cluster"
Obrazek

[ Dodano: 2013-11-19, 08:42 ]
A to z N14, które mi się bardzo podobają za sprawą obrotomierza, który nagina wokół prędkościomierza :D
Obrazek

Tu z Maximy
Obrazek

A tu bardzo ciekawy temacik :) Jak widzać zegary z Y33, można by wpasować w nasze obudowy :DObrazek

[ Dodano: 2013-11-19, 08:42 ]
http://zilvia.net/f/chat/392221-dash-cl ... ead-2.html

: 2013-11-19, 13:26
autor: Zielkq
Wstawienie dotykowego wyswietlacza w miejscu, gdzie jest wyswietlacz od nismo, mija sie moim zdaniem z celem. Przeszkadza szybka licznika, albo beda problemy z kurzem :D
Ba, obslugiwanie dotyku w tym miejscu byloby problematyczne - reke przekladac przez kierownice? Dedykowany komputer mysle, ze mozna obejsc podpinajac carcp z consultem :)

: 2013-11-19, 13:30
autor: vixo
Wstawcie sobie wyświetlacz z game boy'a plus przyciski w kierownice i można stać w korkach godzinami
Obrazek

: 2013-11-19, 13:43
autor: Sajmooon
A czy ktoś będzie tak dobry i powie mi co to za model kierownicy Momo jest na 1 zdjęciu zamieszczonym przez Arias?

: 2013-11-19, 17:26
autor: Arias
vixo pisze:Wstawcie sobie wyświetlacz z game boy'a plus przyciski w kierownice i można stać w korkach godzinami
Obrazek
Ale uszczypliwy jesteś :]

Z dotykowym to tak palnąłem, nie przemyślałem tego :) W sumie to tylko wyświetlacz, jedynie co go ogranicza to ilość kolorów i rozdzielczość, z tego co wyczytałem to z kompem zewnętrzym AEM działa PnP. Dodam też, że te zegary to nie tylko kosmetyka i wskazania, to jest dodatek do kompa zewnętrznego NISMO z nastawami do SR20VE.

[ Dodano: 2013-11-19, 17:32 ]
Sajmooon pisze:A czy ktoś będzie tak dobry i powie mi co to za model kierownicy Momo jest na 1 zdjęciu zamieszczonym przez Arias?

Momo Cobra

: 2013-11-19, 18:54
autor: vixo
Arias, to nie miało być uszczypliwe ;)
ale jak już to była by świetna opcja :D

: 2013-11-19, 19:57
autor: Arias
No mi po głowie chodzi CarPC, to jakiegoś NFS'a można pomęczyć na postoju :D

: 2014-05-03, 16:15
autor: Zielkq
Dodane zdjęcie pełnego licznika z diesla.
Dzięki marlos90. :)

Pozdrawiam

: 2014-07-19, 12:54
autor: Zielkq
Niby do R33, ale wygląda tak samo:
http://www.ebay.com.au/itm/Nissan-Skyli ... 25926ed371
Ja odstąpie swoją kolejkę innym czekającym na adopcję. Nie mój budżet za zegary... :P

: 2014-11-24, 12:39
autor: Seba WWA
Zielkq, u mnie leży i czeka licznik od GT z pełnym kompem a mam licznik z SLX i w manetce "magiczny przycisk" jak wsadzę to ci napisze czy działa wszystko jak powinno.

: 2014-11-24, 16:12
autor: Zielkq
Seba WWA, może być jeszcze taka opcja jak u michal_m66, że konieczne będzie zamienienie przewodów we wtyczkach przy liczniku, także w razie czego się nie zrażaj (do WP11 wkładał właśnie licznik od GT) ;)
Pozdrawiam

: 2014-11-24, 16:57
autor: Seba WWA
Właśnie teraz tak patrze na licznik i chyba będzie trzeba zrobić tak jak mówisz, bo nie kojarze żebym miał trzy wtyczki przy liczniku do wpięcia i to w tym miejscu co tu.
Druga sprawa że to nie licznik od GT tylko od zwykłej wersji bo obrotomierz wyskalowany do 8 tyś i prędkościomierz do 220 ale ważne że ma pełen komp a data na plombie to 12.02.1999r

Obrazek

: 2014-11-24, 17:09
autor: janusz
Seba WWA, wtyczki, jeśli chodzi o kształt się zgadzają. Jest tylko różnica w pinologii.
Jeśli chodzi o przekładkę sedan/hatchback to nie powinno być problemów, gorzej jak się bierze coś z wagona.
Jak poczekasz chwilę dłuższą bądź krótszą to będzie rozpiska zamiany pinów we wtyczkach - czekam aż Michal_M66 dobije do odpowiedniego przebiegu i zsynchronizuje się to z moją weną na zrobienie tego, bo na razie nie chce mi się tego robić...

: 2014-11-24, 17:15
autor: Seba WWA
Poczekać mogę ale nie wiem czy zaraz nie zejdę do samochodu i sprawdzę to w praktyce czy jest p&p :)
Czyli jeśli mi się nie będą zgadzać piny, to może nie działać np. komp spalania? Dobrze rozumiem

: 2014-11-24, 17:18
autor: foo
Janusz, tam kiedyś wspomniane przezemnie na PW podświetlanie wyświetlaczy to te dwa lampiony?

Obrazek

: 2014-11-24, 17:21
autor: Seba WWA
foo, tak to od wyświetlaczy

: 2014-11-24, 17:23
autor: janusz
Seba WWA, jak są pozamieniane piny, to nic Ci nie będzie działać. Ty masz hatchbacka, więc powinno wszystko się zgadzać. U Risto robiliśmy przekładkę i wszystko było P&P.

Foo, dokładnie tak :] Te z niebieskimi oprawkami są do podświetlania reszty, czarne oprawki to kontrolki, czerwone to licznik km i komp

: 2014-11-24, 17:28
autor: foo
Dzięki panowie :]

: 2014-11-24, 17:34
autor: Seba WWA
janusz, to idę grzebać
dam znać później jaki rezultat

: 2014-11-24, 18:04
autor: Arias
wystarczy spojrzeć na tył licznika, w razie W schemat i przepinanie :] Dość prosta i przy 20 pinie przyjemna sprawa :P

: 2014-11-24, 19:16
autor: Seba WWA
no i się wyjaśniło
muszę mieć kostki do tego licznika więc poproszę o jakieś info co i jak :-)

: 2014-11-24, 19:21
autor: janusz
Seba WWA, czyli musi mnie najść nieco szybciej wena na wymianę u Michala_M66. Podeślij mi foto tych zegarów co masz i tych, które chcesz włożyć. Chodzi mi o tył zegarów, tam gdzie jest folia ze ścieżkami.

: 2014-11-24, 19:34
autor: zuh
Ja mam SLXa HB i wrzucałem zegary ze zwykłej wersji ale z pełnym kompem i wszystko było P&P. Wszystko działa jak złoto. Zastanawiam się dlaczego Tobie Seba WWA nie pasuje.

: 2014-11-24, 19:37
autor: janusz
Zuh, bo były różne wersje, a wagon to już w ogóle wyższa abstrakcja :]

: 2014-11-24, 19:56
autor: Arias
Kostki są te same, tylko piny inne, przynajmniej w przypadku zegarów z 2.0 i GT

: 2014-11-24, 20:23
autor: janusz
Jest dokładnie tak, jak napisał Arias - jest inny pinout. Pytanie z innej beczki - wie ktoś do czego jest podpięty pin 14 przy normalnych budach (HB, S), a w wagonie 13?

: 2014-11-24, 20:31
autor: Niedział
zamiast bawić się w piny, przełóż folie ze swojego licznika :mrgreen: i będzie latać bez problemu. U mnie było odwrotnie, no i niestety w tych licznikach różni tylko układ zapalania kontrolki od ABSu. W tym co dałeś jest jakis układ scalony w liczniku natomiast w tym ,który masz kontrolka ABSu jest zasilana bezpośrednio z pinu. I u mnie nie działa kontrolka od ABSu z uwagi na ten układ.

: 2014-11-24, 20:36
autor: janusz
Niedział, ale ten ABS da się zwalczyć :]

: 2014-11-24, 20:42
autor: Niedział
być może, ale niestety nie jestem na tyle zaawansowanym elektronikiem by to ogarnąć. Nie jest to w moim aucie, tylko ojczulka. On ma akurat 99r i tam jest ta inna wiązka (jak w anglikach), inny komp ABS itd... Robiłem to dość dawno temu i nie dokońca pamiętam co się działo na tych pinach od ABSu...
Zawsze JANUSZ możesz podesłać albo wkleić na forum HOW TO... :mrgreen: