Wyłączenie odpowiedzialności:
Wszystko co niżej opisane robicie na własną odpowiedzialność. Wszystko u Was może wyglądać inaczej i jeżeli coś popsujecie, to nie do mnie z pretensjami
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Co potrzebujemy?
- śrubokręt krzyżak
- coś do podważania (np. śrubokręt+szmatka)
- coś do wydłubywania + stara szczoteczka do zębów
- trochę wolnego czasu
- jakieś zdolności manualne
- sprężone powietrze
Tytułem wstępu:
Oczywiście najlepszą opcją byłoby ściągnąć cały błotnik (wtedy jest idealny dostęp
![:P](./images/smilies/razz.png)
Jedziemy:
![Obrazek](http://i1335.photobucket.com/albums/w669/zielkq/Nissan_poradniki/P4042232_zps19a9e463.jpg)
Chlapacze zamocowane są na trzech śrubach (a precyzyjniej - wkrętach) (dwie widać na zdjęciu, jedna jest jeszcze od spodu) + metalowa wsuwka na szczycie - odkręcamy śruby, wysuwany wsuwkę i zdejmujemy chlapacz. Naszym oczom ukazuje się mniej więcej coś takiego:
![Obrazek](http://i1335.photobucket.com/albums/w669/zielkq/Nissan_poradniki/P4042228_zpsd42fb20b.jpg)
(plastikowego nadkola nie trzeba ściągać w całości, odchylenie w zupełności wystarczy. I zaczynamy zabawę techniką kombinowaną z dwóch stron - od tej co na zdjęciu powyżej i od drugiej strony tj. po otworzeniu drzwi widzimy miejsce łączenia. Warto sprawdzić jednocześnie, czy nie pojawia nam się rdza i ją zawczasu zabezpieczyć.
Czy warto się w to bawić? Moim zdaniem tak, poniżej efekt tego, co siedziało w moich 'łączeniach' po zimie:
![Obrazek](http://i1335.photobucket.com/albums/w669/zielkq/Nissan_poradniki/P4042226_zps56c94cd8.jpg)
Potem oczywiście montujemy wszystko w odwrotnej kolejności.
Pytania/skargi/wnioski?
Pozdrawiam