Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

chyba immobiliser

Moderator: sergiej

34g
nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 2017-09-16, 18:06

chyba immobiliser

Post autor: 34g » 2018-08-12, 13:05

Mam kłopot. Nie wiadomo dlaczego moa almerka nie chce odpalić. wieczorem chodziła a rano nie można jej było odpalić. Świeciła się kontrolka immo. Wróciłem z pracy, przeprowadziłem ponownie kodowanie i dalej świeci. No to kupiłem inną antenę immo i zamontowałem. Dalej nie pomogło i kontrolka nadal się świeci ale cały czas. Pomyślałem, że wtedy, kiedy jechałem nią ostatni raz to bardzo padało i mogły zamoknąć kable w wiązce na pasie przednim. Całą sobotę siedziałem z rozmontowanym zderzakiem i kabel po kablu sprawdzałem. Znalazłem kilka przetartych to je rozciąłem i ponownie połączyłem za pomocą konektorów i zabezpieczyłem koszulkami termokurczliwymi. Sprawdziłem i nadal to nie pomogło. Co ciekawe po przekręceniu kluczyka nie słychać pompy ale obydwa wiatraki startują. I jestem w kropce.

Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to będę wdzięczny.
Dodatkowo posprawdzałem przekaźnik pompy paliwa -działa, prąd jest tam gdzie ma być.
wszystkie przekaźniki pod kątem działa -nie działa

zasilanie prądowe przekaźników - jest wszystko z wyjątkiem pierwszego od kabiny niebieskiego przekaźnika po lewej stronie patrząc na silnik. W instrukcji wyczytałem, że jest to przekaźnik sterujący prądem do ECM. Rozebrałem puszkę no i nie zgadzają się kolory kabli z manualem. A ha Jeszcze po przekręceniu kluczyka nie zapala się check engine. Wnioskuję brak zasilania do kompa.

Dodatkowo zauważyłem, że nie można się połączyć poprzez złącze diagnostyczne. Próbowałem dwoma niezależnymi urządzeniami. Jedno nie połączyło wcale, a na drugim pokazało błąd U1000.Może to awaria komputera?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zrób To Sam”