Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N15] BIG BRAKE KIT

Moderator: sergiej

Awatar użytkownika
mamtogdzies
stały bywalec
Posty: 111
Rejestracja: 2010-01-14, 07:57
Lokalizacja: Płock

Post autor: mamtogdzies » 2010-08-18, 21:51

niegłupie:) a tarcze na tył zamiast bębnów da się łatwo założyć? :>
Obrazek

jamo

Post autor: jamo » 2011-05-27, 18:48

Temat super, napewno tarcze i zaciski od GTI wejdą na fabryczną 14tke?? Ten zacisk seryjny z tarczami (mam tarcze 252mm) wygląda jak by pasował na styk. Pytam, bo chętnie bym zamienił na większe ale mam 14tki zimowe a na lato 15", 252mm nie mozna praktycznie kupić zadnej wzmacnianej tarczy a już napewno nie ma żadnych DOBRYCH klocków ;/ Ps. Duża poprawa siły hamowania?

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-05-28, 08:02

pasuje na styk ale jak widzisz wchodzi na seryjną 14-stkę np sunny z takimi heblami wyjeżdżał z fabryki na 14 calowych felach, u mnie mieszczą się nawet naklejane odważniki do wyważania także luz 8-)

GHOSTRIDER,

dobry opis na pewno się przyda poprawa musi być odczuwalna :)

big123
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2013-04-01, 13:55
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: big123 » 2013-07-29, 20:49

Czy ktoś może zarchiwizował tutorial bo wszystkie posty autora zniknęły?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-07-29, 22:07

Autor został usunięty i jego cała wiedza też ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zrób To Sam”