Strona 1 z 1

GA14 i LPG 2gen

: 2012-01-30, 23:18
autor: lawina
OK... mam ostatnio do czynienia z nissankiem z ga14 + LPG 2gen.

Jako, ze nigdy nawet nie tankowalem gazu :P mam kilka pytan...
a moze najpierw kilka faktow ;)
silniczek zdrowy... pieknie chodzi na benzynie i na gazie... zero falowania obrotow, wkreca sie zarowno na benie jak i na gazie bardzo zwawo i rowno... nie szarpie... pracuje naprwade super.

Samochod glownie sluzy do podrozowania Wawa-Nowy Dwor... wiec mozna powiedziec, ze jazda w trybie "miesznaym/trasa". Spalanie gazu jeszcze nie mierzone, ale zaniepokoilo mnie spalanie wachy... po przejechaniu 300km samochod spalil ok 10l benzyny... nie za duzo?
Drugie pytanie ;) czy odpalajac zimny samochod i czekajac na postoju, zeby sie zagrzal i przelaczyl na gaz, spali mniej wachy, niz jakby odrazu jechac i czekac, az sie przelaczy po kilku kilometrach? ;)

Nie wiem dokladnie z jakich elementow sie sklada ta instalacja... wiem, ze w kabinie jest guzik do przelaczania podpisany Autronic chyba... ;) Dobre to to? ;) Mamy kogos w klubie w Wawie kto ogarnia takie instalacje?

: 2012-01-30, 23:22
autor: DubSon
lawina pisze:po przejechaniu 300km samochod spalil ok 10l benzyny... nie za duzo?
Za dużo? :-o Wychodzi 3.33l / 100km więc dziwnie mało :shock:

: 2012-01-30, 23:28
autor: Jarzyn
plus LPG oczywiście ;)

: 2012-01-30, 23:33
autor: lawina
no tak... o tym mowie.... nikt go specjalnie na wache nie przelacza... ma jezdzic na LPG najwieecej ile sie da... a do tego spalil tyle wachy... to chyba duzo prawda?

: 2012-01-30, 23:49
autor: DubSon
Jarzyn pisze:plus LPG oczywiście
Późno już, mój błąd :-P
To faktycznie dużo, a gazu wiesz może ile spalił w "tym czasie"?