STAG Premium - czy ktoś posiada?
Moderator: Maniek-ol
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
STAG Premium - czy ktoś posiada?
Bardzo zachwalany komputer, ciekawy jestem czy tylko w teorii czy praktyka pokazuje jego zalety?
Jego zaletą jest to, że nie wymaga strojenia, przeglądy ograniczają się do wymiany filtrów oraz wiele innych.
Jego zaletą jest to, że nie wymaga strojenia, przeglądy ograniczają się do wymiany filtrów oraz wiele innych.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
Ja mam instalacje ze STAGiem 300, gaz jest w aucie od nieco ponad roku, ja używam go przez pół roku i jakoś na razie nic się nie dzieje i jeżdżę. Chciałem pojechać na dokładny przegląd instalacji gazowej i zajechałem na renomowaną serwisową stację LPG w mojej miejscowości no i koleś mnie zdołował gdyż stwierdził, że oni nie robią przeglądów dla takich instalacji i jak chcę przegląd to żebym jechał tam gdzie był zakładany gaz... Tyle że to 120km w jedną stronę...
Z kolei inny kolega stwierdził że dopóki nie dzieje sie coś niedobrego z instalacją to lepiej pozostać na wymianie filterków i nic nie ruszać. Tylko czy aby takie myślenie jest dobre?...
Z kolei inny kolega stwierdził że dopóki nie dzieje sie coś niedobrego z instalacją to lepiej pozostać na wymianie filterków i nic nie ruszać. Tylko czy aby takie myślenie jest dobre?...
STAG - 300 od Maja 09. Brak problemów, duże możliwości strojenia przez złącze diagnostyczne. U mnie samochód jedzie lepiej na gazie niż na benzynie... Na benzynie prędkość max 175km/h a na gazie 210km/h. Ogólnie polecam bo jeździłem już kilkoma samochodami z rożnymi instalacjami i ta jest jak na razie najlepsza jaką widziałem.
Ostatnio zmieniony 2009-12-22, 13:00 przez hEx, łącznie zmieniany 1 raz.
Producent Stag-a ma w swojej ofercie:
- STAG-a 300 premium
- STAG-a 300 plus
- STAG-a 4
Jest to tylko sterownik, jeden z ważniejszych elementów "układanki".
Aby instalacja dobrze pracowała ważnych jest co najmniej kilka czynników:
- prawidłowa praca silnika na benzynie (rzekłabym nawet wzorowa, książkowa)
- regularna zmiana świec, przewodów zapłonowych
- regulacja luzu zaworowego (dobrze jak silnik posiada hydrauliczną kompensację luzu zaworowego)
- dobrze zainstalowana i regularnie sprawdzana instalacja, nie jest to duży koszt, tylko 50-80 zł z wymianą filtrów raz na 10-15 tys. km.
- fachowy montaż i dobre zestrojenie instalacji.
- dobrze dobrane komponenty instalacji.
Sterowniki STAG mają swoje zalety, jedną z nich jest możliwość "grzebania" w ustawieniach samemu. Producent udostępnia oprogramowanie. Na własne ryzyko można samemu się pobawić.
Sam korzystam ze STAG-a (STAG 4) i jestem zadowolony. Do tego "czerwone" Valteki (przez niektórych chwalone, przed innych nie), reduktora dobrany do mocy (do 100 KM), przyzwoite zestrojenie, spalanie wyższe o ok. 10-30 procent, w dużym stopniu w zależności od tego jak ciężką nogę mam. Od czasu zamontowania gazu, jeżdżę minimalnie wolniej niż jeździłem.
- STAG-a 300 premium
- STAG-a 300 plus
- STAG-a 4
Jest to tylko sterownik, jeden z ważniejszych elementów "układanki".
Aby instalacja dobrze pracowała ważnych jest co najmniej kilka czynników:
- prawidłowa praca silnika na benzynie (rzekłabym nawet wzorowa, książkowa)
- regularna zmiana świec, przewodów zapłonowych
- regulacja luzu zaworowego (dobrze jak silnik posiada hydrauliczną kompensację luzu zaworowego)
- dobrze zainstalowana i regularnie sprawdzana instalacja, nie jest to duży koszt, tylko 50-80 zł z wymianą filtrów raz na 10-15 tys. km.
- fachowy montaż i dobre zestrojenie instalacji.
- dobrze dobrane komponenty instalacji.
Sterowniki STAG mają swoje zalety, jedną z nich jest możliwość "grzebania" w ustawieniach samemu. Producent udostępnia oprogramowanie. Na własne ryzyko można samemu się pobawić.
Sam korzystam ze STAG-a (STAG 4) i jestem zadowolony. Do tego "czerwone" Valteki (przez niektórych chwalone, przed innych nie), reduktora dobrany do mocy (do 100 KM), przyzwoite zestrojenie, spalanie wyższe o ok. 10-30 procent, w dużym stopniu w zależności od tego jak ciężką nogę mam. Od czasu zamontowania gazu, jeżdżę minimalnie wolniej niż jeździłem.
ja sam założyłem staga 200 na Railach 3 ohm dysze 2,7 reduktor KMe silver
fejsa też mam oczywiście najważniejsza jest sonda lambda co powoduje jezde w zamkniętej pętli zarówno na pb jak i na LPG i Stechiometryczny stosunek Paliwa do pow ,,,,z tego co słyszałem to elektronika nawet miedzy różnymi producentami ma niewielkie znaczenie ważniejszy jest prawidłowy montaż a co za tym idzie prawidłowe komponenty co do softu to prawda choć niektórzy narzekają na brak korekt temperaturowych co potwierdzam u mnie w zimę teraz na początku gdy silnik nie dogrzany raciato chodzi na wolnych choć to może wina elektrozaworów --RAIL ....
fejsa też mam oczywiście najważniejsza jest sonda lambda co powoduje jezde w zamkniętej pętli zarówno na pb jak i na LPG i Stechiometryczny stosunek Paliwa do pow ,,,,z tego co słyszałem to elektronika nawet miedzy różnymi producentami ma niewielkie znaczenie ważniejszy jest prawidłowy montaż a co za tym idzie prawidłowe komponenty co do softu to prawda choć niektórzy narzekają na brak korekt temperaturowych co potwierdzam u mnie w zimę teraz na początku gdy silnik nie dogrzany raciato chodzi na wolnych choć to może wina elektrozaworów --RAIL ....
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
Koledzy to nie jest temat o instalacjach LPG tylko konkretnie o jednej:
STAG Premium
W tym cały myk, że to dość przełomowy sterownik, nie wymaga strojenie itp. Dlatego Ciekawy jestem opinii posiadacza takowej (WYŁĄĆŻNIE TAKIEJ).
Dzięki
STAG Premium
W tym cały myk, że to dość przełomowy sterownik, nie wymaga strojenie itp. Dlatego Ciekawy jestem opinii posiadacza takowej (WYŁĄĆŻNIE TAKIEJ).
Dzięki
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
ja znalazłem u producenta ale tylko STAG 300 PREMIUMGRZECHu pisze:Koledzy to nie jest temat o instalacjach LPG tylko konkretnie o jednej:
STAG Premium
W tym cały myk, że to dość przełomowy sterownik, nie wymaga strojenie itp. Dlatego Ciekawy jestem opinii posiadacza takowej (WYŁĄĆŻNIE TAKIEJ).
Dzięki
a tu opis faktycznie inaczej działa http://www.ac.com.pl/sterowniki/stag-300-premium,442/