Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Regulacja lpg po wymianie filtra powietrza

Moderator: Maniek-ol

Awatar użytkownika
killerPL
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2010-10-06, 03:35
Lokalizacja: Kostrzyn Wlkp.

Regulacja lpg po wymianie filtra powietrza

Post autor: killerPL » 2011-03-12, 16:18

Witam wszystkich forumowiczów.
Mam oto taki problem, kupiłem dzisiaj filtr powietrza i jak go założyłem i chciałem zapalić auto, to nie chciało lub zapaliło na 2-3 sekundy i zgasło. Dopiero jak przytrzymam tak na 2500 i wzwyż to pracuje elegancko.
Instalacja była II generacji ale teraz jest I generacji. Reduktor mam Tomasseto
http://img696.imageshack.us/img696/5108 ... oat07a.jpg

Bardzo proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2011-03-12, 21:56

Zacznijmy od tego jakiej firmy założyłeś filtr powietrza ?
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
killerPL
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2010-10-06, 03:35
Lokalizacja: Kostrzyn Wlkp.

Post autor: killerPL » 2011-03-12, 22:55

Żebym to ja pamiętał. Jutro zerknę to napisze jakiej firmy. Wiem, że najpierw kupiłem Mann'a i po chwili go oddałem, bo na nim to nawet się w ogóle nie odezwał. Na chwile obecną uporałem się z nim, tzn. wolne obr. są ok, tylko nie wiem jak będzie się zachowywał na drodze no i jak silnik się nagrzeje.
Może wiesz jak poprawnie wyregulować instalację?
Pozdrawiam.
"Nawet porządne zapalniczki są na benzynę"

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2011-03-13, 00:00

Ja sobie zawsze regulowałem metodą porób i błędów , ale to było kiedyś. Teraz podłączam lapka i reguluję. Jeśli chodzi o filtr to do gazu nie nadaje się Filtron ,ma za małą przepustowość.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
killerPL
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2010-10-06, 03:35
Lokalizacja: Kostrzyn Wlkp.

Post autor: killerPL » 2011-03-13, 09:03

Filtr kupiłem marki Filter Master, nie znam tej firmy ale ważne że auto chodzi. Filtr był dość tani w porównaniu do Mann'a ale za to ma grubszą gumę i obudowa ładnie dociska. Teraz muszę jeszcze sprawdzić jakie będzie spalanie. A możesz coś powiedzieć o BLOSie? Jest sens ładowania kasy?
"Nawet porządne zapalniczki są na benzynę"

Awatar użytkownika
mimier
fanatyk nissana
Posty: 1446
Rejestracja: 2009-12-10, 13:27
Lokalizacja: Londyn

Post autor: mimier » 2011-03-13, 11:20

killerPL pisze:A możesz coś powiedzieć o BLOSie? Jest sens ładowania kasy?
Poczytaj sobie w tym temacie ;) :arrow: viewtopic.php?t=20

Awatar użytkownika
killerPL
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2010-10-06, 03:35
Lokalizacja: Kostrzyn Wlkp.

Post autor: killerPL » 2011-03-13, 11:27

No właśnie teoretycznie jest sens montażu tego cuda :-), nigdzie jeszcze nie przeczytałem negatywnej opinii na jego temat, ale najlepiej było by gdybym to zobaczył na żywo. Bo jak obliczyłem to na jego montaż musiałbym przeznaczyć ok 800zł (blos + dolot), no i jeszcze dochodzą koszty regulacji na analizatorze. Także trochę kasy to jest. Musiałbym wyliczyć po jakim czasie by mi się zwróciła ta inwestycja.
"Nawet porządne zapalniczki są na benzynę"

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2011-03-13, 17:04

Kiedyś miałem blosa i nie powiem , ale fajnie jeździł samochodzik. Niestety wywaliłem go , bo spalanie mnie dobijało. Latem palił 17 , a zimą 20 litrów gazu. Jak dla mnie nie warto zakładać tego cuda.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”