Strona 1 z 1
Parownik MAGIC JET
: 2010-09-27, 14:41
autor: koziro
Witam
A co z parownikiem MAGIC JET ??wydajnościowo podobno wyrabia do 250KM przy max bycie ciśnienie spada z 1bara na 0,95,temp trzyma nawet przy 160-190km/h.ma ktoś z nim jakieś doświadczenia??
: 2010-09-27, 17:42
autor: komorokoro
Ja mam założony MJet od początku miesiąca.
Przejechałem 2600. Ustawiony według gazownika. Spalanie spadło o około 1,5-2 l. w stosunku do poprzednika Emmegas.
Nic nie ruszałem bo nie mam gratów więc i zachowań cyferek itp żadnych podczas jazdy nie podam.
Jedynie odczucia organoleptyczne a te są na razie na plus choć pewnie można by coś ustawić lepiej
: 2010-09-28, 07:51
autor: koziro
aha.nawet cenowo nie wychodzi najgorzej.
Re: Parownik MAGIC JET
: 2010-10-22, 06:19
autor: domann
koziro pisze:Witam
A co z parownikiem MAGIC JET ??wydajnościowo podobno wyrabia do 250KM przy max bycie ciśnienie spada z 1bara na 0,95,temp trzyma nawet przy 160-190km/h.ma ktoś z nim jakieś doświadczenia??
mam go od około 15kkm. Zastąpił kapryśnego Skorpiona ST. Od momentu założenia, zapomniałem, że mam reduktor w samochodzie - póki co, zero problemów.
Cena jest OK - ale trzeba zwrócić uwagę, którą wersję się kupuje. Podobno z tą starszą bywają problemy.
Ciśnienie - mam ustawione 1.15. Na dwójce, przy bucie w podłodze, spada do 1.00 - wtrysków nie zapętla.
Temperatura - na trasie 500km, temp zewn 0 - wyglądało to tak - temp red 65-55, temp gazu 20-25. Prędkości 100-150km/h, z czego 140-150km/h przez około 30km
: 2010-10-24, 21:34
autor: lukasgt
najlepszy i najwydajniejszy parownik jaki miałem--jest tak stabilny że różnica na hamowni wynioała 1km 2nm między LPG a PB[przy mocno zmodyfikowanym silniku]
nie protestuje przy dokręcaniu do czerwonego pola i nie zubaża mieszanki--następny tez taki bede miał
na tym zrobiłem 25tyśkm absolutnie bez awarii-teraz sprzedałem auto
Re: Parownik MAGIC JET
: 2011-01-25, 22:19
autor: romex_24
Ten reduktor jest wydajny, mały i szybko się nagrzewa. Jednakże ostatnio na temat tego
reduktora Magic 3 pojawiły się w internecie różne opinie na temat puszczania gazu w układ chłodzenia co może zakończyć się nie zbyt miło... może zagotować auto i coś się uszkodzić a a najmniej strasznym wypadku rozwali wąż ukł. chłodzenia w środku drogi.
Re: Parownik MAGIC JET
: 2011-01-26, 18:50
autor: komorokoro
romex_24 pisze:pojawiły się w internecie różne opinie
różne aha
przytoczyłeś jedna pisaną nie wiadomo przez kogo
masz ten parownik czy teoretyk gawędziarz
: 2011-01-26, 22:17
autor: lukasgt
dziwne-ja zrobiłem ze 20 tyśna MAGIC jet i przy mojej forsownej jeździe nigdy nie miałem z nim problemów--a po strojeniu u coobcia AFR trzymał do 7300 czyli samej odcinki
: 2011-03-22, 22:26
autor: radziejwwl
Troche odgrzewam kotleta. Mam w planie kupic sobie parownik magic jet 3 , i taki jakis mały mi sie wydaje , on ma w sobie filtr tak jak moj tomasetto ? Potrzebuje parownik ktory wyrabia wiecej niz te 140hp

. Za jednym zamachem chce kupic nowe wtryski tez odrazu magic jeta. Wszystko postaram sie sam dostroić. Polecacie takie polaczenia ? Jakies problemy moge napotkac ? Aha no i posiadam staga 300 a wtryski valteka czerwone

: 2011-03-22, 22:47
autor: komorokoro
ja mam MJeta Staga 300 i czerwone valteki
parownik od wrzesnia i nie moge narzekać
spalanie mi pasuje, obroty w normie
jak chcesz na wizji sprawdzić jak to razem wygląda nie ma problemu
: 2011-03-23, 07:34
autor: radziejwwl
Bedziesz na pierwszym piatku ?:) rozwiercales valteki ?czy sa orginalne ?
: 2011-03-23, 08:44
autor: komorokoro
planuje być
technicznie wszystko mam seria

: 2011-03-23, 20:48
autor: radziejwwl
Jak sie ktorys jeszcze orientuje czy spotkaja mnie jakies niespodzianki po wymianie reduktora z tomasetto na magic jet 3 ? czy wszytsko przypasuje p2p czy musze cos dorabiac przerabiac ?