Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Parownik MAGIC JET

Moderator: Maniek-ol

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Parownik MAGIC JET

Post autor: koziro » 2010-09-27, 14:41

Witam
A co z parownikiem MAGIC JET ??wydajnościowo podobno wyrabia do 250KM przy max bycie ciśnienie spada z 1bara na 0,95,temp trzyma nawet przy 160-190km/h.ma ktoś z nim jakieś doświadczenia??
nissan.. i wszystko jasne..

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2010-09-27, 17:42

Ja mam założony MJet od początku miesiąca.
Przejechałem 2600. Ustawiony według gazownika. Spalanie spadło o około 1,5-2 l. w stosunku do poprzednika Emmegas.

Nic nie ruszałem bo nie mam gratów więc i zachowań cyferek itp żadnych podczas jazdy nie podam.
Jedynie odczucia organoleptyczne a te są na razie na plus choć pewnie można by coś ustawić lepiej

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-09-28, 07:51

aha.nawet cenowo nie wychodzi najgorzej.
nissan.. i wszystko jasne..

domann

Re: Parownik MAGIC JET

Post autor: domann » 2010-10-22, 06:19

koziro pisze:Witam
A co z parownikiem MAGIC JET ??wydajnościowo podobno wyrabia do 250KM przy max bycie ciśnienie spada z 1bara na 0,95,temp trzyma nawet przy 160-190km/h.ma ktoś z nim jakieś doświadczenia??
mam go od około 15kkm. Zastąpił kapryśnego Skorpiona ST. Od momentu założenia, zapomniałem, że mam reduktor w samochodzie - póki co, zero problemów.

Cena jest OK - ale trzeba zwrócić uwagę, którą wersję się kupuje. Podobno z tą starszą bywają problemy.

Ciśnienie - mam ustawione 1.15. Na dwójce, przy bucie w podłodze, spada do 1.00 - wtrysków nie zapętla.
Temperatura - na trasie 500km, temp zewn 0 - wyglądało to tak - temp red 65-55, temp gazu 20-25. Prędkości 100-150km/h, z czego 140-150km/h przez około 30km

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-10-24, 21:34

najlepszy i najwydajniejszy parownik jaki miałem--jest tak stabilny że różnica na hamowni wynioała 1km 2nm między LPG a PB[przy mocno zmodyfikowanym silniku]

nie protestuje przy dokręcaniu do czerwonego pola i nie zubaża mieszanki--następny tez taki bede miał

na tym zrobiłem 25tyśkm absolutnie bez awarii-teraz sprzedałem auto
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

romex_24
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2011-01-25, 22:16
Lokalizacja: Wrocław

Re: Parownik MAGIC JET

Post autor: romex_24 » 2011-01-25, 22:19

Ten reduktor jest wydajny, mały i szybko się nagrzewa. Jednakże ostatnio na temat tego reduktora Magic 3 pojawiły się w internecie różne opinie na temat puszczania gazu w układ chłodzenia co może zakończyć się nie zbyt miło... może zagotować auto i coś się uszkodzić a a najmniej strasznym wypadku rozwali wąż ukł. chłodzenia w środku drogi.

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Parownik MAGIC JET

Post autor: komorokoro » 2011-01-26, 18:50

romex_24 pisze:pojawiły się w internecie różne opinie
różne aha

przytoczyłeś jedna pisaną nie wiadomo przez kogo

masz ten parownik czy teoretyk gawędziarz

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-01-26, 22:17

dziwne-ja zrobiłem ze 20 tyśna MAGIC jet i przy mojej forsownej jeździe nigdy nie miałem z nim problemów--a po strojeniu u coobcia AFR trzymał do 7300 czyli samej odcinki
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2011-03-22, 22:26

Troche odgrzewam kotleta. Mam w planie kupic sobie parownik magic jet 3 , i taki jakis mały mi sie wydaje , on ma w sobie filtr tak jak moj tomasetto ? Potrzebuje parownik ktory wyrabia wiecej niz te 140hp :/ . Za jednym zamachem chce kupic nowe wtryski tez odrazu magic jeta. Wszystko postaram sie sam dostroić. Polecacie takie polaczenia ? Jakies problemy moge napotkac ? Aha no i posiadam staga 300 a wtryski valteka czerwone :/

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2011-03-22, 22:47

ja mam MJeta Staga 300 i czerwone valteki

parownik od wrzesnia i nie moge narzekać
spalanie mi pasuje, obroty w normie

jak chcesz na wizji sprawdzić jak to razem wygląda nie ma problemu

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2011-03-23, 07:34

Bedziesz na pierwszym piatku ?:) rozwiercales valteki ?czy sa orginalne ?

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2011-03-23, 08:44

planuje być

technicznie wszystko mam seria ;D

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2011-03-23, 20:48

Jak sie ktorys jeszcze orientuje czy spotkaja mnie jakies niespodzianki po wymianie reduktora z tomasetto na magic jet 3 ? czy wszytsko przypasuje p2p czy musze cos dorabiac przerabiac ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”