Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Primera p10 1.6 16v 94r. B+G !!!! PROBLEM !!!! Ni

Moderator: Maniek-ol

Kubiak91
nowy na forum
Posty: 14
Rejestracja: 2009-12-13, 13:10
Lokalizacja: Warszawa

[P10/WP10] Primera p10 1.6 16v 94r. B+G !!!! PROBLEM !!!! Ni

Post autor: Kubiak91 » 2010-04-16, 08:01

witam
mam problem :-?
mam primere p10 1.6 16v 94 r b +g . :P

bylem ostatnio na przegladzie z LPG i gosciu powiedzial mi ze to wina przepustnicy te niskie obroty.

na swiatlach musze go potrzymywac na 900-1000... :shock:

a jak szybciej skrece to na zakrecie gasnie.

za niskie obroty mam. :!:

ktos doradzi, pomoze co mam zrobic, najlepiej sam i bez wydadkow.

pozdrawiam i dzieki ! :papa: :papa: :papa: :papa:
Kubiak91 ;)

Awatar użytkownika
jarkk
fanatyk nissana
Posty: 289
Rejestracja: 2009-11-30, 10:27
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: jarkk » 2010-04-16, 08:19

wolne obroty można podregulować śrubą na przepustnicy,
ale na Twoim miejscu zacząłbym od wyczyszczenia przepustnicy, na forum powinien być opis

a co do przygasania na zakrętach to wina leży po stronie reduktora, trzeba wyregulować
Tak, czy inaczej zacznij od wyczyszczenia przepustnicy, następnie podkręć wolne obroty, a na końcu regulacja
Producent okien i drzwi z pvc, alu: www.justa.pl

Awatar użytkownika
marceli
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2009-12-09, 08:28
Lokalizacja: Opatów/świętokrz.

Post autor: marceli » 2010-04-16, 15:16

To gaźnik jest czy wtrysk??
Kubiak91 pisze:a jak szybciej skrece to na zakrecie gasnie.
jarkk pisze:a co do przygasania na zakrętach to wina leży po stronie reduktora, trzeba wyregulować
Albo dorób kompensację reduktora. viewtopic.php?t=1281

Kubiak91
nowy na forum
Posty: 14
Rejestracja: 2009-12-13, 13:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kubiak91 » 2010-04-18, 09:37

gaznik.

a mozemycie mi pdoac linki bo jakos nie moge znalezc tematu o przepustnicy.

ile to jest czasu roboty ?

wystarczy ze yto wyczyszcze i bd ok ?
A GDZIE JEST TA SRUBKA DO REGULACJI obrotow ? tam pod filtrem ?
Kubiak91 ;)

Tymu
wiem o czym pisze
Posty: 80
Rejestracja: 2009-12-29, 01:53
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Tymu » 2010-04-18, 11:29

Jak się schylisz to za filtrem od strony grodzi zobaczysz tą śrubkę, pomiędzy wężykami podciśnienia ;-) A tutaj masz fotkę gaźnika po ściągnięciu filtra. Zapamiętaj tylko gdzie jaki wężyk szedł od podciśnienia bo potem mogą być jaja. (stare najlepiej wymień)
Obrazek
Pozdrawiam !
P.s jak się dobrze przypatrzysz to widać z tyłu tą śrubkę.

Awatar użytkownika
marceli
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2009-12-09, 08:28
Lokalizacja: Opatów/świętokrz.

Post autor: marceli » 2010-04-18, 11:54

Kubiak91 pisze:A GDZIE JEST TA SRUBKA DO REGULACJI obrotow ? tam pod filtrem ?
Z tyłu gaźnika wystaje taka do kręcenia reką.

PS. Tymu masz bardzo auto mikserem zdławione.Strasznie mały jest przelot.

Tymu
wiem o czym pisze
Posty: 80
Rejestracja: 2009-12-29, 01:53
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Tymu » 2010-04-18, 19:25

Masz niestety racje...marzy mi się blos. Czas pokaże, na razie mam inne wydatki :-)
Pracuje teraz nad kontrolerem na sondzie szerokopasmowej. Co pozwoli mi na dokładna regulacje gazu samemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”