Witam ma taki problem. Zamontowalem w aucie instalacje BRC. Wczoraj odebralem auto od gazownika i do dnia dzisejszego zrobilem na LPG ok 140 km i stala sie dziwna rzecz. Auto zaczolo szarpac i przebierac na LPG i na BP a do tego dymic. Wyskoczył CE i mrógał czasem na chwile zgas i znow sie zapalil na stale,ale wiekszosc czasu mrogal. Dotego jak jechalem na LPG odnioslem wrazenie ze z baku BP ucieka mi paliwo. Co moglo sie stac?? Pomocy. Posiadam N16 1.8 16V 2000r.
[ Dodano: 2010-04-15, 22:45 ]
Po wizycie w serwisie pan gazownik stwierdzil ze winna lezy po stronie silnika. Ze moze byc to albo przeplywomierz albo czujnik polozenia walu. Wywaliło mi 3 bledy jeden to P0100 P0304 P0172. Wyczyscil zalany 4 cylinder i jak na razie auto chodzi normalnie. Bo auto przestało dzialac prawidlowo przez zalany 4 cylinder
N16 Szarpie i dymi na benzynie i tak samo na gazie
Moderator: Maniek-ol
Jeżeli zalany był 4 cylinder, to raczej po stronie zasilania od strony układu paliwowego.
Wg mnie gazownik musiał zawalić przy montażu instalacji, może przy zakładaniu szyny z wtryskami oring na wtrysku 4 cylindra źle się ułożył i nie uszczelniał jak należy.
Wówczas pomimo, że wtryski były odłączone przez sterownik gazu benzyna i tak się lała.
Takie moje gdybanie.
Wg mnie gazownik musiał zawalić przy montażu instalacji, może przy zakładaniu szyny z wtryskami oring na wtrysku 4 cylindra źle się ułożył i nie uszczelniał jak należy.
Wówczas pomimo, że wtryski były odłączone przez sterownik gazu benzyna i tak się lała.
Takie moje gdybanie.
Producent okien i drzwi z pvc, alu: www.justa.pl
- bzyku888
- wiem o czym pisze
- Posty: 41
- Rejestracja: 2009-12-26, 19:06
- Lokalizacja: Warszawa/Częstochowa
niekoniecznie poczytaj o tym http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... prawialna/