Strona 3 z 6

: 2013-09-19, 19:26
autor: vixo
Kurde :o ja też 350km i tank :D

: 2013-09-19, 19:37
autor: Fenr1r
Duże macie te butle, u mnie 280km, to górna granica przy trasie. Jazdą miastową do 250km ;)

: 2013-09-19, 19:43
autor: vixo
Butla nie duża ale spalanie 5,7 (tylko raz tak mi wyszło bo ciężko mi jest jeździć eko)
Normalna jazda 7,5 ;)
Max jakie miałem to 10 xD

: 2013-09-19, 20:00
autor: Fenr1r
U mnie wyszło poniżej 8l/100 na samym początku, jak jeszcze nie czułem możliwości SR20 i jeździłem po dziadkowemu (przesiadka z Uno 1.4) :D

: 2013-09-19, 20:02
autor: vixo
mój rekord też padł na początku :D a potem to więcej i więcej i więcej

: 2013-09-20, 12:54
autor: DINO777
dzixonZSL pisze:Powiem Wam, że kilka raz otarłem się o śmierć przez to LPG. Zacząłem wyprzedzać i tak zaczeła mi skubana szarpać i się dusić, ledwo co wyhamowałem i się schowałem. Potem zauważyłem, że takie objawy mam jak jeżdze na końcówce gazu. Muszę tego pilnować
winne sa ustawienia w programie a nie koniec gazu,

: 2013-09-20, 13:10
autor: wod2u
Nooo u mnie na sekwencji jak gaz się skończy to nie ma nic, nawet szarpnięcia, osłabnięcia, w ogóle nie czuć momentu przełączenia. Tylko ten piskacz w przełączniku drze się jak głupi. Ale auto idzie cały czas jak złe. Za pierwszym razem aż sam się zdziwiłem, że to takie "bezbolesne".
Rekord na zbiorniku to 412km (9.6l/100km), ale wtedy zostały jeszcze ze 2l gazu, więc może 430 by pękło:P Tak na co dzień w jeździe mieszanej 360-370km to norma.

: 2013-09-20, 13:34
autor: nice-wawa
Mój rekord padł jak jechałem na wczasy do Bułgarii , w Rumunii tyle nabili gazu że nawet zawór nie odbił - a sprawny jest do tej pory . Na zbiorniku przejechałem 470 km ale obciążony i przez góry , gdzie prędkość max 100 km/h.Do zbiornika wchodzi 48 l ale średnie spalanie 13l gazu teraz mi wychodzi .

: 2013-10-01, 18:48
autor: dzixonZSL
Sranie w banie. Sekwencje mam. Już się nie dusi, wystarczyło wymienić filtr powietrza przy okazji wymiany oleju :D

: 2014-01-06, 16:37
autor: GrzyBek80
I ja cos polece: mam STAGa 200, niedawno wymieniony reduktor na AC-R01 i listwa wtryskowa OMVL (dysze ok. 3mm); do tego zmienilem wezyki (listwa-kolektor) z fi 5 na 4 wystroilem i spalanie spadlo z 12-15 na 9L (sprawdzone na trasie do Niemiec na odcinku 1100km i nie w trybie eco).

U mnie wezyki maja niestety po 24cm a dysze w kolektorze nawiercono niezgodnie ze sztuka.

: 2014-01-06, 22:24
autor: Ad@mus
samo dobranie dobrej listwy i uregolowanie dlugosci wezykow daje wymierne efekty, ja w moim Avensis przekladalem listwe, wezyki byly 4 roznej dlugosci, najdluzszy 18cm, teraz wszystkie maja po 7cm:D

auto od razu lepiej pracowalo, spalanie i inne normy na super+

: 2014-01-06, 22:50
autor: Chochlik
Długość wężyków od wtryskiwaczy do dysz ma bardzo duże znaczenie.
Im krócej tym lepiej.
A różne długości są nawet ostro skrytykowane w manualach do sterowników STAG.
Mi udało się uzyskać 3 cm, ale to na pojedyńczych Hanach :P

: 2014-02-28, 12:03
autor: komorokoro
Mam zamiar założyć dziś Barracudy zamiast Magic Jetów

I jest pytanie
czy zostawić fabryczne dysze
czy załozyć bez dysz

: 2014-02-28, 12:13
autor: nice-wawa
jak do SR20 to bez dysz .

: 2014-02-28, 21:42
autor: komorokoro
i tak zrobiłem
niestety walka z krótkimi wężykami mnie rozwaliła i na kalibracje już mi siły nie starczyło
na razie wisi tak
Obrazek

: 2014-03-01, 09:22
autor: nice-wawa
Ale wszystkie wężyki od wtryskiwacza do wkrętki na kolektorze powinny być równych długości . Średnio to jakoś wygląda , rozdzielacz może da się zamocować do czegoś innego niż rozpórka. U mnie barracudy na krótkich przewodach a rozdzielacz luzem trzyma się sztywno od samych przewodów.

: 2014-03-01, 10:20
autor: DubSon
Przewody powinny być faktycznie wszystkie równe ;)

Ciekawostka - mój brat ma wtryski LPG zamontowane w kolektorze bezpośrednio pod wtryskami benzyny. Różnicy absolutnie żadnej nie ma między paliwami :) (Mazda Premacy 1.8)

: 2014-03-01, 11:21
autor: komorokoro
nice-wawa pisze:wężyki od wtryskiwacza do wkrętki na kolektorze.
Te wszystkie mają 6 cm
Na 2,3,4 jest tak mało miejsca że nie wiem czy uda mi sie wcisnąć z jeszcze krótszymi wężykami
Wężyk pierwszy z rozdzielacza jest 5cm, reszta po 3.
Rozdzielacz na szybko podwiązałem żeby wtryski bardziej w pionie były.

Zrobie kalibracje, zbiore mapy się zobaczy :-|

: 2014-03-01, 21:17
autor: George
reduktor nie przymarza? strasznie wysoko jest.

: 2014-03-02, 11:47
autor: Chochlik
komorokoro, popraw sobie jeszcze wąż od reduktora do listwy - maksymalnie go skróć, najlepiej kolankami za kilka zł. Zawsze mniej gazu musi reduktor "napompować" do obiegu przy przyśpieszaniu ;d

: 2014-03-02, 12:11
autor: DINO777
Chochlik pisze:komorokoro, Zawsze mniej gazu musi reduktor "napompować" do obiegu przy przyśpieszaniu ;d
ciekawa teoria :D :D

: 2014-03-02, 20:10
autor: George
Faktycznie ciekawa :) reduktor zawsze trzyma odpowiednie ciśnienie- no chyba, że trup. Krótki wąż od reduktora to szybsza reakcja auta na pedał gazu. U komorokoro tylko poprzez przekręcenie romano można zaoszczędzić na wężu 2 metry :)

: 2014-03-03, 00:39
autor: Chochlik
"napompować" - skrót myślowy. Wiadomo, że reduktor musi stałe ciśnienie trzymać. Mniej węża -> mniejsza objętość do wypełnienia odpowiednim ciśnieniem -> szybsza reakcja na gaz.

: 2014-03-11, 07:36
autor: adrionGT
Co mi polecicie dobrego do 2.0 131KM ? Myślę że chciałbym zrobić później coś w okolicach 150KM.

: 2014-03-11, 10:55
autor: George
Tech/hana/ czarnego AC

: 2014-03-11, 11:53
autor: adrionGT
Ile taki zestaw? I kto mi to dobrze i za normalne pieniądze założy? Mieszkam przy A2 około 50km od Konina i 70-80km od Łodzi.

: 2014-03-11, 12:57
autor: George
Wejdź na drypa.pl i zobacz.

Sterownik z 400zł
Wtryski 350zł
reduktor 200zł
Butla 350zł
wielozawór 150
miedź lub faro, złączki węże-300zł
reszta to cena gazownika za robociznę. Ja załatwiłem sobie gazownika, który wrzucił Mi to za 400zł z papierami ale musiałem po nim sam poprawiać :)

: 2014-03-11, 14:59
autor: DINO777
adrionGT pisze: za normalne pieniądze założy? .
możesz rozwinąć myśl, co to oznacza dla Ciebie??

: 2014-03-12, 07:21
autor: adrionGT
Ostatnio jak zakładałem gaz to cena z 1900 za zmianę wtrysków podskoczyła o 400. Nie wiem czy te wtryski były aż tyle droższe, bo przecież obu ich zestawów nie montował tylko zamienił jedne na drugie.

: 2014-03-12, 08:19
autor: DINO777
sekwencję za 1900zł :D :D :D wejdź na stronę tak jak napisał @Georgr, policz wszytko i wystaw sobie f-re VAT na 1900zł :D :D :D czyli mamy 1544.72 netto bo reszta to podatek :D :D :D dolicz do tego koszty działalności :D :D :D
wiem wiem, monter podobno ma taniej :D no niestety ale DRYPA potrafi pobić cenę dostawcy :D :D
znajdź też wtryski, czyli pewnie miałeś mieć RED VALDEMARY koszt około 100zł listwa a zmiana na hanki to koszt około 80-90 za sztukę :D :D :D