Instalacja w silniku 2.0 - polecamy, odradzamy

Moderator: Maniek-ol

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8281
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-01-21, 23:39

Łabi1610, pogadaj DINO777 i może do niego odstaw auto na założenie instalacji :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Łabi1610
aktywny forumowicz
Posty: 178
Rejestracja: 2012-04-01, 21:57
Lokalizacja: Szczecin-Północ

Post autor: Łabi1610 » 2016-01-21, 23:40

Dzięki Janusz za informację :) tu zawsze można na kogoś liczyć :) no trochę poczytałem o tej instalacji i robi wrażenie cena ceną ale wiadomo za co :)

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2016-01-21, 23:43

Optima, Tech i inne :D wązny jest monter i strojenie, jaki masz silnik, czy kolektor dzielony czy nie?? może byc potrzeba zamówienia w serwisie uszczelek do podstawy pompy oleju, bez jej zdjęcia nie raz nie ma szans na zdjecie kolektora do wiercenia, do tego co chcą zamontować :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8281
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-01-21, 23:47

DINO777, SR20DEH :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2016-01-21, 23:49

janusz pisze:DINO777, SR20DEH :]
czyli odkręcenie wspomagania, zdjęcie koła pompy wody, odkręcenie podstawy filtra :D czyliuszczelki dwie małe około 100zł tylko serwis :D no i czas na odczekanie wszytko opisane w temacie DIY na NKP :D na podstawie mojej N15 :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4156
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-21, 00:08

Ja mam coś nadlubane w silniku i mam reduktor ac r01-150 i niby wg praktyki do 170ps wyrabia, później jego problemem jest srednica zasilania fi6, co jak się okazuje jest prostym w przerobieniu na fi8 bo reduktor jest tożsamy z ac r01-250 na którym też forumowe VE latają.

Wtryski mam Dragona na listwie, wężyki najkrócej jak się dało zrobić, dysza 3mm i wydają się chcieć obrobić jeszcze więcej koników niż mam.

I faktycznie może mocą mam coś ok 160-170ps i teoria z zasilaniem 6mm ma coś wspólnego bo czuje, że na benie ciut lepiej jedzie 5000-7500rpm, dlatego postaram się w tym roku o przerobienie zasilania na 8mm

przy obecnym nastawie reduktor stabilnie bije ustawiony na 1.1bara, AFR utrzymuje na 12,7 i jakoś to jedzie

Gdybym teraz miał coś stawiać od podstaw to dał bym KME tur bo różnica w cenie jest marginalna. Wtryskiwacze pojedyńcze, tylko dla tego, żeby skrócić przewody zasilania i bardziej pochować instalację pod maską, i chyba padło by na używanego Keihina pomarańczowego. A sterownik pewnie z czystej ciekawości Tech 224 :mrgreen:
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Vendo
aktywny forumowicz
Posty: 172
Rejestracja: 2013-08-04, 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Vendo » 2016-02-21, 21:07

Ad@mus pisze: i chyba padło by na używanego Keihina pomarańczowego
Raczej żółtego - posiadam, polecam.

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2016-02-22, 14:30

Adamus zamiast keihina to taniej wyjdzie Barracuda 130 .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4156
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-24, 00:46

tylko keihin jest serwisowalny, a barakad nie :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 257
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-02-24, 11:40

tak, ale zapytaj siebie czy 200 tyś.km. na wtryskach to za mało.

Nawet przy 30kkm = 6-7lat jazdy.
Hobbysta Japanista

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4156
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-26, 11:34

jedne padły po 30tkm ;) dlatego ważna jest ich jakość ;) nawet barracudy trafiają się umierające-potem wtrysk do smieci bo nic nie zrobisz
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2016-02-26, 11:58

Ja na barracudach mam zrobione 60-70 kkm , dokładnie nie zapisałem przy jakim przebiegu montowałem ale średnio robię rocznie 20-25 kkm . Montowałem je w maju 2013 i do tej pory bez żadnych problemów . Według mnie dobry filtri będzie hulać , ja u siebie montuję filtr lotny fl03 czaja .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2016-03-01, 15:32

barakuda ponad 150kkm na leżaka :D i dalej jedzie :D jeszcze nei miałem reklamacji na Baraki :D jedna ale to po około 130kkm :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3569
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2016-03-29, 10:45

Takie propozycje dostałem:

1) KOMP QBOX STAGA , REDUKTOR AC150 STAGA , LISTWA ACW 01 STAGA za 2300,-zł
2) Stag GoFast z reduktorem AC R01 i listwą wtryskową AC W01 w cenie 2100zł (z Baracudą za 2400,-zł)
3) BRC sequent 32 z Reduktorem genius MB i wtryskiwaczami BRC Max w cenie 2800zł.
4) LPGTECH 204, KME TUR, DRAGON za 2700,-zł (zakład polecany na lpgforum)

Jakieś podpowiedzi? ;)
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2016-03-29, 11:38

BRC bym odrzucił najdroższe w serwisie , tur lub acr 01 obrobią a wtryskiwacze bym jednak postawił na barracuda.
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2016-03-29, 13:28

4
jak nie 4 to 1 ale na barakudach

o jakim silniku rozmawiamy :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2016-03-29, 13:29

SR20 przed liftem
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3569
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2016-03-29, 13:33

DINO777, Dragon czy Barracudy jako wtryskiwacze byś polecał?
Najbardziej przekonuje mnie 4 opcja, zwłaszcza jeżeli patrzeć na to, że liczy się jakość montażu. Droga, bo droga, ale jeżeli później ma być problem z instalacją...

A silnik, tak, WP11 Z SR20 (przedlift)
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2016-03-29, 13:46

Zielkq, barakudę

204 to już stary ster ale daje radę :D sprawdź czy podstawa filtra oleju nei przeszkadza w zdjęciu kolektora, bo różnie to bywa, :D i nieraz trzeba zwalić podstawę filtra aby zdjąć kolektor bo przeszkadza jedna śrubka, :D a to już dodatkowy koszt około 100zł za podkładki metalowogumowe dostępne tylko w serwisie, :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8281
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-03-29, 13:49

DINO777, akurat u Zielkq podstawa nie przeszkadza i można zdjąć normalnie :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3569
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2016-03-29, 13:49

DINO777, patrząc na moją prowizorkę w tamtych rejonach to nic nie przeszkadza w zdjęciu kolektora - zamontowany jest wspólnymi siłami z januszem kolektor z P10... :P
To podpytam co z tą barakudami i jakby wyglądał wtedy koszt. Tech224 byłby lepszy? Jest jakaś między nimi zasadnicza różnica?

[ Dodano: 2016-03-29, 14:49 ]
janusz, uprzedziłeś mnie! :D
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2016-03-29, 14:41

204 to początki produkcji też będzie działać ale jak można 224 :D

http://www.lpgtech.pl/oferta/sterowniki-2
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3569
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2016-03-30, 00:07

Doszedł jeszcze inny warsztat, który ma dobre opinie na lpg-forum:

5) Stag Q-box, KME TUR, Barracuda, filtry odstojnikowe - 2800,-zł
6) Stag Go-Fast, ACR01, STAG AC W-01, filtry poliestrowe - za 2300,-zł (czyli taka sama jak pozycja nr 2)

Jest jakaś zauważalna różnica w filtrach? Jaka butla mieści się w miejsce koła zapasowego w WP11 do pierwszej podłogi (tej niżej)?

DINO777, jak decydować między 4, a 5, to Qbox czy Tech204? Dlaczego? I czy rzeczywiście GoFast nie będzie dobrą opcją?

I ostatnie pytanie (na tą chwilę), np. mix: Qbox/Tech204, ACR01, Barracuda?

Mam wrażenie, że im dłużej myślę i więcej ofert zbieram, to zaczyna być coraz gorzej :shock:
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2016-03-30, 05:21

Zielkq pisze:Doszedł jeszcze inny warsztat, który ma dobre opinie na lpg-forum:

5) Stag Q-box, KME TUR, Barracuda, filtry odstojnikowe - 2800,-zł
6) Stag Go-Fast, ACR01, STAG AC W-01, filtry poliestrowe - za 2300,-zł (czyli taka sama jak pozycja nr 2)

Jest jakaś zauważalna różnica w filtrach? Jaka butla mieści się w miejsce koła zapasowego w WP11 do pierwszej podłogi (tej niżej)?

DINO777, jak decydować między 4, a 5, to Qbox czy Tech204? Dlaczego? I czy rzeczywiście GoFast nie będzie dobrą opcją?

I ostatnie pytanie (na tą chwilę), np. mix: Qbox/Tech204, ACR01, Barracuda?

Mam wrażenie, że im dłużej myślę i więcej ofert zbieram, to zaczyna być coraz gorzej :shock:
z tymi opiniami to więcej dystansu :D jeżeli chodzi o to kółko wzajemnej adoracji :D
Go-fast to taki okrojony tani ster ale pewnie też pojedzie
Qbox to nowa linia AC współpracuje z androidem i pewnie będzie rozwijana w przeciwieństwie do S4 s300
204 to pierwszy wypust ale współpracujący z nowym programem, niestety nie wykorzystujący wszystkich jego możliwości ale też pojedzie i to dobrze
nie wiem na ile AC-ki sa poprawione bo nei montuje ich ale jak bym miał wybór to brał bym TUR-a jeżeli chodzi o wtryski to zdecydowanie Barakudy, cena/jakość rewelacja :D
jeżeli chodzi o filtry to ULTRA od Alexa to fajna sprawa na pewno warto w to zainwestować, ja montuje takie i FL03 inne wywalam ale i tak podstawa to sprawdzona stacja, na drugim forum nissana w dziale LPG masz zdjęcia filtrów :D tankowane było na różnych stacjach :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 883
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-03-30, 06:56

Ja mam butlę 60L ale wystaje nad dolną podłogę, górną półkę od dołu podciąłem w kilku miejscach i można ją normalnie włożyć. Obok butli mieści mi się pomiędzy podłogami zestaw kluczy Yato około 100 elementów, sztywny hol, i mnóstwo innych dupereli. Myślę że można dać jeszcze wyższą butle o jakieś 2 cm, jeśli takie są. Jak chcesz to popołudniu wrzucę fotkę jak to wygląda.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3569
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2016-03-30, 09:33

DINO777, stanie pewnie na tym, że podjadę, pogadam i wezmę opcję wybraną "lekko z głupa" :-P Ale teraz mam dwa warsztaty polecane. Ah. Za duży wybór! Dzięki za odpowiedzi, jak coś będę jeszcze miał to będę dalej pytał...
Zdjęcie filtrów widziałem. To tak jak na benzynie. Warto wymieniać ;)

PrzeRuSco, jakbyś mógł to chętnie. Ale bez pośpiechu. U mnie pod podłogą jest jeszcze wzmacniacz i całą ta przestrzeń zawalona rzeczami. Jedyne co chciałbym zachować to płaską podłogę, żeby dalej dało się w aucie spać ;)
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8281
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-03-30, 15:20

Zielkq, a zapas to pies?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2016-03-30, 15:27

janusz pisze:Zielkq, a zapas to pies?
zapas jeździ sobie gdzie popadnie :D ja miałem chyba 67L fajny był zasięg auta :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3569
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2016-03-30, 15:31

janusz,
Obrazek
:evil:

Ale na poważnie, to się będzie je gdzieś przerzucało do przodu, jak wszystkie bagaże ;)
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2016-03-30, 15:38

spoko się jeździ wywalasz roletę i stawiasz pionowo, nigdy n ie było problemów z pakowaniem i Węgry zwiedzone i Chorwacja :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”