Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Instalacja w silniku 2.0 - polecamy, odradzamy

Moderator: Maniek-ol

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-03-12, 08:27

Tak dokładnie Valdemary :D
DINO777, Montujesz gaz? Skąd jesteś ?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2014-03-12, 09:43

adrionGT , zakład polecany na forum LPG w miejscowości Kuczewola, http://www.dar-gaz.net/index.php
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-03-15, 13:17

Wolałbym coś trochę bliżej.

Reduktor AC czarny? do 150KM on jest chyba, nie za mało ?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2014-04-02, 16:05

Jak mocy nie będziesz podnosił to czarny spokojnie wystarczy do SR20.ja mam u siebie w p11.144 sr20 i spokojnie obrabia czarny acr01 .Prawie 40.000km zrobione na tym reduktorze.
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-04-02, 17:20

Wydech, dolot, wałki GT. Dużo moc nie wzrośnie, więc czarny wystarczy ??
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
George
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2013-01-24, 12:41
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: George » 2014-04-02, 20:05

Spokojnie wystarczy czarny

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-04-02, 20:20

OK, dzięki ;)
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

michael89
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2014-04-29, 11:29
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: michael89 » 2014-04-29, 11:31

A mój brat cioteczny ma taki sam. Chwali sobie lpg :)

Awatar użytkownika
falbinho
fanatyk nissana
Posty: 392
Rejestracja: 2009-12-09, 23:56
Lokalizacja: Marki/Wyszków

Post autor: falbinho » 2015-03-29, 15:17

Siemano , powoli sie zastanawiam na LPG do Almerki ktoś kogoś poleci na Warszawie i przyblizy ceny? w 2000zł sie zmieszcze podobno na lajcie . I pewnie najpierw ogarnac wzmocnienie mocy i dopiero pozniej gaz
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D

viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-03-29, 15:31

Zbierz graty to Ci zamontuje :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
falbinho
fanatyk nissana
Posty: 392
Rejestracja: 2009-12-09, 23:56
Lokalizacja: Marki/Wyszków

Post autor: falbinho » 2015-03-29, 15:41

A kto załatwi wbicie w dowód ? :P
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D

viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-03-29, 15:51

Wbicie ok 150-200pln ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2015-05-12, 09:48

przekopałem cały temat i wraz muszę zapytać.. mam sr20deh i jakieś 170KM, do tego zamówiłem już barracudy na listwie, sterownik mam stag300-4 i pytanie jaki reduktor.. często jest polecany czarny acr01, a na lpgforum piszą że ciśnienie skacze.. i co? szukać coś pod 200KM? np shark1500 / zavoli zeta s / kme silver czy co proponujecie?
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2015-05-12, 10:13

Może być Shark 1500/KME Tur.

Ja mam teraz AC 250 i jest spoko, czarny może być u Ciebie za słaby.
Obrazek

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2015-05-12, 10:21

widziałem opinie że czarny pod 180-190KM podciąga tym bardziej nowsza wersja, czerwony podobno ma tylko fi8 na wejściu i inny kolor obudowy, a w środku to samo..

zresztą pod odcinkę nie ciskam tak często, a jak czasami podleje sobie Pb to w sumie się nie obraże ;d
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2015-05-12, 10:33

Trzeba brać coś z zapasem żeby na przyszłość się nie bawić.

Może tłoczkowy zamiast membrany ??

Obrazek

Mam Niko 2 lata bez stresu, plus barakudy własnie.

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2015-05-12, 11:09

Mam obawy czy barracudy wyrobią się u ciebie , u mnie seria i na techu bez dysz ledwo wyrabiają .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2015-05-12, 11:21

To możesz założyć Romana (pracuje na 1,5bara) i zwykłe barracudy obskoczą. To nie problem, że reduktor jest na miedź 8mm, są redukcje 8->6 (wiadomo trochę to zmniejsza wydajność reduktora ale dramatu nie ma).
Obrazek

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2015-05-12, 11:44

jeśli wyznacznikiem będzie 200KM i wejście fi6mm to lista jest taka:
kme silver, zavoli zeta s i kme tur

i pytanie kme silver i tur to nie to samo? bo wyglądają identycznie poza jednym wyjście..
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2015-05-12, 11:56

marlos90 pisze:jeśli wyznacznikiem będzie 200KM i wejście fi6mm to lista jest taka:
kme silver, zavoli zeta s i kme tur
Z tych 3ch raczej żaden nie wykarmi 200KM. 170 - Tur
marlos90 pisze: i pytanie kme silver i tur to nie to samo? bo wyglądają identycznie poza jednym wyjście..
To trochę inne reduktory.
Obrazek

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2015-05-12, 12:32

to ja już nie wiem.. czym więcej czytam tym mniej wiem.
coś czuję że skończy się zestawem naprawczym do alaski i ustawię lpg do 4tys
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2015-05-12, 13:03

marlos90, do jakiego auta potrzebujesz reduktor?
Edit:

170KM to alaska nawet do 3kRPM nie starczy. Kup coś porządnego, skoro masz już kupione barracudy to nie ma co ograniczać ich słabym reduktorem. Proponuję TUR-a, Sharka 1500 lub Romano.
Obrazek

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2015-05-12, 13:40

P11GT po modzone nabyłem z palnikiem w dolocie że na Pb nawet nie jechało, wywaliłem mikser i na sekwencję chcę przejść..
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2015-05-12, 14:55

Kup reduktor Romano, jest stabilny ciśnieniowo i termicznie. KME gold u mnie przy turbo nie wyrobił termicznie , więc odpuść go sobie, nie wiem jak bez turbo, ale ja bym go nie kupił. Przy takiej mocy jaką masz wymieniłbym przewód na fi 8. Musi być swobodny przepływ gazu. Barakudy dadzą spokojnie radę, u mnie obrabiają 230 KM i to te zwykłe, nie wzmacniane. Na koniec poprawna regulacja i w drogę.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2015-05-18, 05:05

marlos90 pisze:. mam sr20deh
nie zapomnij o podkłądkach/uszczelkach pod podstawę filtra :D bo bez jego zdjęcia nie zdejmiesz kolektora do wiercenia, i jak masz tylko taki budżet to zakładaj sam albo z czyjąś pomocą bo nikt tego nie zrobi
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

grzdyl
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2015-06-12, 14:54
Lokalizacja: radom

LPG w Primera 2.0

Post autor: grzdyl » 2015-06-12, 15:02

hej,
pewnie już było ale co chwila cos sie pojawia nowego na rynku lpg wiec pytam.

Co najlepiej do Primery 2005 rok, 2.0 140km

Znajomy namawia mnie na Zenit Pro bo sam ma i chwali


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2015-06-12, 15:11

Stag Qbox, LpgTech 204/224, Optima ECO+/Eco-Tec, Kme Nevo
Barracuda
Shark 1500, Kme Tur
I przede wszystkim dobrze założona i wystrojona instalacja.
Obrazek

Awatar użytkownika
Łabi1610
aktywny forumowicz
Posty: 180
Rejestracja: 2012-04-01, 21:57
Lokalizacja: Szczecin-Północ

Nissan Primera 2.0 150 KM Wstawienie Gazu , jaka instalacja

Post autor: Łabi1610 » 2016-01-21, 23:13

Witam was Serdecznie !

otóż od dłuższego czasu zmagam się ze wstawieniem instalacji gazowej do mojej Primki , moje pytanie odnosi się głównie do tego jaką instalację polecacie , ? jestem zielony w tym temacie dlatego chciałbym się zorientować , z czym to się je , silnik ma 297 tyś i pracuje znakomicie nie mam z nim problemów , chciałbym znać waszą opinie na ten temat , nie chciałbym gówna pakować ale tez nie chciałbym ładować 5 tyś w instalację. tylko skromnie tak 2-3 tyś

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-01-21, 23:17

Łabi1610, BRC Sequent albo Stag. Zakładaj w porządnych serwisach, a nie u pana zdisia w garażu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Łabi1610
aktywny forumowicz
Posty: 180
Rejestracja: 2012-04-01, 21:57
Lokalizacja: Szczecin-Północ

Post autor: Łabi1610 » 2016-01-21, 23:33

właśnie to mam na myśli , nie chcę byle gdzie bo tanio , chce solidnie i dokładnie żeby ten samochód pracował jak należy a nie kichał prychał i non stop jeździł na ustawianie czegoś. Myślałem nad BRC ale czytałem ,że ludzie radzą też aby zawór wstawić taki instalację taką i to tak też nie wiem jak to interpretować bo się nie znam na LPG. Taka Godna polecania Instalacja BRC to mówisz BRC Sequent ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”