Witam, auto na gazie gaśnie po wciśnięciu sprzęgła, obroty spadają do 0. Czasami jest normalnie, ale bardzo rzadko. Dzisiaj wyciągnałem parownik po kilku chwilach w internecie i gimnastyki i zauważyłem, że nie ma korka od spuszczania tego syfu, a jest gwint. Czy to normalne w tym modelu? Parownik ma oznacznie Landi LSE 98. Czy ten korek jest potrzebny? Pewnie tak, a nie mam pojęcia co tam wsadzić. Nie chcę kupować nowego parownika bo brakuje mi korka.. ;x
Wygląda jak ten, dziurę widać na dole parownika tak jak na zdjęciu z aukcji
http://allegro.pl/r12-reduktor-parownik ... 59050.html
Dopiero jutro go rozbiorę i zobaczę jak wyglądają membrany, pewnie trzeba będzie go wyczyścić jakimś nitro jeżeli wygląd ze środka jest taki sam jak z zewnątrz i kupić zestaw regeneracyjny. Jeżeli ktoś ma jakieś oryginalne zestawy z internetu to proszę o link.
