świece do LPG nissan sentra
Moderator: Maniek-ol
świece do LPG nissan sentra
Witam
Mam nissana sentra 1,8 GXE 2002r. i potrzebuje do niego odpowiednich świec pod LPG.
Obecnie zamontowane są NGK PLFR5A-11A - przejechane jakieś 15tyś km międzyczasie były na reklamacji bo samochód szarpał. Niestety na tych świecach na gazie samochód nadal szarpie, słyszałem od jednego mechanika, że lepiej zamontować zwykłe nie jakieś platynowe, i z mniejszym odstępem elektrod - obecne mają 1,1 i że dobrze by było żeby miały 0.7-0.9. Więc wybrałem się do sklepu i chciałem żeby coś doradzili niestety w dwóch sklepach motoryzacyjnych usłyszałem że jeśli podam im model świec to mi sprzedadzą ale nic nie będą doradzać i wszystko kupuje na własną odpowiedzialność i skoro takie(NGK PLFR5A-11A) były zamontowane to na takich powinien mi jeździć i problem tkwi w czymś innym.
Czy ktoś potrafi mi doradzić jakie świece kupić do tego samochodu??? Konkretny model??
Mam nissana sentra 1,8 GXE 2002r. i potrzebuje do niego odpowiednich świec pod LPG.
Obecnie zamontowane są NGK PLFR5A-11A - przejechane jakieś 15tyś km międzyczasie były na reklamacji bo samochód szarpał. Niestety na tych świecach na gazie samochód nadal szarpie, słyszałem od jednego mechanika, że lepiej zamontować zwykłe nie jakieś platynowe, i z mniejszym odstępem elektrod - obecne mają 1,1 i że dobrze by było żeby miały 0.7-0.9. Więc wybrałem się do sklepu i chciałem żeby coś doradzili niestety w dwóch sklepach motoryzacyjnych usłyszałem że jeśli podam im model świec to mi sprzedadzą ale nic nie będą doradzać i wszystko kupuje na własną odpowiedzialność i skoro takie(NGK PLFR5A-11A) były zamontowane to na takich powinien mi jeździć i problem tkwi w czymś innym.
Czy ktoś potrafi mi doradzić jakie świece kupić do tego samochodu??? Konkretny model??
Bombel w instrukcji użytkownika do Sentry jest napisane
Hot PLFR4A-11
Standard PLFR5A-11
Cold PLFR6A-11
Świece LFR5AIX-11, PLFR5A-11 mają długość gwintu - 26,5mm, natomiast BKR5E-11 i BKR5EIX-11 mają 19mm
Hot PLFR4A-11
Standard PLFR5A-11
Cold PLFR6A-11
Świece LFR5AIX-11, PLFR5A-11 mają długość gwintu - 26,5mm, natomiast BKR5E-11 i BKR5EIX-11 mają 19mm
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
1, jak bys chcial cewki to mam 4sztuki za 200zl
2, do gazu mozesz sprobowac Iskry-napisz do nich zeby cos doradzili
3, mniejsza przerwa jak najbardziej bo nie eksploatuja nadmiernie cewek
4, za szarpanie na gazie poradzil bym strojenie, jesli na benzynie nie ma problemu to winne bedzie ustawienie LPG
2, do gazu mozesz sprobowac Iskry-napisz do nich zeby cos doradzili
3, mniejsza przerwa jak najbardziej bo nie eksploatuja nadmiernie cewek
4, za szarpanie na gazie poradzil bym strojenie, jesli na benzynie nie ma problemu to winne bedzie ustawienie LPG
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Wydaje mi się że jakby były cewki to może by wyrzuciło coś na kompie a niedawno był podpinany w nissanie, ale może się mylę?? Już sam nie wiem co jest skutkiem tego szarpania? Jest to irytujące. Na benzynie tego nie odczuwam. Czyli mam rozumieć że w grę wchodzą tylko te świece:
Hot PLFR4A-11
Standard PLFR5A-11
Cold PLFR6A-11
Lpg byłem ustawiać też już chyba ze 3 razy i za każdym razem słyszę żebym sprubował wymienić świece tylko nikt nie potrafi doradzić czy na te same czy coś innego spróbować (z mniejszą przerwą?) albo któraś cewka siada..... Zresztą nie znam się na tym.... A nikt nie potrafił mi konkretnie doradzić ani stwierdzić co jest nie tak
I jeszcze jedno czy to normalne że po przejechaniu jakiś 7tyś musiałem dolać litrę oleju bo ubyło i był na minimum?
Hot PLFR4A-11
Standard PLFR5A-11
Cold PLFR6A-11
Lpg byłem ustawiać też już chyba ze 3 razy i za każdym razem słyszę żebym sprubował wymienić świece tylko nikt nie potrafi doradzić czy na te same czy coś innego spróbować (z mniejszą przerwą?) albo któraś cewka siada..... Zresztą nie znam się na tym.... A nikt nie potrafił mi konkretnie doradzić ani stwierdzić co jest nie tak
I jeszcze jedno czy to normalne że po przejechaniu jakiś 7tyś musiałem dolać litrę oleju bo ubyło i był na minimum?
Nie demonizujecie tego gazu moje 1,9 Turbo zjada 2x więcej gazu i powietrza przy tej pojemności wiec wyobraź sobie jakie są temperatury i na prężenia a świece mam seryjną co prawda platynka od beru ..
jak dla mnie sprawdz cewki rozbierz je i zobacz jak wygląda końcówka cewki co się zakłada na świece
ja co prawda mam tylko dwie cewki i miałem problem z szarpaniem cewki ok świece prawie nowe a szarpanie ,,, czyszczenie wewnąrz cewek gdzie u mnie przychodzi taka sprężynka i po problemie ,,
jak dla mnie sprawdz cewki rozbierz je i zobacz jak wygląda końcówka cewki co się zakłada na świece
ja co prawda mam tylko dwie cewki i miałem problem z szarpaniem cewki ok świece prawie nowe a szarpanie ,,, czyszczenie wewnąrz cewek gdzie u mnie przychodzi taka sprężynka i po problemie ,,
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
- Ninjakołpak
- nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 2015-02-18, 13:02
- Lokalizacja: Okolice Warszawy
nie prawda .. pomyśl takNinjakołpak pisze:Dwa razy tyle to jakaś przesada dla mnie.tofu pisze:Nie demonizujecie tego gazu moje 1,9 Turbo zjada 2x więcej gazu i powietrza przy tej pojemności
Nie ma takiej możliwości, no może jest ale to musiał by być źle wyregulowany.
robiłem porównania z SR20
i z obecnym ma 1,9 pojemności skokowej
dla wolnych obrotów czasy są podobne coś ok 2.5 ms dla pb
miałem zielone hany w nissanie i mapa wtrysku kończyła się na 11-12 ms !
obecna fura dochodzi do 20 ms z troszeczkę większym doładowaniem dochodzi do 24 ms
Dla mnie to jest 2x więcej pomijając że mam niebieskie hanki jeszcze wydajniejsze
suszarka tak dmucha że przy 2.5 tyś obrotów masz 330 Nm spadające na 300 Nm przy 4.5
gdzie nissan sr20 miał 180-200 Nm przy 4800 rpm 2x więcej paliwa 2x więcej mocy powiedzmy ,,
świece bez modyfikacji dają radę .. cena za 4 szt 150 zł
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
hej świece zmieniłem na PLFR6A-11 jednak niewiele pomogło samochód dalej szarpie (szczególnie jak jest ciepły i kiedy puszczę z gazu samochód lekko zwolni i ponownie prubuje go dodać), chyba jeszcze będę musiał podjechac i sprawdzić instalację LPG(BRC, jest na niej zdecydowanie słabszy niż na benzynie) albo zastanowić się nad cewkami ale to juz droższy interes. Chyba że macie jeszcze jakies pomysły?
Świece i oleje do gazu to marketing i nic ponadto. Załóż zwykłe świece jakiejś znanej firmy i tyle. No chyba, że masz za dużo pieniędzy.
Polecam - skuteczna kontrola paliwa