Strona 1 z 1

PROŚBA o pomoc w namierzeniu kwiatków

: 2015-02-10, 15:02
autor: Ad@mus
w moim sr20de od czasu do czasu zauwazam dziwne objawy, troche mnie to denerwuje bo troche wpakowalem ostatnio w rozwiniecie instalki o troche lepsze parametry

objawy:
-jak zimny przejdzie na gaz to buja obrotami 1200-1700, po pierwszym zatrzymaniu gdy odpuszcza ssanie przepustnica obroty zawisna na 1700 i spadaja do ok 900, przy czym na 900 mam wrazenie ze sie dusi tym paliwem, tzn chodzi rowno etc rusza i przyspiesza ale klang silnika jest jakby zdławiony
-od kilku dni jak nie jest dogrzany potrafi przy głębokim bucie parsknąć z pupy oraz przerwać podczas przyspieszania (ten objaw jest stosunkowo mlody)
-jalowe obroty na gazie jak juz nie faluje wynosza raz 1200 a raz 900, nie mam pojecia skad te roznice, przy 1200zl chodzi przyjemniej :)
-raz fajnie sobie radzi na LPG a raz mam wrazenie ze mu sie nie chce, raz idzie jak żyleta a raz muli, gdy zacznie mulic przelaczam na PB i po chwili znowu na LPG i znowu jedzie jak powinien

mam reduktor AC R01-150,
listwa AC 01 BFC
Sterownik Stag4

moje podejrzenie pada na:
-swiece
-nieszczelnosci na wezach z LPG (wygladaja nie świeżo)
-MAP LPG


poradzcie jak zdiagnosowac i co wymieniac, instalka byla swego czasu na sondzie strojona i watpie aby cos sie rozjechalo

: 2015-02-10, 16:42
autor: DINO777
jak auto wystrojone to zrób korektę od temperatury

: 2015-02-10, 18:39
autor: Ad@mus
DINO777, czykli bedzie to nastaw, nie sprzet-cieszy mnie to :) jesli tak bedzie to pare zloty w pieszeni zostanie

: 2015-02-10, 18:48
autor: DINO777
jak wszytko było OK to teraz jest zimniej a korekty pewnie nei ma i dlatego, tym bardzie, ze napisałeś odnośnie przełączenia na PB i później znowu na LPG i było gitt, a wtedy już było cieplej pod maską :D

: 2015-02-10, 19:05
autor: Ad@mus
wlasnie zauwazylem ze jak sie nagrzeje to sie wszystko normuje :)
dzieki za podpowiedz
ta korekta tez ma wplyw na opisane ksztuszenie i czkanie?

: 2015-02-10, 19:11
autor: DINO777
tak, przy starcie, jaką masz temp przełączania??

: 2015-02-10, 19:51
autor: Ad@mus
przełącza mi przy 20st-tak ustawilem
ostatnie glupie pytanie, na moc zapewne tez ma wplyw? :)

: 2015-02-10, 19:58
autor: DINO777
20 to dość nisko, dlatego moze tak być, jakie wtryski?? choć miałem i 10st i było gitt, ale trzeba mieć dobre podzespoły i delikatnie używać gazu do czasu rozgrzania,
moc?? na zimnym?? kto pałuje silnik :D w takich warunkach :D

: 2015-02-10, 20:12
autor: Ad@mus
wtryski w 1 poscie tego tematu podalem :) ac 01 BFC :)
nie paluje auta na zimnym ale czuje ze ma lepsza reakcje na gaz jak zimny tj ta sama ilosc gazu w podlodze lepiej napedza
jak inaczej to opisac nie wiem ale palowaniem nazwac tego nie mozna :)

: 2015-02-10, 20:17
autor: DINO777
czyli taki ACKOWSKI waltek, po co BFC??? zwykłe starczą
zimny jest mocniejszy bo i powietrze zimniejsze i bogaciej :D

: 2015-02-10, 21:50
autor: Ad@mus
AC mialo dosc przyjazne opinie, uznalem ze bedzie kompromisem miedzy waldusiem a hana czy baracudami, BFC bo uznalem ze beda lepiej sie spisywaly od normalow

bo co innego lepszego jest w cenie do 200zl?

[ Dodano: 2015-02-11, 13:04 ]
takie mam objawy dokladnie:
http://lpg-forum.pl/mazda-6-szarpanie-p ... 30338.html

: 2015-02-11, 20:27
autor: DINO777
Ad@mus pisze:bo co innego lepszego jest w cenie do 200zl?
zawsze mnie to zastanawia, ze ludzie oszczędzają nie tam gdzie trzeba :D bo dokładając jakies 100zł, ma się Barakudy, :D

: 2015-02-11, 23:08
autor: Ad@mus
320zl kpl barracud, 170zl listwa AC
powiem ci ze nie tyle co chcialem zaoszczedzic co kupic cos co bedzie lepsze niz niewyrabiajace omvl
wziolem sie wiec za lekture, porady w roznych forach z dzialami lpg, nikt nie zaproponowal od razu barracud, tez mozna powiedziec ze zaoszczedzic na lpg mozna i wpakowac instalacje 2gen... i sr20 tez na niej pojedzie

nie powiem ze mo wybor to szczyt technologii dla LPG, kupilem za 170zl listwe i za 180zl reduktor, trza bylo cos zmodzic bo poprzedni set byl daremny

nie mniej jednak problem dalej wystepuje, korekty nic nie wniosly w temat ;/ w weekend rozbieram wszystkie weze i skladam na nowo, moze jakas nieszczelnosc bo problemu nie bylo i pojawil sie z nikad

: 2015-02-12, 05:41
autor: DINO777
http://www.phjacus.pl/BARRACUDA-NAPOLEON-c306.html moze warto poszukać albo podpytać :D moze ktoś też am do sprzedania :D

: 2015-02-19, 23:16
autor: Ad@mus
wyżej opisane kaszle silnika zostalu wyeliminowane przez wstawienie nowej kopułki i palucha, swiece zmieniam jutro lub w sobote, falowanie na zimnym dalej się pojawia no i LPG nie ma takiego ciągu jak PB oraz jak widać na mapie-krzywe się nie pokrywają a wskaźnik pozostawia wiele do zyczenia
tak wygląda moja mapa, wiem prawie na pewno ze musze dysze rozwiercić, gdzies dorwałem tabele i wynika z niej ze w mojej kategorii "mocowej" dysza powinna mieć 2,7mm-2,9mm

na ile wiercic na dzień dobry, jakie ustawić ciśnienie na reduktorze i co dalej ustawiac krok po kroku aby było dobrzeObrazek

: 2015-02-20, 13:55
autor: nice-wawa
Rozpoczynaj od 2,7 , zawsze więcej dasz rade ,ja na regach puściłem bez dysz , a później zmieniłem na baraki też bez dysz . Ja regi chyba wierciłem na 2,9 jeśli mnie pamięć nie myli .
Ciśnienie robocze 1,1 -1,2 .

: 2015-03-12, 20:46
autor: Ad@mus
pomału ogarniam co trzeba, kilka cennych wskazówek i wiadomo czego szukac
wymieniłem kilka przewodow, trochę regulacji i jest dobrze choć dysza 2.8 wydaje mi się jeszcze za ciasna tak wiec nie chcąc ruszac ciśnienia redka wstawie może w weekend 3mm i polatamy znowu :)

przyda mi się jeszcze zrobić korekty po temp :)