PROŚBA o pomoc w namierzeniu kwiatków
: 2015-02-10, 15:02
w moim sr20de od czasu do czasu zauwazam dziwne objawy, troche mnie to denerwuje bo troche wpakowalem ostatnio w rozwiniecie instalki o troche lepsze parametry
objawy:
-jak zimny przejdzie na gaz to buja obrotami 1200-1700, po pierwszym zatrzymaniu gdy odpuszcza ssanie przepustnica obroty zawisna na 1700 i spadaja do ok 900, przy czym na 900 mam wrazenie ze sie dusi tym paliwem, tzn chodzi rowno etc rusza i przyspiesza ale klang silnika jest jakby zdławiony
-od kilku dni jak nie jest dogrzany potrafi przy głębokim bucie parsknąć z pupy oraz przerwać podczas przyspieszania (ten objaw jest stosunkowo mlody)
-jalowe obroty na gazie jak juz nie faluje wynosza raz 1200 a raz 900, nie mam pojecia skad te roznice, przy 1200zl chodzi przyjemniej
-raz fajnie sobie radzi na LPG a raz mam wrazenie ze mu sie nie chce, raz idzie jak żyleta a raz muli, gdy zacznie mulic przelaczam na PB i po chwili znowu na LPG i znowu jedzie jak powinien
mam reduktor AC R01-150,
listwa AC 01 BFC
Sterownik Stag4
moje podejrzenie pada na:
-swiece
-nieszczelnosci na wezach z LPG (wygladaja nie świeżo)
-MAP LPG
poradzcie jak zdiagnosowac i co wymieniac, instalka byla swego czasu na sondzie strojona i watpie aby cos sie rozjechalo
objawy:
-jak zimny przejdzie na gaz to buja obrotami 1200-1700, po pierwszym zatrzymaniu gdy odpuszcza ssanie przepustnica obroty zawisna na 1700 i spadaja do ok 900, przy czym na 900 mam wrazenie ze sie dusi tym paliwem, tzn chodzi rowno etc rusza i przyspiesza ale klang silnika jest jakby zdławiony
-od kilku dni jak nie jest dogrzany potrafi przy głębokim bucie parsknąć z pupy oraz przerwać podczas przyspieszania (ten objaw jest stosunkowo mlody)
-jalowe obroty na gazie jak juz nie faluje wynosza raz 1200 a raz 900, nie mam pojecia skad te roznice, przy 1200zl chodzi przyjemniej

-raz fajnie sobie radzi na LPG a raz mam wrazenie ze mu sie nie chce, raz idzie jak żyleta a raz muli, gdy zacznie mulic przelaczam na PB i po chwili znowu na LPG i znowu jedzie jak powinien
mam reduktor AC R01-150,
listwa AC 01 BFC
Sterownik Stag4
moje podejrzenie pada na:
-swiece
-nieszczelnosci na wezach z LPG (wygladaja nie świeżo)
-MAP LPG
poradzcie jak zdiagnosowac i co wymieniac, instalka byla swego czasu na sondzie strojona i watpie aby cos sie rozjechalo