Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

PROŚBA o pomoc w namierzeniu kwiatków

Moderator: Maniek-ol

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

PROŚBA o pomoc w namierzeniu kwiatków

Post autor: Ad@mus » 2015-02-10, 15:02

w moim sr20de od czasu do czasu zauwazam dziwne objawy, troche mnie to denerwuje bo troche wpakowalem ostatnio w rozwiniecie instalki o troche lepsze parametry

objawy:
-jak zimny przejdzie na gaz to buja obrotami 1200-1700, po pierwszym zatrzymaniu gdy odpuszcza ssanie przepustnica obroty zawisna na 1700 i spadaja do ok 900, przy czym na 900 mam wrazenie ze sie dusi tym paliwem, tzn chodzi rowno etc rusza i przyspiesza ale klang silnika jest jakby zdławiony
-od kilku dni jak nie jest dogrzany potrafi przy głębokim bucie parsknąć z pupy oraz przerwać podczas przyspieszania (ten objaw jest stosunkowo mlody)
-jalowe obroty na gazie jak juz nie faluje wynosza raz 1200 a raz 900, nie mam pojecia skad te roznice, przy 1200zl chodzi przyjemniej :)
-raz fajnie sobie radzi na LPG a raz mam wrazenie ze mu sie nie chce, raz idzie jak żyleta a raz muli, gdy zacznie mulic przelaczam na PB i po chwili znowu na LPG i znowu jedzie jak powinien

mam reduktor AC R01-150,
listwa AC 01 BFC
Sterownik Stag4

moje podejrzenie pada na:
-swiece
-nieszczelnosci na wezach z LPG (wygladaja nie świeżo)
-MAP LPG


poradzcie jak zdiagnosowac i co wymieniac, instalka byla swego czasu na sondzie strojona i watpie aby cos sie rozjechalo
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2015-02-10, 16:42

jak auto wystrojone to zrób korektę od temperatury
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-02-10, 18:39

DINO777, czykli bedzie to nastaw, nie sprzet-cieszy mnie to :) jesli tak bedzie to pare zloty w pieszeni zostanie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2015-02-10, 18:48

jak wszytko było OK to teraz jest zimniej a korekty pewnie nei ma i dlatego, tym bardzie, ze napisałeś odnośnie przełączenia na PB i później znowu na LPG i było gitt, a wtedy już było cieplej pod maską :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-02-10, 19:05

wlasnie zauwazylem ze jak sie nagrzeje to sie wszystko normuje :)
dzieki za podpowiedz
ta korekta tez ma wplyw na opisane ksztuszenie i czkanie?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2015-02-10, 19:11

tak, przy starcie, jaką masz temp przełączania??
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-02-10, 19:51

przełącza mi przy 20st-tak ustawilem
ostatnie glupie pytanie, na moc zapewne tez ma wplyw? :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2015-02-10, 19:58

20 to dość nisko, dlatego moze tak być, jakie wtryski?? choć miałem i 10st i było gitt, ale trzeba mieć dobre podzespoły i delikatnie używać gazu do czasu rozgrzania,
moc?? na zimnym?? kto pałuje silnik :D w takich warunkach :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-02-10, 20:12

wtryski w 1 poscie tego tematu podalem :) ac 01 BFC :)
nie paluje auta na zimnym ale czuje ze ma lepsza reakcje na gaz jak zimny tj ta sama ilosc gazu w podlodze lepiej napedza
jak inaczej to opisac nie wiem ale palowaniem nazwac tego nie mozna :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2015-02-10, 20:17

czyli taki ACKOWSKI waltek, po co BFC??? zwykłe starczą
zimny jest mocniejszy bo i powietrze zimniejsze i bogaciej :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-02-10, 21:50

AC mialo dosc przyjazne opinie, uznalem ze bedzie kompromisem miedzy waldusiem a hana czy baracudami, BFC bo uznalem ze beda lepiej sie spisywaly od normalow

bo co innego lepszego jest w cenie do 200zl?

[ Dodano: 2015-02-11, 13:04 ]
takie mam objawy dokladnie:
http://lpg-forum.pl/mazda-6-szarpanie-p ... 30338.html
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2015-02-11, 20:27

Ad@mus pisze:bo co innego lepszego jest w cenie do 200zl?
zawsze mnie to zastanawia, ze ludzie oszczędzają nie tam gdzie trzeba :D bo dokładając jakies 100zł, ma się Barakudy, :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-02-11, 23:08

320zl kpl barracud, 170zl listwa AC
powiem ci ze nie tyle co chcialem zaoszczedzic co kupic cos co bedzie lepsze niz niewyrabiajace omvl
wziolem sie wiec za lekture, porady w roznych forach z dzialami lpg, nikt nie zaproponowal od razu barracud, tez mozna powiedziec ze zaoszczedzic na lpg mozna i wpakowac instalacje 2gen... i sr20 tez na niej pojedzie

nie powiem ze mo wybor to szczyt technologii dla LPG, kupilem za 170zl listwe i za 180zl reduktor, trza bylo cos zmodzic bo poprzedni set byl daremny

nie mniej jednak problem dalej wystepuje, korekty nic nie wniosly w temat ;/ w weekend rozbieram wszystkie weze i skladam na nowo, moze jakas nieszczelnosc bo problemu nie bylo i pojawil sie z nikad
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2015-02-12, 05:41

http://www.phjacus.pl/BARRACUDA-NAPOLEON-c306.html moze warto poszukać albo podpytać :D moze ktoś też am do sprzedania :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-02-19, 23:16

wyżej opisane kaszle silnika zostalu wyeliminowane przez wstawienie nowej kopułki i palucha, swiece zmieniam jutro lub w sobote, falowanie na zimnym dalej się pojawia no i LPG nie ma takiego ciągu jak PB oraz jak widać na mapie-krzywe się nie pokrywają a wskaźnik pozostawia wiele do zyczenia
tak wygląda moja mapa, wiem prawie na pewno ze musze dysze rozwiercić, gdzies dorwałem tabele i wynika z niej ze w mojej kategorii "mocowej" dysza powinna mieć 2,7mm-2,9mm

na ile wiercic na dzień dobry, jakie ustawić ciśnienie na reduktorze i co dalej ustawiac krok po kroku aby było dobrzeObrazek
Ostatnio zmieniony 2015-02-19, 23:17 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 2 razy.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2015-02-20, 13:55

Rozpoczynaj od 2,7 , zawsze więcej dasz rade ,ja na regach puściłem bez dysz , a później zmieniłem na baraki też bez dysz . Ja regi chyba wierciłem na 2,9 jeśli mnie pamięć nie myli .
Ciśnienie robocze 1,1 -1,2 .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-03-12, 20:46

pomału ogarniam co trzeba, kilka cennych wskazówek i wiadomo czego szukac
wymieniłem kilka przewodow, trochę regulacji i jest dobrze choć dysza 2.8 wydaje mi się jeszcze za ciasna tak wiec nie chcąc ruszac ciśnienia redka wstawie może w weekend 3mm i polatamy znowu :)

przyda mi się jeszcze zrobić korekty po temp :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”