[P11/WP11] Jaka instalacja gazowa?
Moderator: Maniek-ol
[P11/WP11] Jaka instalacja gazowa?
Witam, drodzy koledzy, mam okazję kupić ładną primerę p11 98r z silnikiem 1.6 100KM, jedynym jej mankamentem jest zwykła instalacja gazowa , pytam więc Was czy takowy silnik w miarę dobrze jeździł na zwykłym lpg?? Może ktoś z Was ma taką na zwykłym gazie? Jak się spisuje?
Instalacja 4 lata...
Instalacja 4 lata...
yarco24, jestem ciekaw jak ma rozwiązane podanie gazu do przepustnicy. Jeśli zwykły palnik (to stosują gazownicy) to nie ciekawie, bo jest zmniejszenie średnicy w dolocie. Będzie to jeździć ale jakoś bez rewelacji. Ja kiedyś u LUSI przerobiłem, że wywaliłem palnik i doprowadziłem gaz rurką bezpośrednio nad klapę przepustnicy. Było git, samochód odzyskał moc. Drugim rozwiązaniem żeby to jeździło normalnie jest montaż blosa.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
oglądałem kiedyś Primierę właśnie z taką instalacją i szczerze mówiąc odpuściłem sobie. Może to moje dziwne spojrzenie na sprawę ale skoro montując instalacje w 2000r w aucie mojego ojca była lepsza niż w 2012 w primerze to coś nie halo jeszcze koleś, który sprzedawał twierdził że trzeba przełączać "z palca" ale ani razu mu się to nie udało
przez to stałem się posiadaczem almery i instalacje mam tak jak Bóg przykazał
przez to stałem się posiadaczem almery i instalacje mam tak jak Bóg przykazał
wtedy mamy problem z wolnymi obrotami ..Kwiecien pisze:Mikser montuje się po prostu za duży, daje się uszczelkę i silikon i nie ma problemów ze spadkiem mocy
Mikser jest złym rozwiązaniem i to jest jasne od 30 lat rozwiązaniem optymalnym jest Blos jak już ..ale teraz już chyba nikt 1-2 generacji nie montuje zwłaszcza jak ta pierwsza jest zakazana ...
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
A ja mam troche inne pytanie, bo znalazłem dobry serwis, gdzie mi założą instalacje gazową, ale to toyota w Rudzie śląskiej bodajże znajomy polecił http://www.xxx i zastanawiam się czy ma znaczenie, że oddam im primere do zrobienia
To nie zdrada, po prostu nie chce problemów z instalacją LPG, a tu są podobno dobrzy fachowcy
To nie zdrada, po prostu nie chce problemów z instalacją LPG, a tu są podobno dobrzy fachowcy
Ostatnio zmieniony 2015-11-10, 22:04 przez dynamical, łącznie zmieniany 2 razy.
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
hmm...... mechanicy z tej stronki raczej Ci w gazie nie pomogądynamical pisze:znajomy polecił http://www.xxx i zastanawiam się czy ma znaczenie, że oddam im primere do zrobienia
a co do gazu nie ma różnicy czy w warsztacie Toyoty czy Nissana, budową wszystkie auta są podobne
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
ogólnie możesz poszukać używanego sterownika stag3/stag4, może być eco bo to nie jest zaawansowana kostrukcja silnika-ok100-150zl
wtryski uzywki np. omvl reg fast ok 50zl uzywka
reduktor ok 50-100zl uzywka (zavoli zeta s/n)
czujnik ciśnienia, tep gazu, trochę przewodów etc
wychodzi na to żeby usekwencjonowac twoje auto potrzebujesz ok500zl i trochę samemu poszperać wiedzy na ten temat i zrobić od a do z z zadbaniem o wykonanie całej instalacj
wtryski uzywki np. omvl reg fast ok 50zl uzywka
reduktor ok 50-100zl uzywka (zavoli zeta s/n)
czujnik ciśnienia, tep gazu, trochę przewodów etc
wychodzi na to żeby usekwencjonowac twoje auto potrzebujesz ok500zl i trochę samemu poszperać wiedzy na ten temat i zrobić od a do z z zadbaniem o wykonanie całej instalacj
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Pewnie można trafić ale dla mnie to bardzo optymistyczne wartościAd@mus pisze:ogólnie możesz poszukać używanego sterownika stag3/stag4, może być eco bo to nie jest zaawansowana kostrukcja silnika-ok100-150zl
wtryski uzywki np. omvl reg fast ok 50zl uzywka
reduktor ok 50-100zl uzywka (zavoli zeta s/n)
czujnik ciśnienia, tep gazu, trochę przewodów etc
wychodzi na to żeby usekwencjonowac twoje auto potrzebujesz ok500zl i trochę samemu poszperać wiedzy na ten temat i zrobić od a do z z zadbaniem o wykonanie całej instalacj
gdzie kpl instalki elektyka to ok 450 zł +/-
gdzie sam map sensor to ponad 130 zł
a reduktor nowy to ok 170 =200 zł //
nowa listwa reg fasta to ok 120 140 zł bo nie sprawdzałem , a to nie są średnie loty .
to dosyć nisko taki up wyceniłeś ///
nie mówię że się nie da ale od kopa na pewno nie da się skompletować ...
a szansa ze to zagada i będzie działać może być marna ,,
zwłaszcza że polecany przez ciebie zawolak ma swoje - choć na dzień dzisiejszy nic bym innego chyba nie polecał ,, ale ja rozbieram i czyszczę składam i działa dalej ,,
Tak że pozdro jak coś to pisać do mnie ale po 20.00
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2