Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Jaka instalacja gazowa?

Moderator: Maniek-ol

yarco24
stały bywalec
Posty: 126
Rejestracja: 2012-07-29, 19:46
Lokalizacja: Płock

[P11/WP11] Jaka instalacja gazowa?

Post autor: yarco24 » 2014-12-06, 13:56

Witam, drodzy koledzy, mam okazję kupić ładną primerę p11 98r z silnikiem 1.6 100KM, jedynym jej mankamentem jest zwykła instalacja gazowa :/ , pytam więc Was czy takowy silnik w miarę dobrze jeździł na zwykłym lpg?? Może ktoś z Was ma taką na zwykłym gazie? Jak się spisuje?

Instalacja 4 lata...

Kwiecien
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2012-10-28, 08:07
Lokalizacja: Ożarów

Post autor: Kwiecien » 2014-12-12, 21:19

Zwykła instalacja to nie żaden mankament w przypadku tego silnika. Pojedzie bez problemu nawet na I gen. Różnica w mocy jakaś tam będzie ale tragedii nie ma. Największym plusem I gen są koszty napraw - praktycznie zerowe, regeneracja reduktora raz na 50-100kkm i to wszystko.

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2014-12-13, 00:00

yarco24, jestem ciekaw jak ma rozwiązane podanie gazu do przepustnicy. Jeśli zwykły palnik (to stosują gazownicy) to nie ciekawie, bo jest zmniejszenie średnicy w dolocie. Będzie to jeździć ale jakoś bez rewelacji. Ja kiedyś u LUSI przerobiłem, że wywaliłem palnik i doprowadziłem gaz rurką bezpośrednio nad klapę przepustnicy. Było git, samochód odzyskał moc. Drugim rozwiązaniem żeby to jeździło normalnie jest montaż blosa.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
osiak_89
stały bywalec
Posty: 91
Rejestracja: 2014-06-21, 13:53
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: osiak_89 » 2014-12-13, 09:13

oglądałem kiedyś Primierę właśnie z taką instalacją i szczerze mówiąc odpuściłem sobie. Może to moje dziwne spojrzenie na sprawę ale skoro montując instalacje w 2000r w aucie mojego ojca była lepsza niż w 2012 w primerze to coś nie halo ;) jeszcze koleś, który sprzedawał twierdził że trzeba przełączać "z palca" ale ani razu mu się to nie udało :shock:

przez to stałem się posiadaczem almery i instalacje mam tak jak Bóg przykazał :D

Kwiecien
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2012-10-28, 08:07
Lokalizacja: Ożarów

Post autor: Kwiecien » 2014-12-13, 16:18

Mikser montuje się po prostu za duży, daje się uszczelkę i silikon i nie ma problemów ze spadkiem mocy :)

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2015-01-28, 00:06

Kwiecien pisze:Mikser montuje się po prostu za duży, daje się uszczelkę i silikon i nie ma problemów ze spadkiem mocy :)
wtedy mamy problem z wolnymi obrotami ..

Mikser jest złym rozwiązaniem i to jest jasne od 30 lat rozwiązaniem optymalnym jest Blos jak już ..ale teraz już chyba nikt 1-2 generacji nie montuje zwłaszcza jak ta pierwsza jest zakazana ...
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

barszczu1
nowy na forum
Posty: 38
Rejestracja: 2014-12-26, 22:08
Lokalizacja: Wawa

Post autor: barszczu1 » 2015-05-21, 08:03

Mam instalację opartą na stag i musze powiedzieć, że sprawuje się na tip top. Jeżdżę już na niej 3 rok. Nabiłem prawie 100 tys km. Wymieniam tylko filtry etc.

dynamical
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2015-05-04, 13:09
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: dynamical » 2015-11-10, 13:16

A ja mam troche inne pytanie, bo znalazłem dobry serwis, gdzie mi założą instalacje gazową, ale to toyota w Rudzie śląskiej bodajże ;) znajomy polecił http://www.xxx i zastanawiam się czy ma znaczenie, że oddam im primere do zrobienia :P
To nie zdrada, po prostu nie chce problemów z instalacją LPG, a tu są podobno dobrzy fachowcy ;)
Ostatnio zmieniony 2015-11-10, 22:04 przez dynamical, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2015-11-12, 17:40

No i co ze Toyota ? hahaha

Awatar użytkownika
snorlaxs
fanatyk nissana
Posty: 300
Rejestracja: 2013-01-01, 19:12
Lokalizacja: Szamotuły

Post autor: snorlaxs » 2015-11-13, 15:17

dynamical pisze:znajomy polecił http://www.xxx i zastanawiam się czy ma znaczenie, że oddam im primere do zrobienia
hmm...... mechanicy z tej stronki raczej Ci w gazie nie pomogą :P

a co do gazu nie ma różnicy czy w warsztacie Toyoty czy Nissana, budową wszystkie auta są podobne
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-11-19, 14:42

ogólnie możesz poszukać używanego sterownika stag3/stag4, może być eco bo to nie jest zaawansowana kostrukcja silnika-ok100-150zl
wtryski uzywki np. omvl reg fast ok 50zl uzywka
reduktor ok 50-100zl uzywka (zavoli zeta s/n)
czujnik ciśnienia, tep gazu, trochę przewodów etc

wychodzi na to żeby usekwencjonowac twoje auto potrzebujesz ok500zl i trochę samemu poszperać wiedzy na ten temat i zrobić od a do z z zadbaniem o wykonanie całej instalacj
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2015-11-22, 00:09

Ad@mus pisze:ogólnie możesz poszukać używanego sterownika stag3/stag4, może być eco bo to nie jest zaawansowana kostrukcja silnika-ok100-150zl
wtryski uzywki np. omvl reg fast ok 50zl uzywka
reduktor ok 50-100zl uzywka (zavoli zeta s/n)
czujnik ciśnienia, tep gazu, trochę przewodów etc

wychodzi na to żeby usekwencjonowac twoje auto potrzebujesz ok500zl i trochę samemu poszperać wiedzy na ten temat i zrobić od a do z z zadbaniem o wykonanie całej instalacj
Pewnie można trafić ale dla mnie to bardzo optymistyczne wartości
gdzie kpl instalki elektyka to ok 450 zł +/-
gdzie sam map sensor to ponad 130 zł
a reduktor nowy to ok 170 =200 zł //
nowa listwa reg fasta to ok 120 140 zł bo nie sprawdzałem , a to nie są średnie loty .
to dosyć nisko taki up wyceniłeś ///

nie mówię że się nie da ale od kopa na pewno nie da się skompletować ...

a szansa ze to zagada i będzie działać może być marna ,,

zwłaszcza że polecany przez ciebie zawolak ma swoje - choć na dzień dzisiejszy nic bym innego chyba nie polecał ,, ale ja rozbieram i czyszczę składam i działa dalej ,,

Tak że pozdro jak coś to pisać do mnie ale po 20.00
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-11-22, 12:24

Mam na sprzedaż sekwencje stag 4 caly komplet ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-11-23, 18:55

tofu, da sie to poskladac na uzywkach ;) nie raz mozna trafic na zlomie za grosze sekwencje ;)
do powyzszego zapomnialem doliczyc wiazki-to jak nowe to ok 200zl trza dac ;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2015-11-23, 19:43

Ja bym się nie pchał w używane graty do instalacji LPG , jestem za tak jak pisał tofu .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”