Strona 1 z 1

Instalacja Nissan Almera N16 1.5

: 2014-11-30, 13:31
autor: osiak_89
Cześć,

chciałem poznać Wasze opinie o instlacji, którą wrzuciłem do swojej Almery:

- Zbiornik GZWM Grodków ZT200 tordialny 41L ( to raczej małe istotne)
- Wielozawór - TOMASETTO ACHILLE AT.02
- Filtr Gazu - CERTOOLS F779 ABC
- Reduktor/Parownik - AC S.A R 01
- Zawór odcinajacy VALTEK 01
- Przewody FARO typu H2, FAGUMIT
- Wlew paliwa TOMASETTO ACHILLE Mot. AT08
- Urzadzenia wtrysku gazu (wtryskiwacze) - AC W01
- Czujnik ciśnienia AC AUTOGAZ PS-01
- Elektroniczna jednostka sterująca AC S.A STAG-4 ECO

Za instalacje dałem równo 2 tysiące, do tej pory 2,5 tys km bez najmniejszego problemu. Istalacja chodzi niezauważalnie, przełącza sie niewyczuwalnie.

Chciałbym poznać Waszą opinię czy bebechy wytrzymają dłuższy czas czy raczej nastawiać się na spadającą jakość funkcjonowania ;)

z góry dzięki!

: 2014-11-30, 13:34
autor: ulisses
Pokaż zdjęcia spod maski.

: 2014-11-30, 14:51
autor: Ad@mus
najważniejsze sa reduktor i wtryskiwacze, a te masz wg mnie ze sredniej polki cenowej, ale maja dobre a nawet bardzo dobre opinie:
-reduktor AC R01 masz pewno czarny czyli 150, jest jeszcze odmiana czerwona 250, niby oznaczenie okresla max zastosowania do mocy silnika, czyli tutaj wytrzyma bo masz 150tke, ale 250tka rozni sie tylko srednica montazu rurki zasilania LPG (150 fi6, 250 fi8), ale praktyka mowi ze 150tki obsluguja nawet dlubane 1.8T czyli w tej konkretnej furce 230ps ogarnia
-wtryski AC W01 tez mają dobre opinie, pytanie czy nie masz przypadkiem AC W01 BFC, bo te już wystarczą na sporo i nie będą męczyć silnika ubogim gazem,

oba te komponenty AC mialy sporo niedoróbek, reduktory z poczatku ciekly, a wtyskiwacze mialy zapetlenia, na ten moment to co jest w sprzedazy jest wolne od wad

Sterownik bardzo fajny, spore mozliwosci, mysle ze twoj set mozna mocno wykozystac po wystrojeniu na szerokopasmowce, tak ze powinno wiecej dawac PS niz na PB95:)

2000zl? taki zestaw to 1200zl, gazownik uczciwie skasowal, a pytanie brzmi tylko jak to pod maska wyglada, czy jest schludnie i jak reduktor zalozyli :)

: 2014-11-30, 16:08
autor: osiak_89
ok, dzięki :) jutro ogarnę zdjęcie spod machy i wrzucę ;)

: 2014-11-30, 19:49
autor: DINO777
2000zł hmmm
http://www.phjacus.pl/A205-AC-STAG-4-EC ... p1925.html

http://www.phjacus.pl/580-200-39-41-Litrow-c190.html

http://www.phjacus.pl/Toroidalne-c91.html

tylko te trzy sprawy wyszły więcej niż 1200zł :D do tego jeszcze trochę gratów :D
np, uszczelka pod kolektor :D (bo kolektor się zdejumje do wiercenie, prawda??????) obejmy, złączki, miedź/faro, płyn do uzupełnienia, taśma itd. no i jeszcze trzeba zapłacić pracownika (jak sie ma), światło, dzierżawę (jak sie dzierżawi miejsce) i podatek :D no ale tego już nikt nie liczy :D
:D, no chyba, ze ktoś pracuje społecznie :D no nic poczekamy na foty

[ Dodano: 2014-11-30, 19:57 ]
kolega ma założony podstawowy set AC, żadnego BFC ani czerwonego Acka bo nei ma takiej potrzeby w tym silniku, do tego ma S4 ECO, czyli brak korekt po obrotach między innymi, a jednak sa potrzebne aby dobrze wystroić auto z tym sterownikiem

: 2014-12-01, 10:46
autor: osiak_89
Fotki zrobione także wrzucam ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

sory za jakość zdjęć, ale garaż podziemny + telefon to nie jest najlepszy scenariusz ;)


Instalacja kosztowała 2000zł, robiona w autoryzowanym serwisie STAGA. Cena może wynikać z tego, że montowana była w Ciechanowie (małe miasto, więc i ceny niższe), ale jednak myślę że kluczowa kwestia jest taka, że od 2000roku u tego gościa pół mojej rodziny montowało instalacje w kilkunastu autach ;) taka zniżka stałego klienta :D

Warsztat jest spory, kilka stanowisk oraz kilku pracowników, magik ma to na własność.

: 2014-12-01, 11:34
autor: ulisses
Tragedii nie ma, ważne, żeby było dobrze wystrojone (w trasie, nie na postoju).

: 2014-12-01, 11:44
autor: osiak_89
na wystrojenie nie narzekam, spalanie w normie, obroty nie falują, przyśpieszenie spoko. Ogólnie różnicy w porównaniu z PB brak. I jeszcze to niezauważalne przełączanie się na gaz :mrgreen:

w poprzednim aucie zawsze miałem takie choćby delikatne szarpnięcie, a tutaj nic ;)

: 2014-12-02, 00:19
autor: Ad@mus
już widze ze kolektro prawdoposobnie nie sciagany :)
jak zacznie brac olej lub straci kompresje to idz do pana ze kupa,
domniemam po sposobie nawiertu koncowkem wtryskow:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... a3f256ac57
gdyby kolektor był sciagany bylyby w jednej linii z wtryskiem PB
i było by krzętniej ukryte wszystko :)

ale jak daje rade to nic tylko się cieszyc z taniego LPG :)

: 2014-12-02, 06:43
autor: DINO777
Ad@mus pisze:już widze ze kolektro prawdoposobnie nie sciagany :)
no chyba nie chciałeś jeszcze zdejmowanego kolektora w tej cenie :D jak i przy wyższych nie ściągają :D

: 2014-12-02, 10:04
autor: osiak_89
Mam nadzieje, że z wymienionych przez Was możliwych komplikacji nic się nie stanie :D

Dzięki za wszystkie odpowiedzi, mam nadzieje, że będzie śmigał bez problemu przez tysiące kilometrów ;)

: 2014-12-02, 10:06
autor: Lombardo88
CCC-cena czyni cuda :D tak że się nie czepiać proszę Firmowego Zakładu Zbrojeń Staga :P jak wszystko domaga, to będzie ok, ale gdy pojawią się pierwsze ślady zużycia, to zaczną się kwiatki.oby nie.bezproblemowej jazdy życzę!:)

: 2014-12-02, 11:00
autor: DINO777
90% aut jeździ w takim setupie i jakości założenia, także spoko i nie ma co tragizować wszytko zalezy od wymagań kiermana :D oczywiście do czasu aż kiermanowe wymagania nie wzrosną jest gitt, problem z doktoryzowaniem się w LPG zaczyna sie dopiero wtedy jak na zimnym zaczyna kiwać, koledze przełącza się po 100m a ja muszę jechać 2-3km :D lub ktoś na zbiorniku robi więcej km ode mnie :D głupia zmiana wtryskiwaczy moze do tego doprowadzić,
tu -> http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... diy/page-2 post #34 masz zdjęcia dlaczego powinno się zdjąć kolektor, co prawda to jest jedna z metod na smar, są też inne, niestety żadna z nich nie wyeliminuje gluta i przyklejenia opiłków do kolektora, ponieważ jest on tłusty :D
bezproblemowej jazdy i pociechy z kuchenki :D

: 2014-12-02, 20:02
autor: osiak_89
oj mi przełącza się jak uzyska temp 30 stopni czyli z reguły jakieś 1,5 km ;)

: 2014-12-02, 20:11
autor: DINO777
oj a mi jak osiągnie 20st to jest jakieś chwilkę :D

: 2014-12-02, 21:12
autor: osiak_89
oj ;p może nad morzem szybciej temperature osiąga :mrgreen:

: 2014-12-02, 21:33
autor: DINO777
dlatego wyżej napisałem o wymagalności kiermana :D :evil:

: 2015-01-02, 08:04
autor: bananmin
DINO777 pisze: do tego ma S4 ECO, czyli brak korekt po obrotach między innymi, a jednak sa potrzebne aby dobrze wystroić auto z tym sterownikiem
Z tego co pamiętam w eco są korekty po obrotach , nie spotkamy ich w stagu 200 czy też starej wersji staga 300 , czyli urządzeń sprzed jakiś 5-6 lat

: 2015-01-02, 08:10
autor: DINO777
bananmin pisze:
DINO777 pisze: do tego ma S4 ECO, czyli brak korekt po obrotach między innymi, a jednak sa potrzebne aby dobrze wystroić auto z tym sterownikiem
Z tego co pamiętam w eco są korekty po obrotach ,
ojjj, no ale nie będę się kłócił z zakładem partnerskim AC :D bo w sumie, jest to ster, który zakładam jako ostatni z możliwych :D na specjalne życzenie klienta :D