Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

LUBRYFIKACJA

Moderator: Maniek-ol

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

LUBRYFIKACJA

Post autor: DINO777 » 2014-07-23, 10:38

W związku z pytaniami o Lubrę podczas rozmów telefonicznych dotyczących montażu LPG w autach zamieszczam znaleziony w necie wpis, mnie to przekonuje dość skutecznie i ugruntowuje w swoim postanowieniu odnośnie montażu LUBRY w aucie.
Miłej lektury

powtarzam jak mantre i bede maglowal to w nieskonczonosc - gdyby producenci paliw czy olei mieli na wyciagniecie reki technologie pozwalajaca po dodaniu do ich produktow ochronic silnik czy wspomóc jego dzialanie w jakikolwiek sposob robili by to bez wahania! dziwnym trafem wszelkie podobne cudowne specyfiki sa zawsze malo znanych firm i zawsze pochodza z dalekiego rynku gdzie ktoś genialny to opracowal (blablabla)


staram się nie opierać moich wypowiedzi na domysłach. ołów zawarty w etylinie smarował gniazda ze względu na jego ilość - ile kolego na 10000km spalasz paliwa? tu mówimy o 1l na 10000km - 0,1ml na 1km. poproszę aby kolega domową strzykawką odmierzył sobie 1ml potem postarał się wyobrazić sobie porcję 10x mniejszą i jeszcze raz odpowiedział na pytanie jak taka ilość podzielona dalej na 4 cylindry lub np u mnie 16 zaworów będzie je w stanie podczas 1km choć odrobinkę wychłodzić bądź nasmarować gniazda? - zakładając że cała porcja trafi we właściwe miejsce a nie ulegnie częściowemu spaleniu...
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”