Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Która instalacja lepsza ?

Moderator: Maniek-ol

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-02-26, 08:26

a jak mam jeździć?panowie nie wiem jak Wy użytkujecie swoje wozy ale ja korzystam z lpg po to żeby tanio przejechać z punktu a do punktu b.po tych 80 kkm silnik nie wykazuje żadnych oznak zużycia.pracuje nadal cicho i równo jak przed założeniem gazu.więc co jest wyznacznikiem że waldemary nie są dobre w Twoim mniemaniu?wybacz kolego ale nie wierze w takie dyrdymały.a może mapa Ci się rozjeżdza bo masz kiczowatą instalację z jeszcze gorszym montażem?

Pozdro!
nissan.. i wszystko jasne..

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-02-26, 08:46

masz rację :mrgreen:
to wina instalacji i montażu (MJ, ZAVOLI ZETA S, STAG 200-4, mam nadzieję, że potyrafisz to rozszyfrować, wkrętki zaraz przy wtryskach PB)oraz wypowiedzi ludzi co mają warsztaty i montują nie w garażu czy stodole.
Czy ja powiedziałem, że waldemary są złe, nie powiedziałem, że przejechałem na nich 110kkm i teraz zmieniam na lepsze bo tak podpowiadają fachowcy a nie pakuje podobnej kwoty w zestaw naprawczy. Jak będzie lepiej z gotówką to pewnie i tak zmienie na coś jeszce lepszego.
i to tyle :mrgreen: :mrgreen:
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-02-26, 08:58

DINO777 pisze:ja na waldkach przeleciałem ponad 110kkm i to znaczy że są dobre?? masz fejsa do gazu podglądasz mapę? widzisz co się dzieje z mapami po jakimś czasie? bedzie jeździł ale jak??
tak powiedziałeś.

jeżeli chodzi o to czy potrafię to rozszyfrować to zapewniam Cię że tak.nie mam wątpliwości,że zawsze znajdzie się lepszy wtryskiwacz.Valtek nie jest jedyny. są jeszcze Magic Jet i Matrix.nie zmienia to jednak faktu,że waldemary są dobrymi injectorami.

Pozdro!
nissan.. i wszystko jasne..

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-02-26, 09:15

każdy ma swoje zdanie i niech go broni, MJ - Magic Jet, ja jestem w tej lepszej sytuacji, że wczoraj zmieniłem i dzisiaj zaczynam zabawę z mapami i ustawieniami, i za jakiś czas będę mógł coś powiedzieć, choć może być i tak, że zaraz MJ padnie i będzie potrzebna znowu zmiana, a pojedziesz na każdym wtrysku tylko jak, ja na waldkach leciałem 220km/h ale bez kompa i nie powiem Ci czy nie podpierał się paliwem, czy się nie zapętlał bo nie wiem
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-02-26, 09:44

nie wykluczam takiej możliwości.tylko która instalacja utrzyma afr w normie powyżej 5 tyś obrotów?ja mam AG zenit i samoczynnie przełacza mi się na PB pow. 4500tyś.
nissan.. i wszystko jasne..

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-02-26, 10:42

nie wiem jakie mam wtryski ale podpbno instalacja cos do ok 200km, przy wymienie fliltra trzeba go jakoś specjalnie uszczelniac?
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-02-26, 11:53

4500 i PB to jak TY wyprzedzasz ja właśnie wróciłem z ustawiania map i 6800 i trzymał czyli coś nie tak u Ciebie z czymś.
napisz może co masz zamontowane w aucie to będzie jaśniej
Wymiana filtra i uszczelnianie napisz coś więcej bo jakoś nie kumam co to może być albo gazownik chce na tobie zarabiać regularnie.
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-02-26, 18:15

mam czerwone waldemary, parownik tomasetto.auto ładnie ciągnie już z samego dołu.o co chodzi z tym wyprzedzaniem, bo jakoś nie kumam??gaz do dechy i koniec.jeżeli przekrocze prędkość obrotową 4500 nawet nie czuje kiedy wskoczy na pb potem wskakuje lpg i ot cała filozofia.naprawde jestem bardzo zadowolony z tej konfiguracji.
nissan.. i wszystko jasne..

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-02-26, 19:31

hmm, ciężko widzę Ci przetłumaczyć co nieco, ale spróbuję.
Kiedyś powoziłem 42 tonowym diliżansem zwanym potocznie TIR-em, i jak jeździłeś po UNI to pewnie widziałeś na autobanie jak TIR wyprzedza TIR-a i ile to trwa, potrafi nieraz parę minut bo wyprzedzany ma 89km/h a wyprzedzający ma 90km/h. czyli w takim wypadku twój reduktor albo instalacja się nie przełączy ponieważ TY potrzebujesz samochód na zakup[y do sklepu a wyprzedzanie w trasie to dla Ciebie takie troche niebezpieczne zajęcie.
Pierwszy raz słyszę żeby instalacja przełączała sie na PB bo ma 4500 tyś obrotów, to po co ją montować? a jak zacznie Ci reduktor całkowicie klękać to co 3000 tyś i koniec jazdy? a pomyśl, moze masz za słaby reduktor wsadzony i gazownik nie chce tego pokryć i wmawia Ci ciemnotę o potrzebie przełączania, bo tak mają wszystkie instalacje, NIE WSZYSTKIE TYLKO TWOJA UWIERZ WRESZCIE, jeśli masz at-09 to o ile się orientuję to chyba nie ma szans na obsłużenie 140 kucyków, choć może się mylę, a waldemary to jak będzie dobry reduktor to pojadą,
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-02-27, 11:12

powiem wam ze w moim przypadku juz nie łapie tej zamułki przy 4000, ale zaóważyłem ze przy zmianie na na gaz zawór w butli zaczą mi głośno pykać wczesniej tego nie było, to pierwsze moje auto z sekwencja kolega mi mówił by je gasić na benzynie bo nibył to lepiej jak silnik pochodzi na bp przed zgaszeniem i tak robie i np jak zawsze wiem ze bede krecił autko to przy ok 3000-4000 przełączam na bp, czy to nie bedzie miało jakiś wpływ na prace silnika. wiem ze może zadaje głupie pytania ale albo sie juz przyzwyczaiłem albo mi troszke autko zmuliło, hehe a lepiej spytać i miec spokojna głowe ;-)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-02-27, 11:26

nie stosuje żadnego przełączania na PB przed gaszeniem, nie ma to sensu i tak jak odpalasz auto to lata na PB do czasu osiągnięcia celsjuszów, zawór Ci pyka cały czas czy tylko raz??
jak cały czas zobacz czy nie obluzowała się cewka, jak masz dobrze wyregulowaną instalkę LPG to powinna latać jak na PB w końcu przy sekwencji pokrywasz mapy PB i LPG razem. po co przełączać na PB jak się będzie kręcić auto, ja swoje kręce wysoko i lata na LPG bez problemu do tego włączyłem sobię w programie opcję wyłącz przy pierwszym i wtedy wiem czy jade na LPG czy PB.
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-02-27, 11:56

wczoraj zauważyłem ze głosno zacza pykać przy przełączaniu na gaz wczesniej było cicho, tak mi pykał przy przełaczaniu w instalacji 2gen, a przełaczać na bp warto bo jezeli auto schodzi z obrotów to po co ma znów włączać sie lpg jak zaraz przy dodaniu gazu znów ma być na bp
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-02-27, 13:51

KTR pisze:a przełaczać na bp warto bo jezeli auto schodzi z obrotów to po co ma znów włączać sie lpg jak zaraz przy dodaniu gazu znów ma być na bp
możesz mi to jakoś jaśniej wyjaśnić bo nie za bardzo kumam, u mnie jak się przełączy na LPG to do czasu jak jest gaz w butli jeździ na LPG i nie ma żadnego problemu z jazdą, tak przy hamowaniu silnikiem, schodzeniu z obrotów jak i przyspieszaniu praktycznie do odcięcia trzyma się na gazie, nie wiem dlaczego u was trzeba przełączać, może reduktor klęka już i nie daje rady a może w ogóle jest źle dobrany, po co w sumie montować gaz i jeździć na benzynie coś tu mi jakoś nie pasuje i jest jakiś brak logiki
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-02-27, 15:34

moja instalacja po przekroczeniu 6500 przełacza na bp i wzwyż auto juz smiga na benzynie, dlatego przy szybszej jezdzie smigam na bp, a dla mnie montowanie gazu to alternatywa do tanszego przemieszczania sie, na gazie smigam do 4-5 tys a jak chce szybciej posmigac to jezdze na benzynie
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-02-27, 15:49

niektórzy wolą córkę inni teściową, jak Ci tak pasuje to lataj ale jakbyś troszkę dopieścił instalkę to nie miałbyś problemów na LPG,
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-02-27, 16:18

wycześniej nie miał i teraz uważam ze tez to nie jest jakiś wiekszy problem, krecenie do 7000 na gazie troche mi nie pasuje
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-02-27, 16:39

ja nie mówię o kręceniu do 7000 na gazie tylko o jeździe bez potrzeby przełączania a jest to możliwe
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-03-01, 15:20

DINO777 pisze:hmm, ciężko widzę Ci przetłumaczyć co nieco, ale spróbuję.
Kiedyś powoziłem 42 tonowym diliżansem zwanym potocznie TIR-em, i jak jeździłeś po UNI to pewnie widziałeś na autobanie jak TIR wyprzedza TIR-a i ile to trwa, potrafi nieraz parę minut bo wyprzedzany ma 89km/h a wyprzedzający ma 90km/h. czyli w takim wypadku twój reduktor albo instalacja się nie przełączy ponieważ TY potrzebujesz samochód na zakup[y do sklepu a wyprzedzanie w trasie to dla Ciebie takie troche niebezpieczne zajęcie.
Pierwszy raz słyszę żeby instalacja przełączała sie na PB bo ma 4500 tyś obrotów, to po co ją montować? a jak zacznie Ci reduktor całkowicie klękać to co 3000 tyś i koniec jazdy? a pomyśl, moze masz za słaby reduktor wsadzony i gazownik nie chce tego pokryć i wmawia Ci ciemnotę o potrzebie przełączania, bo tak mają wszystkie instalacje, NIE WSZYSTKIE TYLKO TWOJA UWIERZ WRESZCIE, jeśli masz at-09 to o ile się orientuję to chyba nie ma szans na obsłużenie 140 kucyków, choć może się mylę, a waldemary to jak będzie dobry reduktor to pojadą,
To mało słyszałeś...tę opcję kazałem ustawić sobie sam ponieważ troche poczytałem o sterownikach AG i wiedziałem,że taka opcja jest możliwa.
z tym wyprzedzaniem na autostradzie tirów to sporo przesadziłeś moje auto zbierze się o wiele szybciej.
auto mam po bułki ?też :).jeżdze nim 80km dziennie i po to założyłem LPG żeby było tanio a nie upalać auto pod odcinkę.do tego mam PB98 i powiem Ci jeszcze jedno..mój motor lepiej na tym wyjdzie niż Twój.

pozdro!
nissan.. i wszystko jasne..

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-03-01, 15:26

masz rację :lol:
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-03-08, 17:58

co do mojego problemu to wymieniłem filterki i byłem dzisiaj na regulacji gazu, niestety dalej jest to samo a nawet gorzej, auto cały czas zamula prawdopodobnie wtryski sa do wymiany, na razie polatam troche na bp jak możecie to z checia poczytam waszych rad jakie najlepiej zakupic :)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-03-09, 17:12

ale zamula i ciągnie czy już do końca jest kicha?bo jeżeli to chwilowe zmulenie to wtryski raczej nie bo skoro na wyższych obrotach jest ok.
nissan.. i wszystko jasne..

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-03-09, 21:46

no jak na PB lata bez problemu to znaczy, że gazik nawala a wtryski to zależy ile chcesz wydać wszystko kwestia kasy ale zachwalane tutaj waldemary sobie podaruj, ;-)
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-03-10, 11:42

nooo albo zamontuj MJ i rozbieraj listwe co 15 kkm bo będą posklejane. www.lpg-forum.pl
nissan.. i wszystko jasne..

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-03-10, 12:31

koziro pisze:nooo albo zamontuj MJ i rozbieraj listwe co 15 kkm bo będą posklejane. www.lpg-forum.pl
co 15kkm aż tyle nieraz i po 300km padają także waldemary for ever

dobre forum i tam poczytasz, a waldemarów nie trzeba czyścić i kalibrować co miesiąc ????
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-03-10, 18:20

moja alma była 3 razy u gazownika:
1.jak był zakładany gaz
2.serwis po roku
3.serwis po dwóch latach

wynik : przejechane bezawaryjnie 80 kkm.

ja nie jeżdze z lapciem na fotelu pasażera i nie sprawdzam jaka jest mieszanka,czy afr jest w normie czy wtryski ją skalibrowane itp.mam to gdzieś..ja oczekuję,że wsiądę do auta, odpalę i pojadę tam gdzie mnie oczy poniosą i wrócę z powrotem bez żadnych problemów.

ta instalacja mi to zapewnia więc jestem baaardzo zadowolony.

A Ty cuduj do woli,próbuj z każdym rodzajem wtryskiwaczy masz do tego prawo ale nie gadaj głupot na forum, które czyta sporo ludzi, że waldki są kiepskie bo z tego co pamiętam to lukas gdy miał 170km w primie ów wtryski dawały radę.nawet chyba Kuba stwierdził,że obsłużyły by jego 225-konnego SR20VE.
nissan.. i wszystko jasne..

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-03-10, 19:27

Valteki sa przecietnymi wtryskami. Sa najlepsze z najtanszych i dlatego sa popularne. Jesli ktos nie ma nie wiadomo jakich wymagan co do instalacji to bedzie na nich jezdzil i nie bedzie psioczyl. Jesli ktos ma wysokie wymagania to zalozy inne wtryski. To tak jak z oponami. Ktos bedzie jezdzil na debicach i stwierdzi, ze sa to super opony i lepszych mu nie trzeba a drugi co jezdzi bardziej agresywnie powie, ze debica to kaszana a dobre opony to toyo, yokohama. Wiec mysle, ze spiecia w tym temacie sa niepotrzebne.

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-03-10, 19:38

koziro pisze:moja alma była 3 razy u gazownika:
1.jak był zakładany gaz
2.serwis po roku
3.serwis po dwóch latach

wynik : przejechane bezawaryjnie 80 kkm.

ja nie jeżdze z lapciem na fotelu pasażera i nie sprawdzam jaka jest mieszanka,czy afr jest w normie czy wtryski ją skalibrowane itp.mam to gdzieś..ja oczekuję,że wsiądę do auta, odpalę i pojadę tam gdzie mnie oczy poniosą i wrócę z powrotem bez żadnych problemów.

ta instalacja mi to zapewnia więc jestem baaardzo zadowolony.

A Ty cuduj do woli,próbuj z każdym rodzajem wtryskiwaczy masz do tego prawo ale nie gadaj głupot na forum, które czyta sporo ludzi, że waldki są kiepskie bo z tego co pamiętam to lukas gdy miał 170km w primie ów wtryski dawały radę.nawet chyba Kuba stwierdził,że obsłużyły by jego 225-konnego SR20VE.
dobrze kolego uporządkujmy trochę ten Twój tok myślenia, nigdy nie powiedziałem, że na waldemarach nie pojedzie, ja jeżdziłem na nich ponad 110kkm i samochód jeździł, z racji tego, że instalację montowałem 700 km od domu to w serwisie na kontroli byłem może ze 2 razy a nissmo dalej jeździło i czy to jest argument na źle dobrane i nie najlepszej jakości elementy?? dla mnie nie za bardzo.
Jaka jest różnica pomiędzy Janmorem a NGK?? iskrą a NGK chyba w jakości dla mnie możesz jeżdzić na przewodach czy świecach nawet chińskich albo jakiś innych a Twój samochód dojedzie tam i z powrotem. Czy to jest argument aby wkładać jakieś gówno do auta jak ma się wybór dla mnie nie.
Trochę z innej beczki mam xenony w lampach wymieniłem żarniki i pomyślałem, że sprawdzę jakieś z tych hidów, no niestety na badziewiu nbie da rady i mijają 2 miesiące i muszę kupić nowe.
Zacytowałeś pewne forum to mam nadzieję, że czytasz to forum ze zrozumieniem.
I tak na koniec podjedź do swojego gaziarza i podepnij się pod kompa poproś aby pokazał Ci mapy tak odrazu po podłączeniu zobaczysz co się dzieje.
Także ja nie gadam głupot tylko daję wybór za niewielką różnicę w cenie i troszkę do myślenia.
masz tutaj załączoną moją mapę zaraz po podłączeniu kompa jeszce na waldemarach, nie wydaje Ci się że coś jest nie tak
a druga jest już zrobiona na MJ i w miarę dostrojona

myślę, że nawet ślepy zauważy różnicę.
Już może dajmy spokój bo to takie przekonywanie siebie i stwierdzanie wyższości świąt bożego narodzenia nad świętami wielkiej nocy.
Ważne, że ludzie mają wybór i potrafią analizować różne wypowiedzi

[ Dodano: 2010-03-10, 19:42 ]
jeszce coś się nie załączyło mapa na MJ

[ Dodano: 2010-03-10, 20:08 ]
następna próba :mrgreen:

[ Dodano: 2010-03-10, 20:12 ]
następna próbę :-o
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2010-03-10, 21:14

ja się na obrazkach nie znam...jestem tylko zwykłym księgowym który korzysta z dobodziejstw lpg (i czerwonych valteków :P) do tanich przejazdów dom - praca praca - dom i jestem z nich zadowolony.nie ma co się spierać.każdy z nas ma swoje racje i niech tak zostanie.
nissan.. i wszystko jasne..

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2010-03-10, 21:27

no to tylko tak dla oswiecenia sympatycznego kolegi :->
niebieska linia mapa benzyny
zielona linia mapa gazu
jak chcemy aby wszystko było gitt staramy sie pokryć zieloną z niebieską za pomocą przestawiania pomarańczowej która jest mnożnikiem.

i jak mamy to pokryte i mnożnik nie za duży wtedy jest gitt :mrgreen: :mrgreen:
i cieszymy się jazdą na LPG tak jak na PB
jak juz przejadę trochę coby pomiar był wiarygodny to zapodam ile i czy w ogóle zmniejszyło się np, zużycie LPG a nie ukrywam, że liczę na to :mrgreen: :mrgreen:

[ Dodano: 2010-03-21, 10:56 ]
no to auto po trasie zrobione 2500 km i tak
po jakiś 250 km MJ zwiesiły się do dzisiaj nie wiem dlaczego ale szybkie podłączenie lapka na stacji i wyskakuje błąd wtryskiwaczy 1,2,3,4 no to pomyślałem, że już będzie lipa i resztę trasy w kosztach i na PB. Przejechałem jakieś 190 km na PB i tak dla sportu załączyłem LPG i zaskoczył ku memu zdziwieniu. Do teraz nie wiem co było przyczyną na razie lata bez problemu a od tego momentu zrobione 2000 i nic, ale do rzeczy
różnica kosztów w zakupie listwy waldków a MJ to jakieś 60-70 złociszy i teraz najlepsze auto wkręca się lepiej na obroty i do tego spalanko spada o jakiś literek w trasie czyli i w mieście pewnie będzie tak samo,
reasumując, przy cenie gazu około 2,10- 2.20, jeden litr na 100km mniejsze zużycie daje nam zwrot inwestycji w MJ po przejechaniu (100km-2,15zł) czyli 1000km-21,50zł razy 3 daje nam 64,50 złotego, czyli w zależności kto ile jeździ zwrot kosztów poniesionych na MJ będzie po 3000km a po tym okresie tylko będzie oszczędzanie na paliwku. Ja jestem w tej dobrej sytuacji, że akurat wyskoczyła mi trasa w Polskę czyli już mam do przodu w ciągu 4 dni.
Jak pisałem wcześniej na wszystkim da się pojechać nawet na waldkach tylko na czym innym można lepiej i taniej a teraz wiem to z autopsji.
Do tego jakbym miał czyścić listwę co 10kkm wraz ze zmianą filtrów to i tak będzie mi się nadal to opłacał i dawało radość z jazdy.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”